Introducere

43 8 1
                                    

Olivia, o femeie sigură pe sine, care nu crede în destin, soartă, paranormal, zei sau alte creații ale imaginației, ci doar în propria persoană, ajunge să realizeze că mintea umană are o putere nemaiîntâlnită. Fiecare gând, fiecare emoție, fiecare idee, toate pot deveni realitate. Gândurile nu rămân numai gânduri, întotdeauna vor prinde viață. Sophia, prietena ei, este exact opusul, toate fenomenele inexplicabile ale acestei lumi existând în mintea ei.

Cele două trăiesc normal, ambele lucrând în funcția de comisari în diferite Omucideri, doar că orașul prezintă o aură liniștită, toți trăind armonios unii cu alții, activitatea detectivelor fiind aproape nulă. Dar bineînțeles că universul decide, sau poate fetele își influențează singure viețiile, că totul trebuie să ia o întorsătură drastică.

Un țipăt în mijlocul nopții, apeluri disperate și oameni speriați apar de nicăieri în data de 6 iunie 2007. Tinerele detective sunt alese pentru investigarea cazului, nimeni nerealizând că acest caz va rămâne în istoria țării, chiar a lumii pentru multe secole.

Nimeni și nimic nu e ceea ce pare a fi, încrederea în ceilalți nu există, imposibilul e imposibil, viața e doar o iluzie. Oare Olivia va realiza asta? Va reuși să afle cine este criminalul care a ucis omul necunoscut pentru ea, dar care are o semnificație nemaipomenită pentru Sophia? Olivia chiar o cunoaște pe Sophia, dar Sophia pe Olivia?

SophiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum