Dışarı çıktığımda John beni o havalı üstü açık siyah porshe unda bekliyodu -evet zengin bi ailesi vardı bu yüzden o da istediği her şeyi alabiliyodu- bende hemen arabaya atladım ve sonra yola koyulduk..
*********************
Restoranta geldiğimizde herkes bizi orda bekliyodu artık yapıcak tek bir şey vardı oturup tıkınmak (her zaman yaptığım şey) tabiki biraz daha kibar olmaya gayret göstericektim,garson geldi ve bize ne istediğimizi sordu.Siparişlerimizi verdikten sonra David nasıl gidiyo dedi ben de "iyi hatta çok iyi John la biraz ilerletmeyi düşünüyoruz dedim ve John la birbirimize bakıp güldük sonra öpüştük.Her ne kadar sahte de olsa gerçekten sevmeye başlanıştım John'u ve artık David le olmayacağını anladığım için başka çarem yoktu da.Bu sefer de ben David e sordum nasıl gidiyo diye o da "vallaha süper gidiyo Sarah yı hayatımdan çok seviyorum ve inşallah yakında bir çocuk bekliy..." Devamını duymamıştım çünkü çekip gitmiştim ben burda acılar içersinde kıvranıp hayatına devam etmeye çalıştıkça her şey daha da kötü hale geliyordu bi çocuk mu? Cidden mi daha yeni çıkmaya başladınız kardeşim ne çocuğu.Göz yaşlarım durmak bilmiyordu restoranttan dışarı koşar adımlarla çıkıp kendimi bir kenara atmıştım bacaklarımı karnıma çekip ağlıyordum,sadece ağlıyordum.... Bu aralar hep duygu değişimi sandığım şeyi yaşıyodum ergenlikten diyorlar ama ben sadece ondan olduğunu sanmıyorum herneyse daha sonra David sandığım Lisa geldi evet o öküz gelmemişti umrunda bile değildim zaten ben onun için eski sevgiliden başka bişey değilim.
-İyimisin bebeğim
-Hayır Lisa iyi değilim artık dayanamıyorum neymiş efendim çocuk bekliyolarmış
-İsabelle üzme kendini sen David gibi birinden çok daha iyisini hakediyosun
-Yeter artık bunu söyleyip durma herkes aynı şeyi söylüyo ama ben daha iyisini istemiyorum olamaz da o benim kalbimi gerçekten açıp içine giren ve sonradan kıran tek insan ki benim kalbim öyle kolay kolay kırılmaz anlamıyosunuz beni tabi sizin için uzaktan bakıp "daha iyisini hakediyosun" demek kolay, sen Lucas la ayrılsan ne hissedersin?!
-İsabelle hayatım sakin ol lütfen
-Bana sakin ol deme Lisa sakın bi daha sakin olmamı söyleme olmam anlıyomusun beni
-İsabelle
-Lisa..
Daha şiddetli ağladım bu sefer Lisa nın koynundaydım o olmasa ne yapardım bilemiyorum.Hayat neden bu kadar zordu ki?Hem David hem de annemin hastalığı var dün akşam annemler konuşurlarken duydum kanser olmuş annem.Tabi ben bunu kimseye söylemedim içimde sakladım her zamanki gibi tek yaptığım bu zaten içimde saklamak.EVETT BİR BÖLÜM DAHA BİTTİİ GECİKTİRDİĞİM İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM AMA BENCE GÜZEl Bİ BÖLÜM OLDU LÜTFEN OY VE YORUM YAPMAYI EKSİK ETMEYİN SİZİ ÇOK SEVİYORUM:* (ve artık bölümler hızlı hızlı gelicek kısa aralarla tabi siz o güzel oylarınızı ve yorumlarınızı yaparsanız çok daha hızlı yazmaya çalışırım bunu tehtid olarak algılamayın:D bi dahaki bölümde görüşmek üzere..)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
ChickLitSen kimsin? -Ben mi ben... Travis, yeni komşun -Ben de İsabelle tanistigima memnun oldum Travis nami deger en yeni komsum harika simdi sagimizdaki evde David solumuzdaki evdede şu yeni tanistigim yakışıklı ve seksi çocuk Travis -aah erkeklerden nefr...