Nici nu se trezeste bine ca Don Juan al nostru intra pe facebook. Cum sa piarda noile poze updatate / noile statusuri de relatii ale unora ?
Imediat dupa ce a intrat pe facebook si s-a lamurit cu update-urile e timpul sa treaca la actiune :
1. La noile poze aparute like si comentarii (amindoua obligatorii) :
- “vai pisi ce mumuoasa esti ” – adica mama ce ti-as “trage-o”
- “vai draga ce par frumos ai” – adica n-a trecut cu vederea de frumosul tau decolteu dar banuieste ca ai si par frumos, nu ca l-ar interesa
- “ce frumos esti imbracata” – adica ce te-ar dezbraca …
- “ai un zambet fermecator” – adica esti in bikini; ce-ar fi putut sa zica ? ; trebuie sa-i recunoastem efortul de a compune ceva !
- “de ce esti trista?” – el spera ca din cauza fostului prieten ; asteapta doar confirmarea …
- “ffffff frumoasa poop dulce:*:*” – daca zice asta deja e grav; o traducere cat de cat exact ar fi : “mama, mama ce ti-as face, cauta-ma, sunt horny !”
- ” imi place poza >:d<" - vrea sa-l cauti, urgent !
- orice comment de genul "frumoasa", "dulce", "imi plac ochii tai" fac parte dintr-o metoda noua ; cuceritorul lasa un astfel de comment (numit si momeala) si asteapta reactia domnisoarei.
Daca ea raspunde la comment, atunci el va continua cu o cerere de id sau un mesaj in care ii propune sa se cunoasca mai bine.
- doar like la cateva poze => face parte din metoda de mai sus, numai ca este o varianta mai discreta; daca ea raspunde, el va continua la fel ca mai sus ; daca nu, atunci slabe sanse sa mai auzi de el.
2. Dupa ce a terminat cu like-urile si comment-urile trece la pasul 2 : statusurile de relatie :
- daca o fata trece pe “single” (MARE GRESEALA) cuceritorul nostru va intra in extaz; exista mai multe metode pe care le poate incerca :
a. Da like la status si spune ceva de genul : “nu-i nimic, de ce esti trista ? multi ca mine vor sa te…cunoasca” ; toate aceste bagari in seama au un rezultat final (unic) : da-mi id-ul tau (daca nu-l are) / da-mi numarul tau de telefon (daca nu-l are)
b. Trimite mesaj pe facebook in care ii spune cat de rau ii pare ca v-ati despartit ; daca tu musti momeala si ii raspunzi, el va continua cu mesajele pana va ajunge la ce am spus mai sus : da-mi id-ul tau (daca nu-l are) / da-mi numarul tau de telefon (daca nu-l are)
c. Daca are id-ul tau de mess va face exact ca la b : iti spune cat de rau ii pare ca v-ati despartit ; daca tu musti momeala si ii raspunzi, el va continua cu mesajele pana va ajunge la : da-mi numarul tau de telefon, vreau sa vorbim …
To be continued …