29

132 11 0
                                    

ALEKSA POV
Loše se ponašam kada vidim devojku koju volim sa drugim momkom i osećam da neće proći dobro ako se ne odmakne od nje, ali on stoji naspram nje, gleda u mene, pa u nju i ne pomiče se i to me natera da priđem bliže.
"Ko je ovo?"
"Boris."
"Zdravo, Borise, ja sam Aleksa. Nikolija ti sigurno već deset minuta priča o meni."
"Priča mi o vašem detetu."
"Pa, dobro, razumem, liči na mene."
"Ne, već kako tvoj brat podnosi to što njegova bivša ima dete sa rođenim bratom."
"Šta si rekao?"
Kroz podsmeh upitam, a onda pogledam u Nikoliju.
"Šta priča ovaj?"
"Lupeta gluposti, Aleksa."
Uhvatila me je za ruku da bi me odvukla dalje, ali sam je izvukao i stao naspram njega.
"Zar nisi ti onaj momak koji je prilazio Nikoliji one godine dok je bila sa mnom?"
"Baš mi je drago što me se sećaš."
"Ne bih da te nisam pogledao bolje. Zašto si joj ponovo prišao?"
"Da je pozdravim."
"Nikolija, Boris hoće da te pozdravi. Hajde, Borise, uradi to i idi."
"Nas dvoje smo razgovarali."
"Razgovor se završio onog trenutka kada sam došao."
Gledamo se i sve miriše na udarce, ali neću zato što sam postao bolji čovek zbog nje.
"Aleksa, prestani i pođi sa mnom."
"Ne dok mi ne odgovori zašto sam pronašao njegov nos u Stefanov, tvoj i moj odnos."
Sarkastično se nasmejao.
"Zašto se smeješ tako?"
"Nećemo da se svađamo, Aleksa. Ako voliš Nikoliju, zaboravi da sam rekao to i idi."
"Zar me se plašiš?"
"Taman posla."
Stisnuo sam vilicu i pesnice, a onda mu se uneo u facu.
"Aleksa!"
Povikala je i videla da ne reagujem, a onda se okrenula i krenula, a ja sam odmah krenuo za njom i uhvatio je za ruku na pola puta, ali ona ju je izvukla.
"Ljubavi."
"Šta ljubavi? Rekla sam ti da prestaneš. Zašto ne umeš da se kontrolišeš?"
"Ljubavi, ali ja ludim kada si ti u pitanju. Ne može niko drugi da te ima osim mene."
"Zašto bih to dozvolila sebi?"
"Plašim se da te ne izgubim ponovo."
"Zar misliš da sam toliko luda i da bih pored tebe tako savršenog otišla sa nekim drugim koji ne vredi ni grama kao ti?"
Spustio sam glavu.
"Pogledaj me."
Nisam je pogledao.
"Pogledaj me."
Nisam smeo, a ona se okrenula i vratila za sto, a ubrzo i ja, ali nisam seo pored nje gde sam inače sedeo, već pored Stefana, a tu sam tačno bio preko puta nje i gledao je kako namršteno gleda u telefon, a onda ga ostavlja.
"Jesi li u redu?"
"Osećam se ljubomorno."
"Kako se osećaš?"
Zbunjeno me upita da mu ponovim, a onda shvati šta sam rekao kada primeti kako gledam u Nikoliju dok ispijam viski.
"Mnogo sam ljubomoran."
Pogledam ga i ostavim čašu viskija.
"Pogrešnoj osobi govorim ovo."
"Ne govoriš."
"Okej si?"
"Jesam. Reci mi zašto si ovakav."
"Neki momak je prišao Nikoliji i pitao je kako je moguće da si okej sa tim zato što imamo dete, a onda nisam mogao da izdržim i poludeo sam što je uopšte bio pored nje, a ona mi se naljutila."
"Kakva je to ljubav bez ljubomore?"
"Možda si u pravu."
Vratim pogled na nju i ona me pogleda, a onda krene pesma koja me podseća na nas.

