zuhal topal vs esra erol

6 0 0
                                    

         👽     

 (Bu aşkı ikiye bölersek, sana eyvah düşer, bana eyvallah!)

                                                                                                                      -BİLİNMEYEN

GİRİŞ

KİM TAEHYUNG

"seni tanımadan önce seni bir bok sanıyordum anladım ki sen hakikaten bir bokmuşsun"

"ayıp ol-"

"ayıpsa beni ayıbım sanane"

"bi dinle amınakoyim, senle 2 saattir tartışıyosak 5 dakikası benim konuştuğum süredir, az bi soluklan da ben konuşayım azcık"

"sen benim amıma koyamazsın kim sanıyosun kendini ya mahkemeye veriyorum seni şimdi, iyi günler"

"LAN-"

Telefonu suratına kapatıp koltuğa çöktüm. 

Hoseok benimle muhatap olmak istemediği için götünü bana dönmüştü ama bu beni durdurmadığı gibi onunla konuşmak için daha çok hırslandırdı. Üstüne zıplayıp telefona bakmasını engelleyecek şekilde kafamı öne doğru eğdim. O da benim pes etmeyeceğimi bildiği için telefonu bırakıp karşımdaki koltuğa oturdu.

"inanamıyorum ayrıldık gerçekten ya onun için bu kadar kolay mıydı  benden ayrılmak."

Her söylediğim şeye göz devirmek istermiş gibi bir hali vardı. 

"yani çocuğa insandan çok evcil köpek gibi davrandığın için ayrılmış olabilirsiniz belki, tabi bu benim şahsi düşüncem doğru olmaya da bilir."

Söylediklerinin bir kulağımdan girip diğer kulağımdan çıkmasına izin verdim. Zaten ayrıldığımız ilk saniyesinde onu pişman etmek için planlar kurmuştum bile.

"benden bu kadar kolay kurtulamaz izin veremem buna"

Gözlerini kocaman açıp 'sen salak mısın' der gibi baktı bana ama ben yine umursamadan hızla telefonuma sarıldım.

"napıyosun yine rahat bırak çocuğu"

Telefondan başıma kaldırmadan elimi sinek kovalarmış gibi salladım. Bu hareketim her zaman onun sinirlerini bozardı o yüzden sürekli bu hareketi kullanıp dururdum.

"karışma sen bütün sosyal mecralardan paylaşım yapıp gözüne sokucam ne kadar büyük bir hata yaptığını"

Hoseok daha fazla bana katlanamadığından odasına çekildi. Bense o ara içimden yapacaklarımı düşünüp kötü cadı kahkahalarımdan birini atıyordum.

Google'a eski sevgiliye atarlı giderli sözler yazıp arattığımda karşıma çıkan ilk siteye girdim. Ve o an burasının tam benlik bir site olduğunu fark ettim. Burası benim için cennetti yahu. 

Yarım saat boyunca sitede dolaştıktan sonra en beğendiğim sözü kopyala yapıştır yapıp başta İnstagram olmak üzere üye olduğum bütün uygulamalarda paylaştım.

Devamında yaklaşık 3 saat boyunca bana yazmasını bekledim ama beni annesinin telefonundan bile engellediğini fark ettiğimde boşuna zaman harcadığıma ikna oldum. 

Neyse ki böyle durumlar için her zaman yedek hesaplar ve numaraya sahiptim. Yine beğendiğim atarlı giderli sözleri her yerde paylaştım. Yaptığım on beşinci paylaşımdan sonra yorulup vazgeçsem mi acaba diye düşündüm ama hemen bu düşünceleri aklımdan def ettim.

Beklemekten üşendiğim için sitede biraz daha dolaşmaya başladım. Sitenin sadece sözler paylaşmak için değil sevgili yapmak için de kullanılan bir yer olduğunu fark ettiğimde çok mutlu olmuştum çünkü eski sevgilimi pişman ettikten sonra yeni bir sevgili bulmam lazımdı.

Hemen sitenin mobil uygulamasını telefona indirdim. Kayıt olmak için 5 dakika kadar vakit harcadıktan sonra keşfet de biraz dolaşıp yeni sevgili adayımın kim olacağına kara vermeliydim. Ama öncesinde hesabımı fake hesaplıktan çıkarıp adam akıllı bir hesaba dönüştürmem lazımdı, üşendiğimden bunu sonraya bırakıp keşfet de dolaşmaya başladım.

Keşfet de karşılaştığım yüzüncü keko kılıklı heriften sonra telefonu bir kenara bıraktım. Sanırım bir kaç gün sevgilim olmadan da yaşayabilirdim.


JEON JUNGKOOK

"bıktım artık zuhal abla 2 yıldır sapım ve sap ölme yolunda emin adımlarla ilerliyorum. nolur alın beni programınıza ya, yaşlı buruşuk amca dolmuş orası, benim gibi kaslı, yakışıklı, dağ gibi adamı alırsanız reytingler tavan yapar valla."

"beyfendi üzgünüz ama sizi programımıza alamayız."

"iyi ben de esra erol'a katılırım zaten onun programı daha güzel.

"siz bilirsiniz, iyi günler."

Daha fazla bu saçmalıklara katlanamayacağımdan telefonu kapatıp bu saplıkla ilerde ne yapacağımı düşünmeye başladım.

Yakışıklı bir çocuktum, maşallahım vardı, yolda giderken bir bakan dönüp bir daha bakıyordu ama hiç kimse çıkma tekliflerimi kabul etmiyordu. Bazen sevilecek çocuk değilde sadece bakılacak çocuk olduğumu düşünüp depresyona giriyordum.

Son bir kez Esra Erol'u aradım ama ondan da red yediğimde artık Zuhal Topal'ın da Esra Erol'un da o an benim için bittiklerine karar verdim. 

Ama ben bitti demeden bitmeyeceği için başka yerlerde kendime sevgili aramaya başladım. 2 yıl önceki sevgilim bana beddua ettiğini düşündüğümden bedduasını geri çekmesi için onu bile aramıştım ama ilk defa duyduğum türlü türlü küflerden sonra artık tamamen umutsuzluğa kapılmıştım.

Artık yapabileceğim tek şey üye olduğum abudik gubidik sitelerden arkadaşlık isteği beklemekti.

👽


jungkook sitelerden arkadaşlık isteği beklerken (temsili değil):

jungkook sitelerden arkadaşlık isteği beklerken (temsili değil):

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

eskisevgiliyeatarlıgiderlisözler.com & taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin