Hala inanamıyordum David'in sevgili var!Benim de bir sevgiliye ihtiyacım vardı.(SAHTE OLSA BİLE) Hemen Lisa'nın yanına koştum:
-Lisa tatlım bana sahte sevgili lazım!!
-SÖZDE SAHTE SEVGİLİ SEÇMELERİ-
Evet doğru SAHTE SEVGİLİ için seçmeler yapmıştım tabigki oyle bi masada otururup da erkeklere bakmiyodum zaten oyle bi sey olsayfi erkekler gelmezdi ki herneyse cok uzattim kisaca seksi erkekleri bulup Lisa onunla konusuyordu ozelliklerini soruyodu falan sonrada bana anlatiyo kiz utanmiyodu gercekten cok seviyodum onu en sonunda John Haw la konustu -kendisi okulumuzun en tatli ve yakışıklı çoçuğudur- *Sözde sahte sevgili* seçmeleri gayet iyi geçmişti ve tabiki Johnla konusmaya baslamistik ve bunu kabul etmisti tek dedigi suydu "David i kandirmak mi? Ben varim" Evet Johnla David birbirlerinden nefret ediyodu anaokulundan beri.John ve bans gelelim sürekli yan yana geziyorduk elele tutuşoyrduk yalandan eğleniyomuş gibi yapıp gülüyoduk aslında bu iş gerçektende eğlenceli olmaya başlamıştı.
-BİR HAFTA SONRA-
David, kız arkadaşı Sarah, Lisa, Lucas ben ve John yürüyorduk ve birden Lisa "Hadi üçlü randevu yapalım"
-Tamam olur Lİsa, dedim-Bu harika olucakk!! dedi Lisa
Okuldan eve giderken doğal olarak David le karşılaştım
-Hey İsabelle
-Ne var David
-Sarah yla olan ilişkimizi
kıskanmıyosun dimi-Hatırlarsam benim bi sevgilim var seni mi kıskanıcam?
-Sadece sordum hemen atar yapma
-Peki neyse hadi gorusuruz
-Gorusuruz
Eve geldiğimde çıkıcağımız dörtlü randevu için ne giysem diye düşünüyodum.Buldum siyat mini elbisemi ve altına siyah topuklularımı giyersem saçlarımı da hafif dalgalandırırsam muhteşem olur!!Hazır olduğumda aynaya bakıyordum ve karşımda uzun hafif dalgalı kahverengi saçlı,siyah mini bi elbise ve altına muhteşem siyah topuklu ayakkabı giymiş seksi bi kız görüyordum.Bu ben olamazdım dimi?
Bu bölümde bittii:)) lütfen oy ve yorumlarını eksik etmeyin benim için çok önemli ayrica resimde isabelle in elbisesini goruyosunuz neyse canlarımm sizi öpüyorummm<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
ChickLitSen kimsin? -Ben mi ben... Travis, yeni komşun -Ben de İsabelle tanistigima memnun oldum Travis nami deger en yeni komsum harika simdi sagimizdaki evde David solumuzdaki evdede şu yeni tanistigim yakışıklı ve seksi çocuk Travis -aah erkeklerden nefr...