Ne želim da te delim
sa drugim ljudima
kad ne mogu da te imam
čuvam te u snovima
u njima još me voliš
u njima vidim samo nas

Gledam je, gleda ona mene, želim da joj priđem, ne znam da li je to dobra ideja dok je još ljuta na mene, a ona stavi pramen kose iza uveta i šapne nešto Lei, pa ustane.
"Gde odlazi?"
Upitam naglas i uplašim se da ne odlazi njemu, ali ona priđe svojoj tetki koja je bila sa Maksimom, ljubi njega i nju i govori joj nešto, a onda odlazi iz restorana.
"Aleksa, Nikolija je otišla, a ti piješ."
Lea me obavesti kao da ne znam, ali govori istinu. Ja pijem, a ona je otišla i trebalo bi da krenem za njom.
"Lea, gde je otišla?"
"Samo idi kući i ne traži je."
"Kako da je ne tražim?"
"Samo idi kući, Aleksa."
Popijem viski da ne ostane ni kap u čaši, kažem svima da odlazim, a onda uđem u auto nakon što izađem iz restorana i krenem prema svom stanu, a ispred zgrade ugledam njen auto i nasmešim se, pa brzo uđem u zgradu da me ne bi čekala ni sekundu više i ugledam je naslonjenu na vrata na podu bez cipela.
"Oključaj vrata."
Ustala je i čekala da ih otključam, a da me nije ni pogledala, pa sam ih otključao i ušla je prva.
"Maksim će ostati kod Lee večeras."
"Baš voli Leu."
"I ja tebe, ali ti to ne vidiš."
Gađala me je cipelama, ali sam se sagnuo, pa su cipele udarile o zid i pale na pod.
"Ljubavi, znam da me voliš, samo nemoj da me gađaš."
"Moj si i radiću šta god poželim."
"Tvoj sam i ničiji više."
"I ja sam tvoja i ničija više."
NIKOLIJA POV
Uhvatila sam ga za obraze i poljubila, a onda ga gurnula da sedne na stolicu.
"Jesi li dobro?"
"Sasvim dobro da ti plešem lap dance."
"Ne mogu da verujem da se i dalje sećaš."
Sela sam mu u krilo, ljubila ga i dozvoljavala mu da me dodiruje gde god poželi, te sam otkopčala haljinu, skinula je i svojom voljom dopustila da padne na pod.
"Srećan si?"
"Oh, da."
Vidim kako se zadovoljno smeši, a onda krenem sa plesom i za više od deset minuta padnem na krevet bez brushaltera, a on preko mene sa boksericama.
"Ne mogu da te gledam sa drugim."
"Ni ja tebe sa drugom."
Obrnem nas tako da ja budem iznad njega i krenem da mu ljubim grudi, stomak i sve tako do njegovih kukova, a onda mu svučem bokserice i kada podignem pogled, vidim da se naklatio i da me oprezno gleda. Opsuje uz uzdah, zabaci glavu i rastvara usne i teško diše dok sam ja srećna zbog uticaja koji imam na njega, a onda niz psovki izgovori kada gricnem njegov desni kuk. Zakikoćem se penjući se poljupcima sve do njegovih usana. Uspravlja se u sedeći položaj hvatajući me za butine i šireći moje noge kako bih mu sela u krilo. Prstima jako steže moje butine i mogu da osetim kako me grebe noktima. Guta moje uzdahe koji se ređaju jedan za drugim kada pocepa moje gaćice, a onda se nađem ispod njega. Moja visoka temperatura dodatno skoči kada osetim njegov jezik na svojoj osetljivosti. Prekrivam oči rukom i uživam u svakom pokretu koji njegov jezik napravi. Rastvorim usne i prostenjem kada se njegov pst nađe u meni.
"Sviđa ti se?"
Pita tik uz moje uvo i shvatim da se popeo na moju visinu, te otvorim oči i vidim kako uživa zbog svega što mi je uradio.
"Da."
Postavlja se između mojih nogu i ja postavljam ruke na njegova leđa udobnije se smeštajući na krevetu. Ujedem se za prst kada ga osetim kako se probija u mene polako. Moje zenice se prošire i svet mi se zatamni kada uđe do kraja i napravi krug kukovima. Njegov spor ritam me izluđuje, ali mi to samo pokazuje koliko želi da produži zadovoljstvo i koliko se trudi da bude tako spor. Iznenadan bol me navede da stegnem svaki mišić i on opsuje kada oseti kako ga stežem, a onda me rukom hvata ispod leđa i postavi u sedeći položaj ne izlazeći iz mene. Hvata moju kosu rasutu po licu mokru od znoja i vraća je nazad iza mojih ramena. Ne skida pogled sa mog i ja odbijam da trepnem. Oboje doživljavamo eksploziju, a režanje se otrgne iz dubine njegovog grla i povuče me na sebe dok leže nazad na krevet. Ujutru me budi svetlost koja dopire sa prozora, a moja glava je na njegovim grudima i kada ga usnulo pogledam, vidim da me već gleda, a onda pogledam u svoju ruku i vidim prsten.
