Kapıyı açtığımda karşıma annem cıktı. Günlerdir eve gelmeyen annem gelmişti. Ve yanında bir adamla. Şaşkınla karşımda duran adama bakıyordum. Annenim sesiyle kendime geldim;
+Elmira annecim beni ve yeni babanı eve almıycakmısın ?
O kadın babamı demişti ben mi yalnış anlamıştım ?
- Bbababa mı ?
+Evet annecim bu senin yeni baban özgür.
-Bana annecim demeyi kessene sanki çok ilgilisin de böyle davranıyosun. Dedim ve kapıdan çıktım. Annem arkamdan bağırıyordu. Koşmaya başladım. Koştum ve koştum hiç durmadan en az 2 saat kosmusumdur. En sonunda kendimi ormanlık bir alanda buldum. Bir ağacın altına çöktüm ve olanları düşünmeye başladım. Evet ben ağlamayı unutmuştum. Babamdan nefret ediyorum ama annem başka bir adamla karşıma çıkıp bu senin yeni baban demesi biraz koymuştu sanki. Kaç saattir böyle düşünüyordum bilmiyorum ama hava kararmışti. Tekrar eve doğru koşmaya başladım. Yolda karşıma çıkan iki uç sapığı dövmek zorunda kaldıktan sonra eve gelebilmiştim. Evde ışıklar yanmıyordu. Güzel demekki evde değillerdi. Posta kutusundaki yedek anahtarla kapıyı açtıktan sonra banyoya gittim kuvveti soğuk suyla doldurdum. Her zaman iç camasirimin kenarına koyduğum küçük jileti çıkarttım. Kendimi soğuk suyun içine bıraktım. Yarım saatte anca duştan cıkabilmiştım. Ustümü giydikten sonra kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
---------------------------SABAH------------------------
Uyandığımda daha erken gibi duruyordu. Gardolabima gidip tayt t-shirt spor ayakkabilarimi çıkarıp giydim. Aşağıdan gürültüler geliyordu. Aşağı indiğim annem ve o adam mutfakta kahvaltı deniyordu. Onları görmemle kapıya koşup çıkmam bir oldu. Sahile koşmaya başladım. Suan oraya geri donup ikisinide öldürmek istiyorum. Sahilde koştum kostum tam geri dönerken en az benim kadar hızlı kosan biri yaklaştı. Bu kişi.....
Merhaba arkadaşlar umarım beğeniyorsunuzdur. Daha karakterlere karar vermedim ama bir fikriniz varsa yorum olarak yazarsanız sevinirim Multimedia çok cool biliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Acımasız
Mystery / ThrillerDaha 16 yasında bir genç kız. Hayatı çok önceden fark eder. Bir süre sonra hissizleşir. Ne sıcağı hisseder nede soğuğu. Peki ya acı ? Tamamiyle acıya duyarsız..