𝑃𝑟𝑜𝑚 𝑝𝑎𝑟𝑡 2.

11.3K 109 9
                                    

                                   𝑌 /𝑛 𝑃𝑂𝑉:
                        𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑗𝑢𝑠𝑡 ℎ𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒 𝑚𝑟 𝑗𝑒𝑎𝑙𝑜𝑢𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑚𝑒 𝑑𝑢𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 , 𝑤ℎ𝑜 𝑑𝑜𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑖 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 .... 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑛 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑤𝑒 𝑔𝑜𝑡 ℎ𝑜𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑠 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑠𝑜 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖 𝑑𝑖𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑜𝑛 𝑎 𝐷𝑖𝑐𝑘 𝑅𝑖𝑛𝑔 , 𝑖 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑛 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑜 𝑤ℎ𝑦 𝑛𝑜𝑡 , "𝑏𝑎𝑏𝑦 " 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑝𝑜𝑢𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑝𝑢𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑜𝑢𝑡 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑡𝑟𝑎𝑝 , 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑 ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 15 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠 𝑖 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑖𝑠𝑘 ,.. 𝐼 𝑠𝑙𝑖𝑑 𝑚𝑦 𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑚 , 𝑔𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑓𝑓𝑠 , and the dick ring , 𝑖 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑤𝑜 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑢𝑓𝑓𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 , 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑥𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑐𝑘 𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑔ℎ 𝑚𝑜𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑐𝑘 𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛   ,  " baby what i𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑠 .. " 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑔𝑟𝑦 𝑎𝑡 𝑚𝑒 ,  " 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑘𝑎𝑦 ,  𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑚𝑒 𝑎𝑡 𝑎 𝑑𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑖 𝑟𝑒𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟 .. " 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒 , " 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑠𝑠ℎ𝑜𝑙𝑒 " , 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑓𝑓𝑠 , 𝑖 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑐𝑢𝑓𝑓𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑛𝑒 "𝑠ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑒𝑓𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 " , 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑢𝑛 𝑡𝑜 𝑏𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 , "𝑈𝐺𝐻 𝑆𝐻𝐼𝑇 , 𝐹𝑈𝐶𝐾 " 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑘𝑒𝑝𝑡 𝑔𝑟𝑜𝑎𝑛𝑖𝑛𝑔 , 𝑖 𝑠𝑎𝑤 ℎ𝑖𝑚 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑚𝑚𝑒𝑑 , "𝑦-𝑦/𝑛  𝑖 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑟 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑖 𝑓𝑢𝑐𝑘 - 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑐𝑢𝑓𝑓𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑑𝑒𝑎𝑑 "  ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑚𝑜𝑎𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑟𝑜𝑎𝑛𝑖𝑛𝑔 , " 𝑦𝑒𝑎ℎ 𝑤ℎ𝑎𝑡𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑑𝑖𝑐𝑘 𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑜𝑦 , " 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑓𝑖𝑣𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑒𝑙𝑝 ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑚𝑚𝑒𝑑 4 𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑡𝑜𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡 , 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑖𝑛 𝑐𝑢𝑓𝑓𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑐𝑘 𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 ,... 𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 " shit "  𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑟𝑜𝑜𝑚 , 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑜𝑜 𝑙𝑎𝑡𝑒 .. 𝐼 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑡𝑤𝑜 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜 𝑎𝑔𝑖𝑎𝑛𝑠𝑡 𝑚𝑦 𝑤𝑎𝑖𝑠𝑡 , " 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑎𝑠ℎ𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑓  𝑑𝑎𝑑𝑑𝑦 𝑟𝑒𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟 𝑡𝑜 ℎ𝑢ℎ ? "  ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑠𝑝𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑒𝑎𝑟 𝑛𝑖𝑏𝑏𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡  , "𝑑- 𝑑𝑎𝑑𝑑𝑦? 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑢𝑛𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑝𝑢𝑛𝑖𝑠ℎ 𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑒𝑟𝑐𝑦 "  , 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 , 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑠𝑒 , 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑟𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑜𝑓𝑓 𝑎𝑙𝑙 𝑚𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑜𝑢𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑎 ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑖𝑛 𝑚𝑒 " 𝐹𝑈𝐶𝐾 𝐷𝐴𝐷𝐷𝑌 " , 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖 𝑠𝑎𝑤 𝑎 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 , " 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑚𝑜𝑚𝑚𝑦 ❤️😎, 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 , "𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟 𝑖𝑡 " 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘 𝑎𝑐𝑟𝑜𝑠𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 , "ℎ- ℎ𝑒𝑙𝑙𝑜 𝑠ℎ𝑖𝑡𝑡𝑡 ℎ-ℎ𝑖 𝑚𝑜𝑚 " , 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑟𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔  𝑏𝑎𝑙𝑙𝑠 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑒 , " ℎ𝑖 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑦 𝑖 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑜𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 ? , 𝑎𝑛𝑑 𝑖 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑠𝑙𝑎𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑜𝑖𝑠𝑒𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑎𝑙𝑙 ok ? "  𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑠𝑜 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡 , "𝑦𝑒𝑠 𝑚- 𝑚𝑜𝑚 𝐴𝐻𝐻  𝑀- 𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑎𝑖 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤 , " 𝑜𝑘 𝑖𝑚 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑤𝑎𝑦 "   , 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔 , 𝑖 ℎ𝑢𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑎𝑠 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘 𝑎𝑠 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 , 𝑤𝑖𝑡 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑡ℎ𝑟𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑠𝑙𝑜𝑝𝑝𝑦 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑚𝑚𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑚𝑒 , 𝑖 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑠𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑠 𝑒𝑣𝑒𝑟 , 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑓𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑠 𝑤𝑒 𝑎𝑡𝑒 𝑖 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑜𝑔𝑢ℎ𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑜𝑤 𝑠𝑜𝑟𝑒 𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 ..

Mattia Polibio smuts and imagines🤠✨Where stories live. Discover now