Hoi, dus jullie hebben al m'n eerste stukje gelezen.. Dus ja, ik word al 5jaar gepest.. Ik ben dus zogezegt een hoer, slet, bitch, aandacht trekker en zogezegt ook zwanger. Ik ben da echt BEU. Op begin, ja ik was toen nog sterk, het kon me echt niets schelen van wat ze zeiden..Nu, nu kan ik er echt niet meer tegen, ik ben da zo beu. Ja ik bleef mij snijden.. Mijn armen waren vol.. Als iemand iets vroeg erover, ik loog dat het mijn nieuwe cat was of dat ik gevallen was. Ik ben dit dus echt meer dan beu. Maar alles ging efkes nog heel goed, ik had de beste liefje.. Die schattige jongen :(. Ja, het is uit. Zijn reden? Ik geloof daar niet in, niemand gelooft dat. Ik ben nu echt gebroken.. Alweer. Elke avond, zit ik daar in mijn kamer. Het is donker, elke avond zelfde liedje 'Breath me by Sia'. Elke avond denk ik aan zelfmoord. Neen, das dus niet alleen door mijn ex. Het is gewoon, dat ik het beu ben, ik kan het niemeer. Ze wilden mij kapot krijgen & ze hebben hun doel bereikt, het ergste, ze blijven verder doen. Elke avond denk ik terug aan hoe we samen gelukkig waren, zo schattig & iedereen (behalve de haters dan) zeiden dat we echt perfect samen waren. Ooit heeft hij mij beloofd ; Nooit zal ik je laten vallen en nooit wil ik je kwijt, ik hou van je & ik hoop dat ik mijn leven met je deelt. Ik wil zelfs met je trouwen. Ik beloof je, ik zal alles doen om je gelukkig te maken schatje! Je bent mijn schattige dwerg, ik hou van jou en alleen van jou. Waarom? Waarom hebt ge u belofte verbroken? :( ik ben er echt kapot van..Oh god, ik zou alles kunnen doen om hem terug te hebben.. Ik mis hem zo erg. & ja, ik denk elke avond terug aan snijden.. Die stemetjes in m'n hoofd blijven zeggen SNIJDEN SNIJDEN SNIJDEN SNIJDEN SNIJDEN SNIJDEN SNIJDEN. Maar toch doe ik het niet. Waarom? Omdat ik het aan veel mensen heb beloofd. Het blijft moeilijk maar ik moet erdoor komen. Ik blijf hopen, elke dag terug, dat ik ooit gelukkig word :(. 2 jaar geleden, was ik nog gelukkig, wat is er nu gebeurt? Ik ben helemaal gebroken. Jullie winnen, jullie willen mijn dood? Het zal aankomen, op een dag. Dat was het voor vandaag.. bye.