✨ || 𝟏𝟑

172 33 9
                                    





























woojin fájó fejjel ébredt, maga mellett chrissel. fogalma sem volt arról, hogy mi történt az este, és hogy került ágyba, ami kissé idegesítette is őt. kikerekedett szemekkel pillantott végig magán, majd a mellette alvón, de amikor ráeszmélt, hogy mindkettejükön elég sok ruha van megnyugodott. inkább vissza tette fejét a szőke mellkasára, aki átkarolta derekát.

"jó reggelt" motyogta chan (chris) csukott szemekkel, rekedtes hangon. woojinen végig futott a borzongás a kellemes hangtól.

"neked is" mondta, majd a fiatalabb mellkasába fúrta arcát. nem mert ránézni újra.

chan felemelte a kezét és óvatosan elkezdte szerelme haját simogatni. hosszú idők óta először őszintén mosolygott.

"jól aludtál?" kérdezte chan, mire woojin átfordította fejét, így szembe néztek egymással. ettől a barna hajú kissé zavarba jött, így vissza helyezte fejét előző pozíciójába.

"igen, de borzalmasan fáj a fejem, és az este fele kiesett" válaszolta csalódottan. "te jól aludtál?" kérdezte félénken.

"nagyon jól" mosolygott, majd a mellkasán nyugvó fiú hajába puszilt, aki erre mégjobban elvörösödött.




















mint kiderült chan számára, woojin nem bírja az alkoholt, szóval a csók után nemsokkal elaludt. chan megkereste felixet, aki később elvitte őket a szőke házához. végül az ingje helyett adott woojinre egy pólót, és lefektette az ágyra. mellé feküdt, az idősebb fiú pedig szinte ösztönösen bújt közelebb hozzá, mellkasára hajtva fejét, így ha akart volna se tudott volna a kanapén aludni esetleg.

































0813.

✔ || 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗼𝗻𝗲 𝘂 𝗹𝗼𝘃𝗲𝗱Where stories live. Discover now