Eve geldiğimde baya uykum geldiği için direk yattım.
Sabah saat 9.30'du kalktığımda elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa gidip buzdolabını açtım pek bişey yoktu gidip marketten bişeyler alacaktım hazırlanıp çıktım çıktığımda önünden geçtiğim yerin olduğu yerde durdum ve aklıma anılar geldi
Bir gün burda hep beraber oyun oynuyoruz hatta yanımda o da yiğit ulusoy her gün oynardık her gün beni çağırırdı ne güzel anılardı...
Durdum orda ve dedim ki "neden gelmiyorsun yiğit" gözüm doldu gözümü silip yürümeye devam ettim her ordan geçtiğimde onun kapısının önüne bakarım belki ordadır diye her zaman yoktu ama bu sefer hayal görüyorum galiba orda...
Onun yüzüne baktım bana baktı ve yüzünü önüne eğdi sessizce "yazıklar olsun" dedim ve koşarak ordan uzaklaştım arkama baktığımda hala orda oturuyordu ellerini yüzüne koymuş oturuyordu hala bakmıyordu
Ordan binlerce kilometre uzaklaşmak istiyordum gittim gittim çok uzaklaştım deniz kenarına oturdum ağlamaya başladım neden yüzüme bakmadın yiğit neden kafamı yukarı kaldırdım ve derin bi nefes aldım "ben senin için bu kadar mı değersizdim,neden izin vermedin gözlerimizin buluşmasına"
Yerden bir taş alıp denize attım biraz sakinleştim ve tam rüzgara yazıcaktım ki küs olduğumuzu hatırladım rüzgar artık benim için yok ne kadar ondan artık kendimi çekmek istesemde yapamıyordum herşey üstüme geliyordu ben herşeyden bıktım artık.
Ne kadar çok gülsem de içim gülmüyordu hiç bir zaman gülmedi de zaten...
Kendimi biraz toparlayıp taksiye binip eve gittim sokakta taksiden indiğimde gördüğüm manzara beni şok etti ege burdaydı Ege Aksoy küçüklük arkadaşım bir ara taşınmışlardı geri gelmişler egeee diye bağırdım ve koşup sarıldım "çok özledim nerdeydin sen" dedim "dur boğucaksın lalin bende çok özledim" dedi ve sarılmayı bırakıp yüzüne baktım gerçekten de oydu "yaa ne zaman geldin sen" "2-3 gün oldu ev toparla falan bak sizin karşınızda oturuyoruz dedi ve geçenlerde balkonda oturan çocuk ege miydi? "Nee" dedim bağırarak emirhanla bakıştık "ne yani sen geceleri oturan çocuksun yani" dedi Emirhan "evet Emirhan kanka da beni tanımadınız mı?" (Emirhanla ege birbirini tanıyor) "hayır tanıyamadık yani" dedim küstüm gibi hareket yaptı bizde gönlünü almak için Emirhana kaş göz işareti yaptım ve gıdıklamaya başladık.
Sonra bırakıp sarıldık "affettin mi bizii" dedim "affettim affettim" dedi neyse ben artık eve gidiyim denize bakiyim dedim tam gidicekken Ege kolumdan tuttu "bende geliyorum lalin" tamam dedim ve eve girdik "buyrun ege bey bu şeref size ait" dedim "seve seve lalin hanım" dedi ve kapıyı açıp denizin üstüne atladı DENİZZZZ deniz ben sanıp ne var lalin yine dedi ve kafasını kaldırdığında egeyi gördü ve "lann ben hayal mi görüyorum ege sen misin" dedi ve sarıldılar "aaa bensiz mi çok ayıp" dedim ve hıh yapıp oturma odasına gittim 2,5 sene önce Yiğite aynısını yapmıştım ve o aklıma geldi gözüm doldu içeri ege girince gözümü hemen sildim yanıma oturdu ve bana doğru döndü.
"Lalin sabahtan beri bir gariplik var sende herşey yolunda mı" dedi cevap veremedim "dışarı çıkabilir miyiz" dedim ve onaylarcasına kafasını salladı "deniz biz çıkıyoruz" dedi ege ve çıktık kolunu omzuna attı ve arabaya bindik deniz kenarına gittik deniz kenarına oturduk "anlat bakalım ne oldu güzelim" dedi kendimi tutamayıp ağlamaya başladım Ege'nin omzuna kafamı koydum ve anlatamaya başladım.
Onu gördüm biliyor musun bir kere bile olsun yüzüme bakmadı arkamdan gelmedi yüzünü öne eğdi ben artık dayanamıyorum herşeyden aşırı sıkıldım bıktım geçen rüzgar küstü çok ağır sözler söyledi neden küstü söylemiyor ben gerçekten çok ama çok yoruldum ege..
Dedim ve ağlamaya başladım "yapma be lalin bak ben varım,Emirhan var çağla var sen yalnız değilsin ki" "biliyor musun ben 2,5 senedir bekliyorum neden bir kere bile yüzüme bakmadı neden bir kere yanıma gelmedi" "peki kızgın mısın ona?" "Kızgın değilim, kırgınım dedim ve biraz dertleştik bu konuşma bana çok iyi gelmişti "hadi lalin kalk biraz eğlenelim olur mu?" Dedi onaylarcasına başımı salladım arabaya bindik ve lunaparka geldik baya zaman geçirdik saat 22.45 olmuştu "artık eve dönelim mi geç oldu baya ege" dedim ve "tamam olur" dedi ve arabaya bindik "lalin bak ne dicem yarın bir konser var gidelim mi hem kafan dağılmış olur" "tamam gideriz" dedim bir süre sonra eve geldik sarıldık ve eve girdik aşırı yorgun olduğum için anne baba ben geldim çok yorgunum yaticam iyi geceler dedim ve direk gidip yattım.
Bölüm Sonuu !
Bir daha ki bölümde görüşmek üzere 🖤