Bebeklerim yorum yapar mısınız?🥺🥺🥺 bakın sizin için arka arkaya bölüm atıyorum. LÜTFEEEEEEEN. Amk bölümü atmayı unutmuşum ben öyle duruyormuş bu ÇSÇŞDÖSŞSÖWŞSSÖÖXSÖLC neyse yorum yapın amk. Bu bölüm düz yazı olacak bu arada ve sadece Yoonmin olacak. Sizi çok seviyorum, iyi okumalar.
Yoongi, Jimin'in kucağına iyice yerleşmeye çalışırken Jimin oldukça etkileniyordu. Ağzından dökülen minik iniltiler Yoongi'yi daha çok heyecanlandırırken, bunu fırsata çevirmeye karar verdi ve deli gibi sürtünmeye başladı.
Jimin kafasını geri attığında kediciği onun boynuna sert öpücükler bıraktı ve emmeye başladı. Bu his Jimin'i deli ederken Yoongi daha da hızlanıyordu. Sevgilisinin üstüne terden yapışmış olan tişörtünü çıkardı ve köprücüklerini emdi.
Arada ısırıklar da bırakıyordu. jimin kıvranırken kucağındaki adamın tişörtünü çıkardı ve onu koltuğa attı. Kalkıp, pijamasını da çıkardı ve fısıldadı.
–Kendini bana bırak. Güzel bir gece olacak..
Yoongi kafasıyla onayladı. Aptal ergenler gibi altı yıldır hayal ettiği şey gerçekleşiyordu. Tabii hayallerinde Jimin alttaydı ancak bu bile ona yeterdi. Bulundukları durumu düşününce heyecanı çok daha artıyordu.
Jimin, ilk başta onun güzel kalbini öptü, onun için atan. Sonra göğüs ucunu öptü, bir yandan diğer eliyle öbür göğüs ucunu sıkarken. Yoongi, ağzından minik iniltiler kaçırıyordu. Bir anda istemsizce kendini üstündeki adama bastırdı. O ise daha çok şişmiş penisiyle artık dayanamayacağını fark etti.
Bunu fark eden tek kişi Jimin değildi bu yüzden sevgilisi ona yardımcı olmak istemişti.
–Bekle, yardımcı olacağım.
–Hmhm.
Jimin oturdu ve Yoongi'nin yapacaklarını izledi. Yoongi, Jimin'in pantolonunun üstünden penisini okşamaya başladı. Minik hareketlenmeleri hissedebiliyordu. İnce sesiyle inleme bırakan Jimin, sızdıran penisi daha çok şişince acısını derinlerinden hissetti. İlk defa böyle olmuştu, anlayamıyordu.
Yoongi, elini pantolonun üstünde gezdirirken yavaşça Jimin'in penisini eline aldı ve sıktı. Bir yandan Jimin'in tepkilerini izliyordu. Jimin ise o sırada kıvranıyor, daha fazlasını istediğini belli ediyordu. Elini sevgilisinin saçlarına indirip, çekiştiriyordu. Yoongi de dokunuşlarına devam ediyordu.
yavaşça fermuara çıkardı elini, sakince indirdi. Narin bir şekilde dokunmaya devam ediyordu. Pantolonu çıkarmaya karar vermiş, ellerini siyah Chanel kemere götürmüştü. Yavaşça çekerek kenara fırlattı ve pantolonunu sertçe indirdi. Boxer'ın üstünden sertleşmiş penisi öpmeye başladı. Bacak içlerine inerek oraya öpücükler bıraktı ve boxer'ı da indirdi. Kocaman olmuş erkeklikle bakışıyordu.
Sonunda Jimin'in penisini yavaşça ağzına aldı. İlk başta ucunu (Y/N: ya ben ne diyorum amnskm iğrenç aq neyse devam) yalayıp, emdi. Daha sonra hepsini ağzına alıp, emmeye başladı. O sırada ise Jimin, hissettiği zevk ile gözlerini sımsıkı kapattı. Kesik kesik inliyordu, Bu da küçük Yoongi'nin hareketlenmesine sebep oluyordu.
Bir süre sonra Jimin, Yoongi'nin ağzına boşaldı. Ağzına gelen menileri yutan Yoongi, daha sonra ağzını çekerek kasıklarına minik öpücükler bıraktı ve tekrar Jimin'in kucağına geldi.
–Daha iyi misin?
–Çok iyiyim.
