NOVOGODIŠNJA NOĆ

14 0 0
                                    

Novogodišnja noć


,, Šta ste odlučile?Gde ćemo za Novu godinu?"
Tijana je bila uporna da joj odgovorimo. Zvala je po ceo dan, ali sada smo na kafi kod Maksa. 
,, Možemo do Arene, Dukata, Zlatnan kutak?"
,, Ne. Dukat mi se na sviđa, već smo bile. Sve ostalo je dosadno i malo."
,, A gde bi vi išle?"
Nas dve se pogledasmo, prevrtosmo očima na njeno pitanje. Govorimo joj da ne želimo nigde.
,, Nevena je rada da ostanemo u stanu do pola dvanest, a onda prošetamo po gradu, i zaustavimo na Trgu." rekoh Tijani.
Ni njoj, ni meni nije do muzike, jer obično je loš izbor. Važan je osećaj otvorenih želja, koje se u isti momenat pomisle. Sve su iz srca, duše, i kao takve putuju u obliku poruka za druge.
Bolji kafići su preskupi. Hrana i piće mi nisu prioritet, niti želim prejedena da kročim u sledeću godinu. Haljine koje se tu nose su pola moje plate, za tašnice da i ne govorim. Tijana nije prihvatala da smo nas tri radnička klasa. 
Ne želim da sedimo u nekom mračnom kutku, i bacamo poglede prema zauzetim mladićima. 
,, Tijana, Nevena i ja smo se dogovorile. Ti jedina kočiš, i želiš nemoguće.!?"
,, Dunja, tvoje ideje su za tinejdžere. Mi smo devojke!! Možda upoznamo nekog posebnog tu noć?"
,, Taj poseban je odavno zauzet. Slobodno ti nađi sebi društvo, ili staru ljubav, jer ti nije strano da zoveš bivše momke na razna slavlja. Neko će se već odazvati. Ne želimo ni Nevena ni ja, da se osvrćemo unazad, bar ne tu noć."
,, Ovo si toliko bezobrazno Dunja rekla!? 
,, Rekla sam samo istinu. Nevena i ja smo u većini. Dva glasa, protiv jednog."
Složi se nevoljno. 
Najradije bih tu noć prespavala. Godina iza mene mi je bila teška. Raskinula sam vezu koja je trajala dve godine. Zbog njegovih laži, i prevare. Trenutno nisam spremna ni za koga, niti tražim tog posebnog. Pogotovo ne u Novogodišnjoj noći.
Tijana i Nevena lako prevaziđu rastanke, ja ne. Možda one ne idu srcem, već razumom? U svakom slučaju, meni treba vreme da prebolim.
Do Nove godine je ostalo vrlo malo. Obe moje prijateljice su sujeverne. Taj dan pred Novogodišnju euforiju, one pričaju o željama. Sve je moralo da bude savršeno. Morale su ustati na desnu nogu. Obavezno tri minuta gledanja u ogledalo, obući crvene gaćice. Bapske priče.
Moja želja je bila, kao i svih prošlih godina, da svratim u ponoć, u crkvu. Zapalim sveće za zdravlje, svim osobama otvorenog srca. Pomolim se, da godina predamnom što manje me iskušava.

Autor-Biljana Vicentijevic-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Priča o SenciWhere stories live. Discover now