Hellö!
Bugün müthiş antilerden bahsedeceğiz. Anti olup düzgünce eleştirenlere tamamım ama sadece küfür edenler bir salın artık bizi.
Mesele bugün birkaç kitaba bakalım. Ben bir Directioner olarak Anti One Direction kitaplarına bakıyım dedim.
Peki kullanıcı adının da Anti One Direction olması HDŞSJDŞWJDLW
Analizini sikiyim senin. Üzgünüm kitapta küfür etmek istemezdim ama o nasıl bir analiz ?
İşte demek istediğim buydu. Mesela şarkılarını sevmiyorum, seslerini beğenmiyorum gibi şeyler tamam da Harry'nin çükü yok demek ne ?
Amekes ne aq ? HDŞWJDŞWJŞDNiall'a kız diyor ?
Niall'ın Nice To Meet Ya şarkısını dinle kanka. Kız mı değil mi anlarsın aşko.Neyse diğer bir konusuna gelelim. Antisin ve Niam mı shipliyorsun ?
Peki.
Zayn ona evlenme teklifi etmiş ŞCŞSLCŞWKCŞWKXŞWKDŞWKDŞDKWŞDKWŞXKŞWKDŞWDKŞWDKWLDKWLDKWLDKWLSKWŞDKLWKELWKELEEKEKELKELKE
Hayırlı olsun demek düşer bana ne diyim :dLouis'in mükemmel bir fotoğrafını koymuş. Hay maşallah ne kadar yakışıklısın. Bu arada bunun da kullanıcı adının anti One Direction olması kxşwkfşwkdşw
Karıştırmışsın aşko diğer kitapta da Harry amdı, Louis değil.
Bu cümleyi kurduğum için kendimden tiksindim.
Yalnız One Direction'u yazmış HDŞDJDŞDJ Yazıldığı gibi okumaya çalışmış :dd
En azından bunun kullanıcı adı anti One Direction değil.
Oha bu da amekeci çıktı. Aynı kişi çıkıyormuş bir de KDŞDKWŞDJLSEvde baby baby baby oh diye dolaşan bir Justinci. Bu arada Justin'e ya da dinliyicilerine lafım yok sadece lafım bu şahısa.
İki grubu karşılaştıranları sevemiyorum. The Vamps dinleyen biriyim ve The Vamps ile One Direction'u karşılaştırmalarını anlayamıyorum.
Neyse bu bölümde gerçek yüzümü gördünüz.
Kitap okuyun.
Sağlıcakla kalın.