Jimin onu kucağına alıp, yatak odasına doğru götürdüğünde Yoongi sevgilisinin boynunu vakumluyordu. Geldiklerinde ise Jimin üstündekinden bir an önce kurtuldu. Sevdiceğini yatağa yatırdı. Onu minik bir kedi gibi kıvranırken gördüğünde tekrar hareketlenen penisi ile birlikte üstüne çıktı. Yoongi onun üstüne çıkıp, kollarını yatağın başlığında tuttuğunda 'işte şimdi sıçtık' diye düşünmeden edemedi. Yoongi ise yandaki çekmeceden kelepçe çıkarttı. Ellerini yatak başlığına kelepçeleyip boğuk ve tahrik edici bir ses tonuyla konuştu.
–Bu geceyi bana bırak babacığım~
Pekâlâ son söylediği şey Jimin'in gelmesine yeterdi. Ondan çok etkileniyordu, boynunda hissettiği sert öpücüklerle gözlerini sımsıkı kapattı. Yoongi bu sefer sevgilisini rahatlatıp uslu bir kedicik olmak yerine, yaramazlık yapmayı yeğlemişti. Sertçe sürtünüp, öpmeye devam ediyordu.
Yavaşça oturur pozisyona geldi. Elleri büyüğünün bedeninde küçük bir gezintiye çıkarken, daha sert sürtünmeye başladı. Altındaki hareketlenen erkekliği oldukça iyi hissedebiliyordu. Hissettiği erkekliğin sahibi de inlemelerini eksik etmiyordu. Biraz daha yaramazlık fena bir fikir gibi gelmiyordu.
Yoongi sürtünmeyi bırakıp, Jimin'in çok net görebileceği bir yere geçti. Dudaklarından başlayarak kendine dokundu. Daha sonra sırasıyla adem elmasına; göğüs uçlarına, karnına, boxer'ına doğru indi. Boxer üzerinden kalçasını okşuyordu. Jimin sertçe yutkundu ve Yoongi bunu gördüğünde gülümseyerek boxer'ını çıkardı. Kalçasını ortaya koyacak şekilde eğildi ve bacaklarından kalçasına doğru çıkarak ayağa kalktı. Eli erkekliğini bulmuş, birazcık oyalanmıştı. Kendini çekmeye başladığında Jimin kızaran penisiyle onu izliyordu.
Deli gibi Jimin'in adıyla inleyen Yoongi, Jimin'in delirmesine sebep olurken boşaldığında tekrar Jimin'in kucağına gitti.
–Sıra sende
Gülümseyerek sevgilisinin boxer'ını çıkardı. Kızarmış penisi biraz okşadıktan sonra deliğine konumlandırdı ve yavaşça zıplamaya başladı. Jimin kıvranırken Yoongi zıplamaya devam ediyordu. Zevk noktasını bulduğunda büyük bir inleme bıraktı ve hızlıca zıplamaya başladı. Jimin ellerini dolgun kalçalarda gezdirmek istese de bunu yapamazdı. Bu şekilde oldukça zorlanıyordu. İnlemeleri ve tenlerinin çarpma sesi odayı doldururken gelmek üzere olan Jimin, sevgilisini uyardı.
–G-gelmek üzereyim
Yoongi ise o sırada dış dünyayla ilişkisini kesmiş, sadece bulunduğu duruma odaklanmıştı. Daha da hızlı zıplarken sonunda içine boşalan sevgilisini hissettiğinde henüz gelmediği için zıplamaya devam etmişti. Sonunda kendisi de boşaldığında durdu ve Jimin'in ellerini çözdü.
–Çok güzeldi..
–Hmhm
Jimin gülümsedi ve kucağındaki sevgilisini yanına aldı. Üstlerini örttü ve boynuna birkaç minik öpücük bırakıp, ona sımsıkı sarıldı.
–İyi geceler güzelim.
–İyi uykular her şeyim.
Jimin sırıttı ve içine çektiği güzel kokuyla kendini uykunun kollarına teslim etti.
780 KELİME YUH. NEYSE NEYSE BENİM BEBEKLERİM UKEGI İSTER DE BEN TAŞŞŞŞAKLI BİR SMUT YAZMAZ MIYIM OY OY OY. SINAVA GİRECEĞİM İÇİN AİLEM TELEFONUMU ALACAK YAKLAŞIK BİR YIL BOYUNCA HİÇBİR FIC'E BÖLÜM GELMEYECEK. FIC DEMİŞKEN DİĞER FICLERİME BAKMAYI UNUTMAYIN. ÖPTÜÜÜÜÜM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELLERİ ELLERİME | Taekook texting
Teen FictionCan sıkıntısıyla yazılmış, her fic ile aynı bir texting mlddmdşxmxş jjk:taetaeeee taetae:ne var aptal kafa! Daha kaç kere yazmamanı söyleteceksin? jjk:sadece seni çok sevdiğimi söyleyecektim. Rahatsız ettiğim için üzgünüm bir daha yazmayacağım. İyi...