𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑚𝑦 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑠𝑎𝑑 𝑖𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑒 . 𝑈𝑛𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑦𝑎'𝑙𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖𝑡 .. :)
𝑌/𝑛 -
"𝐽𝑒𝑠𝑢𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑠𝑜 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑠ℎ𝑒 ?" , "𝑦𝑢𝑝 " 𝑖 𝑠𝑎𝑦 𝑎𝑠 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑟𝑜𝑤𝑛 ℎ𝑎𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑡𝑜 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑚𝑒 , 𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 ℎ𝑎𝑑 𝑚𝑒𝑎𝑛 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 "𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑓 𝑠𝑝𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑡𝑡𝑙𝑒 " , 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑠𝑒𝑙𝑓𝑖𝑠ℎ 𝑜𝑓 𝑚𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 ? , 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 ? , 𝑒𝑥𝑎𝑐𝑡𝑙𝑦 𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑎𝑟𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 "𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 " , "𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑖'𝑚 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑐𝑎𝑙𝑙 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑠𝑘 ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑓 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑢𝑠 !" , 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑏𝑒 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 . 𝑆ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑙 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑑𝑜 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑦 𝑏𝑙𝑒𝑒𝑑𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑖𝑛 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 , 𝑇ℎ𝑒𝑛 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑒 𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑐𝑘 , 𝑝𝑢𝑛𝑐ℎ , 𝑠𝑚𝑎𝑐𝑘 , 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑙𝑙 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑠𝑖𝑙𝑘𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟 . 𝐵𝑢𝑡 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 .. 𝐻𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑖𝑡 , 𝑗𝑒𝑠𝑢𝑠 𝐼 𝑤𝑖𝑠ℎ 𝐼 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑒𝑟 , 𝐴 𝑓𝑒𝑤 𝑑𝑎𝑦𝑠 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑙 𝑤𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑖𝑠 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑦 𝑏𝑙𝑒𝑒𝑑𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑖𝑛 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑 ,𝐻𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑡ℎ𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑎𝑙𝑙 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑑𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑟𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑖 𝑐𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑖𝑑 "𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑡𝑜 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 " , 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑢𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑚𝑒 , "𝐻𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑠 𝑚𝑒𝑎𝑛𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑓𝑒𝑐𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑒ℎ .. 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦𝑠 .."