Prolog

95 10 2
                                    

Rin nie spodziewał się takiej reakcji przyjaciół. Zaledwie 3 tygodnie temu poznali jego sekret. A mianowicie to że jest synem szatana i ludzkiej kobiety. Z początku przyjaciele się go bali i unikali. Ale stopniowo się uspokoili i przyzwyczaili.

Chyba każdy po tym zaczął go rozumieć. Dzięki czemu złapał lepszy kontakt z Renzo Shimą. Chłopakiem do którego ostatnio zaczął czuć coś więcej niż tylko przyjaźń. Nie wiedział czy to zauroczenie czy naprawdę się zakochał. Nie wiedział nawet czy Shima kiedykolwiek odwzajemnił by jego uczucia, zwłaszcza że jest chłopakiem. Dodatkowo nie był pewien swojej orientacji a tym bardziej różowowłosego. Więc uczucie żywione do chłopaka starał się ignorować.

Było już bardzo późno, Rin siedział na dachu akademiku rozmyślając. Wiedział że musi zaraz wracać inaczej Yukio zacznie się martwić. Jego brat bardzo się o niego troszczył za co był mu bardzo wdzięczny. Zszedł powoli z dachu i udał się do pokoju. Jego brat siedział przy biurku i uzupełniał jakieś dokumenty. Starszy próbował się po cichu wślizgnąć do pokoju, ale zahaczył o komodę i strącił książkę.

- Nii-san wiesz która jest godzina?! - zapytał młodszy.

- Eeee, 23? - spytał.

- Nie, 23 była godzinę temu. Teraz jest 24. Idź spać! - powiedział poddenerwowany Yukio.
Rin westchnął. Położył się na łóżku i zamknął oczy. Nie minęło nawet 10 minut a chłopak już spał w najlepsze.

Miłość nie wybieraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz