Първа Глава

163 8 1
                                    

Днес е 1ви юли, официално училището приключи и след две седмици правя 18. Повечето хора биха подскачали от радост, а аз лежах и се взирах в тавана на стаята си, опитвайки се да разбера точно как се чувствам. 

Не ме разбирайте погрешно, обичам живота си! 

Мисля, че по - скоро бях объркана заради последните моменти в живота ми. Защото те бяха наистина много странни и ставаха все по на често. 

Ще ви дам един пример.

Бях с най - добрата си приятелка на едно от нашите любими места. Може би точно това място ни беше най - любимо, защото винаги го избирахме пред всички, а другите бяха като план Б, но това сега няма значение.

Та бяхме на това място. Там има две маси и пейки от двете им страни по дължината. И това на един бряг на реката, минаваща през градчето ни, Килифарево, и заобиколено от дълги дървета и храсти.

Както си седим, изведнъж ме обзе много странно чувство, все едно нещо или някой е зад мен или наближава. Казах ѝ, но не обърнахме кой знае какво внимание и продължихме с нашите си приказки. Както ми говореше за увличането си по One Direction, и по точно Найл, от нищото започнах да чувам хора да крачат във водата, докато разговарят.

Попитах я дали чува подобно нещо. Отговорът ѝ не беше позитивен. Вслушахме се, огледахме се. Нямаше нищо и никой. Продължихме да си говорим и след около пет минути, познайте какво!

Двама мъже се появиха в далечината, крачещи във водата с рибарска мрежа в ръце, докато си говорят.

Очите ми щяха да изскочат. Прекъснах я като почти извиках. „Виж!"

Тя се обърна и като видя мъжете приближаващи към нас, устата ѝ остана отворена. Обърна се към мен. „Как?! Какво?" Беше объркана почти колкото мен.

„Казах ти! Казах ти, че чувам крачене из водата!" Повтарях ѝ аз. „Касандра, започваш да ме тревожиш." 

Тя се тревожеше, а аз бях в нещо като шок. Логиката винаги ми е била приятел, и то близък, ама след тази случка много неща просто противоречаха на науката. Точно като това. А и тук е забранено да се лови с мрежи.

Имах странни усещания от хората. Като например с един познат.

Както си бях в магазина го видях пред мен на касата. И както си чакам реда изведнъж ме обзе тревога, все едно нещо смазващо тъжно се е случило.

Вещиците (The Witches): The BeginningWhere stories live. Discover now