Ben Elmira. İsminin anlamı emir veren prenses olan ben. Hakkıyla adımı taşıdığıma inanıyorum. Daha 16 yaşındayım. Hayatı küçük yaşta öğrendim. Annemle yaşıyorum. Babam yok. Babamın olmadığını öğrendiğimde 10 yaşındaydım. Söylermisiniz kim küçük yaşta o kadar acıyı kaldırabilir ki ?. O günden sonra kendime yemin ettim. Acımamaya, sıcağı ve soğuğu hissetmeyeceğime, acı hissetmemeye ve ağlamak nedir unutucağıma dair yemin ettim. Ve galiba yeminimi yerine getirdim. 6 senedir bu karanlığın içindeyim. Ne ola bilir ki ?. Hissizim. Hayatım çok boktan. Annemle yaşıyorum lakin annem olduğu dahi belli değil. Eve uğramaz etmez. Bende nedenini sormadim. Açıkcası bana dokunmayan yılan bin yaşasın. Sevgilim olmadı. Aptal bir ilişki içinde olmaktansa akıllı bir yalnızlığı tercih ederim. Okula gitmiyorum. Evimiz deniz kenarına çok yakın. Her sabah sahilde hic durmadan 3 saat boyunca koşarım. Beni öldürmeyen şey güçlendirir. O sabahtan sahilde koşmaya çıktım. 3 saat boyunca aralıksız koştum. Eve geldiğimde soğuk bir duş aldım. Soğuğun tenime işlemesini seviyorum. Gardolabıma gidip siyah iç camasirlarimi ve siyah tayt, sporcu atleti kombinimi giydikten sonra odamda biraz uzandım. O sırada karnından gelen gürültülerle acıktımı anladım. Mutfağa inip biraz atıştırdıktan sonra arka bahçeye geçip kum torbamla vakit geçirmeye başladım. Kum torbasına her vuruşumda sanki babama vuruyorum gibi geliyor ve bu iyi hissettiriyor. Kendime bir söz daha verdim. Babamı bulduğum gün bunların hepsini ödeyecekti.
O sırada kapi çaldı , oraya doğru koştum. Kapıyı açtığında karşımda...
Merhaba arkadaşlar :) Bu yeni hikayem umarım beğenirsinizz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Acımasız
Mystery / ThrillerDaha 16 yasında bir genç kız. Hayatı çok önceden fark eder. Bir süre sonra hissizleşir. Ne sıcağı hisseder nede soğuğu. Peki ya acı ? Tamamiyle acıya duyarsız..