"Želiš li da se udaš za mene?"
Podignem se pridržavajući pokrivač preko svojih grudi da ne bi pao, a onda pogledam u Aleksu, pa u prsten i ostanem bez teksta.
"Rekao si da smo juče ono mogli da budemo mi."
"Nisam lagao, a sada stvarno želim da to budemo mi."
Povukao me je za ruku, pa sam pala na njega i poljubili smo se.
"Da."
Tiho kažem, a on se osmehne i spusti svoje ruke na moju zadnjicu.
"Sinoć mi je bilo prelepo."
Poljubi me u nos i ustane potpuno go sa kreveta, a mene ostavi da ga gledam.
"Osećam tvoj pogled, nevaljala devojčice."
"Želiš da se istuširamo zajedno?"
Čujem kako se smeje, a onda se okrene i uhvatim sebe kako grizem usnu.
"Zar ti ja nisam verenica?"
Ustala sam sa kreveta, skočila na njega i krenula da ga ljubim sve dok nismo ušli u tuš kabinu.
"Kako si lepa."
Poljubio me je u vrat, a ja sam ispustila uzdah zadovoljstva.
"Zašto si posle svega odlučio da budeš sa mnom?"
"Zato što nikada nisam prestao da te volim. Saška je bila devojka koja bi mi pomogla da te zaboravim, ali shvatio sam u jednom trenutku da ne želim koliko god bio siguran u činjenicu da ne možeš da se vratiš."
"Smestili su mi, Ale."
"Znam, ljubavi."
Tiho mi kaže, a onda me poljubi i ja skočim na njega, te me pribije uz zid.
"Sada ćeš biti savršena žena i deci dobra mama."
"Deci?"
"Želim sa tobom puno dece." +
"Možda ono sinoć nije bilo dovoljno."
Gricnem se za usnu, a on me poljubi kada iznenada uđe u mene samo da bi zaustavio moj vrisak. Oboje se pomeramo u istom ritmu dok se gledamo u oči i hladna voda lije niz naša tela.
"Mi već imamo dvoje dece."
"Napravio sam ti blizance?"
Ozbiljno me pogleda, a ja se nasmejem.
"Maša."
"Otići ću danas po nju."
"Bolje bi ti bilo."
"Ma nemoj?"
Osetim ga do kraja u sebi, a onda oboje doživimo eksploziju, pa se kasnije bez ijednog intimnog odnosa istuširamo u miru.
"Lea će doći da dovede Maksima. Hoćeš li do prodavnice da kupiš hranu?"
"Hoću."
"Da li trebam da ti kažem šta voli?"
"Dobro sam upoznao svog sina za nedelju dana."
"Neko to ne bi umeo."
"Ja nisam neko."
Osmehnem se, a onda se poljubimo i zvono se začuje, pa otvorim vrata i ugledam Leu sa Maksimom.
"Stigli smo."
Lea veselim glasom kaže, a Maksim potrči Aleksi u zagrljaj.
"Čekala sam dan kada ću vas ugledati zajedno u tvom stanu, luzeru."
"Šta je to luzer?"
Upita Maksim, a ja se nasmejem.
"To je tvoj tata."
"Ne sviđa ti se što nas vidiš zajedno?"
"Nikolija je moja drugarica i slomiš li joj srce, najebao si."
"Nemoj tako pred detetom."
"Maksim je svašta čuo."
"Maksime, idemo u prodavnicu, a drugarice ćemo pustiti da ćaskaju."
Namigne mi, pogleda se sa Leom i nasmeju se, a onda izađu iz stana i ja zatvorim vrata.
"Šta je bilo, Niki?"
"Bilo je puno ljubljenja, pipanja, vrištanja i seksa. Trebam li da nastavim?"
"Jebote, postaješ kao on."
"Znam, ali ostaviću to sa strane i pričaćemo o stvarima koje nisu perverzne."
"Zajedno ste?"
"Zapravo..."
Podigla sam ruku, a ona je stavila svoju na usta i osmehnula se.
"Zaprosio te je?"
"Da."
Zagrlila me je čvrsto.
"Neću da me ostaviš, Niki."
"Zašto bih te ostavila?"
"Sa kim ću da se družim?"
"Devojko, ne umirem, već se udajem, a ako ti budeš sa mojim bratom, viđaćemo se svaki dan."
"Baš si zapela, ali čim si ga spomenula, imam njegov broj. Dao mi je sinoć i rekao mi da sam prelepa."
"Ja sam mislila da si ga krišom uzela iz mog telefona."

Mrtva usta ne govoreWhere stories live. Discover now