BÖLÜM 3

210 12 62
                                    

Bu bölümü headbandtiger için yazıyorum. Bebeğim mesajına bakamıyorum watty izin vermiyor ama ilgin için teşekkür ederim❤️

Ve ve ve Emi_Yoonminci123 ALNINDAN ÖPEBİLİR MİYİM AMK NEDEN BU KADAR MÜKEMMELSİN? Şimdi 7383389293 kez söyledim bebiklerim anlayın artık amk

taetae
Daha sakin misin?

bogumtheyargımachine
Sinirli değildim ki seni aptal.
Seni özledim.
Yanıma gelsene.

taetae
Bogum?
Sinirli gözüküyorsun.

bogumtheyargımachine
Yok, iyi olunca hiç anlaşamıyoruz.
YANIMA GEL DEDİYSEM YANIMA GEL.

taetae
Tamam, geliyorum.

Taehyung biraz korkmuş, biraz da kırılmıştı. Son iki gündür gereksiz gergindi. Şimdi ise sevgilisinin yanına, dayak yiyeceğinden habersiz gidiyordu.

-

Jimin, Yoongi hyung'undan hoşlandığını, hatta bunun hoşlandığı aşıp, sevgiye dönüştüğünü anlayabiliyordu ancak kendisine düz olduğu hakkında aptal saptal konuşmalar yapıyordu. Ailesi küçükken ona bunun bir hastalık gibi anlatmıştı. O da ailesinin düşüncesinden dolayı böyle bir şeyin olma ihtimalinden korkuyordu.

Artık bunun olduğunu kabullendi ve her şeyi göze alarak sevdiği adamın evine doğru ilerledi. Geldiğinde çaldığı kapıyı açan adama baktı. Göz altları ağlamaktan kıpkırmızı olmuş, gerçekten bitmişti. Jimin'i gördüğünde gözünden akan bir damla yaşa engel olamamış, hemen silmişti.

Onun bu hâlini gören Jimin gülümsedi ve gözünden akan yaşların bıraktığı her ize öpücükler bıraktı. Yoongi ellerini Jimin'in ensesine çıkardı, yavaşça okşadı. Jimin ise gülümsedi, öpücüklerini sevdiği adamın pembelerinin kenarına doğru hafif bir öpücük bıraktı. Yoongi de, 6 yıllık aşkını içeri doğru çekti.

İçeri geçen aşıklar, kapıyı kapatarak koltuğa ilerlediler. Hayallerini kurdukları dudakları, Yoongi Jimin'in kucağındayken buluşturdular...

SELAMIN ALEYKÜM MÜMİN KARDEŞLERİM. SEMEGI FOREVER AMA UKEGI DE GÖRELİM AYOL. DİĞER BÖLÜM SMUT YAZMAZSAM EN ADİ PİÇİM. SİZİ SEVİYARRAM ÖPTÜÜÜÜM

ELLERİ ELLERİME | Taekook textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin