BLOSSOM 01 : WHAT CAN I DO?

568 12 0
                                    

[HIGHSCOOL]

SUNGHO POV

I AM WALKING NOW BECAUSE I HAVE FEET, JOKE .  I'M GOING TO OUR CLASSROOM TODAY.  SILENTLY  AND PEACEFULLY WALKING BUT NOT UNTIL THIS SHITTY NOISE DISTURBS .

THEY ARE HERE AGAIN.

"AHHHH! HE'S SO HANDSOME !"

"DID YOU ALREADY HAVE YOUR BREAKFAST , KING ?"

"OPPA, YOU'RE SO CUTE!"

"COME HERE DADDY !"

"HEY , THAT'S MY HUSBAND !"

INSTEAD OF PEACE, MY WALKING WAS A TROUBLE BECAUSE MY FAMOUS SCHOOLMATE , WOOKJIN , WAS BEHIND ME.

HANDSOME , RICH, HAVE MANY FANGIRLS, INTELLIGENT AND ANYTHING ELSE. HE'S ALMOST PERFECT BUT THE THING IS , HE ALWAYS SLEEPS IN CLASS , BUT THAT DOESN'T IMPRESS , HEHE.

OH ! I REMEMBER, WE HAVE A QUIZ LATER . SO I REVIEW MY NOTES .

IT'S SO HARD TO BE  A STUDENT , RIGHT ?  EVEN IF THERE IS A QUIZ TOMORROW, THERE WILL BE STILL AN  ASSIGNMENT.

GOSH , LET ME JUST REVIEW NOW .

WHILE I WAS READING MY  NOTES, SOMEONE SUDDENLY APPROACHED MY ELBOW .

"GOOD MORNING SUNGHO."

"HEY , YOU SCARED ME , JISUNG!"

"TSSS, WHAT ARE YOU READING?"

"WE HAVE A QUIZ LATER SO I AM JUST REVIEWING ."

"AH, OKAY, THAT'S GOOD."

" HAVE YOU ANSWERED OUR ASSIGNMENT? CAN I COPY PLEASE ?  I'LL JUST CHANGE THE WORDINGS ."

" HEY , IS THERE REALLY AN ASSIGNMENT ?"

WHAT THE FUCK , WHAT CAN I EXPECT FROM THIS BOY.

*
KYUBIN POV

WE HAVE NO TEACHER IN THE FIRST 2 SUBJECTS SO THE ENTIRE CLASS IS VERY HAPPY.

OUR SECTION IS REALLY TROUBLE WHEN THERE IS NO TEACHER BUT OUR PRINCE'S SLUMBER IS VERY DEEP .

WOOKJIN, HE'S SLEEPING PEACEFULLY LIKE AN OIL .   WITH TWO-- WAIT LET ME  COUNT FIRST ..... FOUR, FOUR GIRLS . FOUR GIRLS AROUND HIM LIKE GUARDS .

LET ME TEASE THEM A BIT , HAHA.

"HEY GIRLS , TEACHER IS COMING. GO BACK TO YOUR SEATS !" I UTTERED  SERIOUSLY.

" WHO'S GONNA GO TO CLASS NEAR RECESS TIME ? DUMB ." ONE OF THEM SAID .

"HEY ! MR. PARK IS REALLY COMING , HE TEXTED ME . WAKE THAT FREAK UP NOW . " I SAID TO THEM.

IN 3, 2.1 GO!

"WE'RE WATCHING HIS MAJESTY!"

"FIND A GUARD FOR YOU, YOU'RE JUST JEALOUS!"

" FREAK , JUST SHUT THE HELL UP. MIND YOUR OWN BUSINESS !"

THESE WOMEN ARE REALLY GREAT, THEY REALLY SHOUTED AT THE SAME TIME.

"BE QUIET ! CAN'T YOU SEE SOMEONE NAPPING HERE ?."

AND BECAUSE OF THEMSELVES , WOOKJIN WAKE UP . THE FOUR GIRLS JUST LOWER THEIR HEADS AND  WOOKJIN STANDS UP AND LEAVES.

FOUR BITCHES FOLLOWED HIM BUT THE ONE STOPPED IN FRONT OF ME  FIRST.

"YOU! I HATE YOU  ."

ONLYONEOF : BLOSSOM ( ENGLISH )Where stories live. Discover now