Двадесет и Шеста Глава

21 2 0
                                    

Това не биваше да се случва. - прошепнах, но Том все пак ме чу.

Защо ми отвърна тогава? - попита той, очевидно, разбрал ме погрешно.

Не говоря за целувката! - казах, гледайки го в очите. - Онзи ден, когато Рик ме бе повикал да говорим, той искаше да ме целуне. Не му позволих, а той каза, че нямало да ме притиска и ще ми даде време. Само че на мен не ми трябва време, за да разбера, че с Рик не мога, и не искам, да имам друго освен приятелство. Нямам нищо против него. Просто не мога да преставя себе си с човек като него. А когато ме прегърна накрая явно е помислил, че така му давам надежда. Аз не правя така! Казвам всичко с прав текст!

Хей, хей! - каза Том като ме прегърна. - Спокойно. Ще говориш с него и ще му обясниш. Направо да вървим.

ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА РИК

Толкова се старах. Не я притисках. - казах седейки на покрива на някаква къща.

След като видях Том вкопчен в Каси, не можах да се сдържа и излетях от къщата. Опциите бяха това или да убия и двамата. Не разбирам какво направих, за да заслужа това. Почти не пушех, особено като е около мен. Интересувах се, имах ли възможност помагах.

Ти не си като Том просто. - обади се Галия. - Той си е начетен, скучен. Секси е, да, но е сухар. По това си приличат. А и нали споделят силите си.

Галия, млъкни! Тя не е сухарка. Вярно е, че е сериозна, но може да се забавлява. Пък и ме караше да се замислям върху действията си.

О, я стига! Ставаш скучен! Да не беше се влюбвал!

Завъртях очи и извадих цигара. Трябваше да се успокоя.

Дори не отричаш! Невероятно! - рече Галия и се изправи с ръце във въздуха. - Знаеш ли какво, и без това имам да ѝ връщам. Пък и с Том си имам вземане-даване. Предлагам ти да им направим малка изненада.

Тя седна в скута ми, обви краката си около кръста ми и взе цигарата ми, за да си дръпне от нея. Тъмната ѝ коса, с цвят на патладжан блестеше под лунните лъчи. Ярко червеното ѝ червило остави следа по цигарата ми.

Не бе честна постъпката ѝ. Можеше да ми каже, че не ме иска изобщо. Не съм заслужил тази болка!

Съгласен съм! Да им покажем какво можем!

ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА КАСИ

Вещиците (The Witches): The BeginningTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang