Size bunun final olduğunu söylesem?
Her neyse bu kitaba birisi için başlamıştım ama her şeyi boka sarmakta üstüme yoktur^^Umarım beklentilerinizi karşılayabiliyorumdur...
-5 yıl sonra-
4 çift mutlu bir şekilde devam ediyorlardı hayatlarına.Minho,Jisung korktuğu için kötü işleri tamamen bıraktı.
Seungmin ve Felix'in isteği üzerine bir cafe açmışlardı.Eğlenceli ve güzel geçen bir günün ardından eve geldiler.Herkes kendi odasına çekilmişti.
Hyunbin çifti herzaman ki gibi sohbet ediyor ve taktik öneriyorlardı birbirlerine.
Jeongchan çifti,evet çifti aralarındaki yaş farkı bir sorun değildi onlara göre Chris Jeonginin yanında Jeonginden daha çocuksu oluyordu.Seunglix çifti ise ilk evlenen çift olmuştu. Onların ilişkisi fazlasıyla softu tıpkı Jeongchan çifti gibi.Arada oyunlar oynuyor,eğleniyor ve bazen hard olabiliyorlardı.Mesela bu gece o anlardan birisiydi.
Çok büyük Seunglix shipleyen Minho sesleri duyduğunda gülümsemişti.Sandalyeden kalkıp yatakta telefonla oynayan sevgilisinin yanına gitti.
"Sung-ah ben sıkıldım."
Başını telefondan kaldırmayarak cevap verdi.
"Ne yapayım Minho?"
"Yaramazlık?"
"Neden olmasın?"
Telefonunu komidine koyup dizlerinin üzerine çıktı ve Minhoya doğru emeklemeye başladı.
Minho'nun kucağına oturup kollarını omzuna yerleştirdi.Minho koyu gözlerini karşısındakinin kiraz dudaklarına odakladı.Jisung sadece bakarak yemesini istemedigi için kiraz dudaklarını dolgun dudakların üzerine kapattı.
Haz ve şehvetle armonik bir şekilde dans eden dudaklarına Jisung'un kalçaları da eşlik etmişti.Minho tek eliyle Jisung'a kalçasında destek veriyordu.Işler kızışıp daha ileri gidiyordu ve iki tarafında durma gibi bir düşüncesi yoktu.
Minho ikisi de tamamen çıplak kalana dek üzerlerinde ki her şeyi çıkarıp nereye bilmeden fırlattı.
Minsung ikilisinin öpüşme seslerine eşlik eden vücutlarının birbirine çarpma sesiydi. Odada yankılanan bu iki sese nerereyse karşı denilecek olan odada ki kalın inleme sesleri ve Seungmin'in zevk dolu inlemeleriydi.Bu onların ilki sayılırdı hic bu kadar ileriye gitmemişlerdi.
Dıştab bakan birisi onları soft bir çift sanardı ama konuşmaları pek de öyle değildi.Bu gün ise Seungmin Minho'nun gazına,Felix ise Jisungun bir kaç tavsiyesine uyarak bu hâle gelmişlerdi.
Bu sesleri duymamak için dışarıya çıkan Jeongchan ikilisi akşam yemeğini dışarıda yeme kararı almışlardı çıkmadan önce ikisi de düzgün seyler giydigi için kendileri ile gurur duyuyorlardı.
Geriye kalan ikili ise yatakta uzanan Hyunjin ve elinde ki "sadece Hyunjin'in fotoğrafları için" olan fotoğraf makinesiyle Hyunjini çekiyordu.
Bir çok anlarını fotoğraflamayı seviyorlardı.Ve büyük bir albüm yapma fikri oluşturmuşlardı.Tabi Changbinin yoğun isteği üzerine özel hayatlarının bir temsili olan sexin bile ayrı albümünü yapmayı düşünüyorlardı-changbin düşünüyordu.
Hayatlarında ki en büyýk aksiyon sex haline gelmişti ve bundan hiçbiri şikayetçi de değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy》Minsung
FanfictionTAMAMLANDI 《Minsung》 Yan shipler: Seunglix Jeongchan hyunbin