sarı yelloz

2.4K 83 8
                                    

Duyduklarımla neye uğradığımı şaşırmıştım. O sarı yelloz ne diyordu. Hamile miydi o şimdi.  Öylece kalakaldım. Bana ateş bunu yapmışmıydı. Aldatmışmıydı beni. Ateşin arabaya binmesiyle ayağimda takat kalmadı ha yığıldım yığılacaktım. Araba harekete geçmeye başladı. Beni bırakıp gidiyomuydu , bir hiçmişim gibi...

Ağzımdan bir hıçkırık firar etti. Yere çöktüm ellerimi pütürlü zeminin üstüne koydum. Gözlerimin buğusundan yere düsen damlaları saymakta bile zorlaniyordum. Zihnimi bosaltmaya ihtiyacim vardi. Bir hiçmişim gibi hissettirmişti bana. Başimi o soguk zemine yasladim, ayaklarimi kendime dogru cekip yere oylece uzandim. Uyuyakalmıştım. Taki bir ses

- hanımefendi hanimefendi uyanin lutfen.

Bu erkek sesi kimindi, gözlerimi yavaşça araladım. Karşımda yakışıklı benim yaşlarımda biri duruyordu. Şimdi ne dicektim otoparkta yerde uyuya kalmismiyim diye...

Biraz olsun dinmişti kalbimdeki yara.

Annem nereydi kadını unuttum ya off...

Bu yakışıklı hala bana bakmakta sen gitsene ya allah alllah  derdim başımdan aşkın zaten aha yine aklıma geldi sarı yelloz dur ama bu işin içinde bokluk var eminim.

- şeyy  bayılmışım heralde siz gidebilirsiniz yani

Allah belamı n biçim cümle bu kainat tabi akıl mı kalır yaşananlardan.

- yoo hiç bayılmışa benzemiyordunuz.

Sanane kardeşim ya sanane

- size açıklama yapmak zorunda değilim çekilirmisiniz?

Ayağa kalmaya çalışıyordum ama bu adını bilmediğim yakuşuklu bana engel oluyordu.

- çekilirim ama telini verirsen ?

- hayır.

- iyi bende cekilmem

- hasbinallah ya seni bana gökten mi indirdiler ne ya

- olabilir de olmayabilirde

- çekil numaramı vericem.

- haşöyle

Çekilmesiyle kendimi toparlayıp ayağa kalktım. Gözüne yumruk indirip

- haböyle deyip orta parmak cektim. Bu halimle bunları yaptiysam bana helal olsun ya. Adını bilmediğim şahıs  gözünü tutuyordu. Bende bundan istifade  ederek koşmaya başladım. Hastanenin önüne gelen taksilerden bitanesine atlayıp yıldırım konağına doğru sürmesini istedim. Napıcktım ? Ne dicektim ? Bu kadarda olamaz ama beni tanimamazliktan gelen biri için değmezdi. Taksiciye az ilerde hicranlarin olduğu yerde indirmesini söyledim. Hicranların kapısını çaldım. Kapıyı hicran açtı.

Kaş göz yaptı ama anlam veremedim evin içerisine girmemle salondaki sarı yellozumuzu görmem bir oldu bunların burda ne işi var.

- aa gene bu kız ,dedi sarı yelloz

- aa evet ben deyip üstüne atlayıp o saçlarına elimi doladım ve karnına doğru bir tekme attım ateşte beni arkamdan tutup çekmeye çalışıyordu.  Sarı çıyandan bir tiz çığlık çıktı ve " bebeğim ' diye bağırmaya başladı. Ateş beni tutup yere firlattı. Ve

- bişey oldu mu ?

Sarı yelloz da bana bakip miskin miskin gülüyordu. Allahım bu nedir kötü flimin içindemiyim ya.

- yok aşkım iyiyiz , ama şu kızı görmek istemiyorum.

Senin o aşkım diyen ağzını ne biçim durum içindeyim lan ben öncelikle şu bebek meselesi ve ateşin bana böyle davranması...

- burda neler oluyor o bebek kimin ?

- bizim diye lafa atladı sarışın , saçımi boyatcam lan bu renkten soğudum resmen

- aşiret duyarsa nolur biliyormusun , evlenmeden çocuk yaptığınızı

Gözlerim dolmuştu içim burkuldu bunları söylerken...

- evlenmemiz için test yaptırıcaz Tuğba.

- sen bana güvenmiyormusun aşkim?

Demek adı Tuğbaydı. Evlenmemiz için mi evlencekmiydi bana hiçbir açıklama yapmadan bu kadar kolaymıydı. Koşarak dıs kapının kapısını açıp çarpıp çıktım. Bu kadarı fazlaydı benim için ...

EVLENİYORMUŞ HEMDE BEBEĞİ VAR HATUN BENDEN TAŞ... ARTIK UTANMAZ DÜĞÜNÜNEDE ÇAĞIRIR.

hıçkırıklarım birbirine karışmış bilmediğim yerlere koşuyordum. Kaya gibi sert bir bedene çarpmamla durabildim. Başımı yukarı kaldırdım .

- yine mi sen ?
***
Yorum ve votelerinizi bekliyorum.
Bölümü dün atıcaktım ama internetim bitti ;)
:)))

TÖRE  •düzenleniyor •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin