33- קוספליי

1K 98 80
                                    

נכנסתי לעסקי הקוספליי לאחרונה
כיף אדיר

אבל זה הרבה יותר קשה משזה נראה, ואני לא מדברת על הקוספליי של כל הדברים הלא אנושיים, שאני פשוט סוגדת לאנשים שעושים אותם.
הקוספליי הכי פשוט שבעולם יכול לקחת כ"כ הרבה זמן למצוא את כל הדברים הנכונים.

כשאני התנסתי בקוספליי חשבתי שהדבר המרכזי של הקוספליי בטח יהיה קיים באינטרנט, ובכן, טעיתי.
הוא היה קיים אבל לא באיכות שסיפקה אותי ככה שהייתי צריכה להכין את זה בעצמי.
ולמצוא בול את הבגד שממנו אני אכין, ואת הבדים המתאימים בשביל להרכיב הכל היה קשה.
אבל הכל פשוט שווה את זה בסוף🤩🤩

עוד בעיה של קוספליי שידוע לי שיש בעיקר לדתיים היא זה שלא תמיד אני שר ללבוש מה שהדמויות לובשות. אם אתם לא יודעים, דתיים מקפידים ללבוש חולצות עם שרוולים, הבנות לא לובשות מכנסיים או חצאיות קצרות מידי (כמובן שכמו תמיד זה לא כולם, אבל זה באופן כללי)
אז זה או לוותר על הרבה אפשרויות לקוספליי או לחפש פתרון יצירתי.

לפי איך שאני רואה את זה, ותקנו אותי אם אני טועה, אבל מה שמפריד בין היותך פאנגירל/בוי לבין סתם לאהוב את הדברים האלה זה היחס שלך לקוספליי.
כשאני נתקלתי בפעם הראשונה בכל התרבות של הפאנדום זה היה בנוער קורא. הלכתי עם חברות שלי ובדרך הביתה דיברנו על כל מה שראינו, זה היה הכנס הראשון שלי ופעם ראשונה שנתקלתי בקוספליי ואני התלהבתי ממש, בזמן שהן אמרו שזה היה מוזר.

קוספליי זאת עוד דרך להביע את האהבה לפאנדום שלך וממש להרגיש חלק מזה.

ספרו לי על הקוספליי שלכםםם
אגב, רמז לקוספליי שלי:
קרס וו תפיסה😉

99 בעיות של פאנגירל (או פאנביוז, לא שופטת)Where stories live. Discover now