Acest text este un pamflet, pe alocuri. Tratati-l ca atare!
1. Cuceritorul– De dimineata pana seara, acest tip de utilizator face urmatoarele lucruri: da like la toate pozele pitipoancelor, se baga in seama de fiecare data cand prind ocazia, trimite mesaje “de dragoste” (zic ei) oricarei posesoare de organ genital feminin pe care o gaseste in lista de prieteni.
Din cand in cand, comenteaza si unele poze in care fetele uita sa se imbrace: “ce mumoasa eshti”, “bunoaco:*”, “moama ce tias face:X” etc. Despre viata unui cuceritor am vorbit intr-un capitol anterior.
2. Like-ărul: Acest tip de utilizator rareori are ceva de spus. Cum il recunoasteti? De fiecare data cand este online, coloana din dreapta o sa arate cam asa: “X likes Y status”, “X likes M photo”, “X likes P wall post”, “X likes T photo”, “X likes Q album”, “X likes O video” etc.
3. Forever alone – mereu singur: Acest tip de utilizator este mereu “singur”. Cel putin pe facebook. Cand vine vorba de barbati, partea cu “singur” este de cele mai multe ori adevarata. De ce forever alone? Pentru ca singura zi in care acest utilizator isi schimba statusul de relatie este 1 aprilie.
Exceptia de la regula: Cand vine vorba de femei, partea cu “singura” nu este intotdeauna reala. Foarte multe “prietene” de pe facebook nu si-au schimbat statusul de relatie desi sunt intr-o relatie. De ce? Pai cine ar mai baga-o pe pisi in seama daca ar fi “in a relationship”? Cine ar mai primi sute de like-uri, mesaje, comentarii, invitatii?
4. Domnisoara citat: desi rareori se intampla ca persoana in cauza sa fii citit cartea, citatul i se pare interesant si trebuie sa-l imparta cu lumea. Si daca tot este interesant, citatul, de ce sa nu-l punem si la descrierea unei poze in care pisi sta cracita, cu foarte putine haine pe dansa?
5. Comediantul: sau sursa de distractie de pe facebook. Clipuri/imagini/stiri amuzante, bancuri, tot ce tine de umor, o sa gasiti la el/ea.
6. Domnul/Doamna Popularitate: Desi nu este un star, ar vrea sa fie. Cumva, faptul ca are 3000-4000 de prieteni creeaza aceasta impresie pentru unii. Evident, nu cunoaste nici 10% dintre ei.
7. Jucatorul: cineva trebuie sa va enerveze si pe facebook, nu-i asa? In principiu, acesti utilizatori o sa va trimita zeci de cereri pentru jocuri stupide gen: Farmville, CityVille, Mafia Wars etc. Cum poti sa scapi de aceste cereri? Delete friend sau, in cazuri extreme, block.
8. Domnul/Doamna Informatie: tot ce tine de “breaking news” o sa aflati de la el. Daca nu se intampla nimic, o sa dea informatii despre el: “sunt la…”, “mi-e rau”, “mi-e somn”, “mi-e foame”, “nu ma iubeste nimeni” etc.
9. Omul invizibil: nu isi schimba niciodata statusul sau poza de profil, nu da share sau like la nimic, practic nu exista. Asta nu inseamna ca nu intra pe facebook zilnic. Nu! Este mereu acolo, verifica mereu ce fac prietenii lui.
Inspiratia capitolului: http://9gag.com/gag/4053660