Sziget

164 9 0
                                    

A nevem Phil 21 éves vagyok és Heswallból származok. Egyetemista vagyok szóval a napjaim elég pörgősek. Nemrég kaptam egy emailt azzal a szöveggel, hogy:

"Merész vagy és szeretnél pénzhez jutni?" Nagyon sokáig ignoráltam, nem csináltam vele semmit, de egy nap kíváncsivá tett. Ahogy megnyitottam az e-mailt, egy linket láttam, és rámentem, mert miért ne. Ahogy rámentem egy videót dobott be fekete háttérrel, majd folyamatosan ugráltak a szavak: Te is kiválasztott vagy! . Majd 2 perc után kaptam egy rövid leírást a "játékról", majd az adatvédelemről. Játék rövid leírása: Merész vagy? Itt tesztelheted! Ha a legjobbként kerülsz ki, 200.000 dollár üti a markodat! Nagyon izgalmasnak tűnt, az adatvédelmi tájékoztatót meg átugortam, ahogy mindenki más is tenné. A videó leírásában volt egy link, hogy az első lépést a győzelemért itt teheted meg! és meg is tettem, egy térképet kaptam egy közeli kikötőhöz. Azt írta válasszak időpontot, így ezt meg is tettem. Kedden reggel kellett mennem 9 órára. Ahogy a kikötőhöz értem láttam, hogy üres. Csak pár ember volt, akik a telefonjukat bámulták. Gondoltam ők lesznek az "ellenfeleim". Majd lassan, majdnem fél óra után, jött egy hajó. Eléggé ijesztő volt mert, ahogy kikötött vagy 20 fegyveres katona szállt le a hajóról, majd elkapták az embereket, és zsákot húztak a fejükre. Többek között nekem is zsák volt a fejemen. Esélyünk sem volt elmenekülni, majd feltettek minket a hajóra. Gyakorlatilag elraboltak minket. Tudtam, hogy nem csak én vagyok, mert egymáshoz kötöztek minket. Majd a levegő hideg lett, próbáltunk mocorogni, de fegyvert foghattak ránk.. Ami érdekes volt, hogy nem beszéltek. Egy szót sem mondtak ki. "Néma csend és hullaszag". Próbáltam nem elkapni a pánikrohamot, nehéz volt ugyanis nem minden nap rabolják el az embert. Kis idő múlva éreztük, hogy megállt a hajó.

A katonák levittek minket a hajóról, majd levették a zsákokat a fejünkről, majd egy szigetre tettek ki minket. A katonák visszamentek a hajóra, majd egy hologram jelent meg. Gondolom valós idejű lehetett, tehát jól meg volt szervezve minden. Kicsit sem volt szimpatikus a hologram, leginkább egy tudósra hasonlított, platinaszőke hajjal, és mi lennénk a kísérleti nyulai. De még ezt az érzelmet is elnyomta a félelem, és nem csak nekem. Voltak, akik remegtek, és egy ember el is sírta magát. Majd a hologram megszólalt:

- Üdvözlök mindenkit a játékban!

- Na, álljunk meg egy pillanatra, ez játék? Az hogy elrabolnak minket és random kitesznek egy szigetre? - értetlenkedett Jason.

Mondjuk jogos Jason felháborodása, mert milyen játék az ahol elrabolnak, és fegyvert fognak ránk.....

- Igen Jason. Ez mind előre meg volt tervezve, és ez lesz a játék. Szóval, üdvözöllek a játékban titeket.

- Na, jó én kiszálltam ebből! - mondta bőszen Jason.

- Nem tudsz, vagy meghalsz, vagy kijutsz, de ezt elmondtam volna egy fokkal kedvesebben. Szóval a játék lényege a túlélés, 9 szintet kell túlélnetek, hogy tietek lehessen a főnyeremény. A biztonság érdekében, mikrofonokat, és testkamerákat helyezünk rátok, valamint más egyéb szerkezet pl. pulzusmérőt. Nem lehetetlen kijutni, fontos lehet az együttműködés is, ajánlom, minél gyorsabban ismerkedjetek össze. A szigetről nem tudtok, elmenekülni sehová amint láthatjátok. Meg én nem is próbálkoznék ezzel. Mindig a játék mottója lebegjen a szemetek előtt: Ha nem lépsz, meghalsz!

Így is eléggé meg voltunk rémülve, de azért még rásegített egy kicsit. Mint egy elcseszett toast. Láttam Jasonon, hogy nem tetszik neki, és már forgat is valamit a fejébe. Nem kéne még nagyobb bajba kerülni... Gondoltam, hogy mondom neki, hogy ha nem fogod be, akkor is, de végül nem tettem meg. Majd jöttek a katonák, és a mellkasunkhoz erősítettek egy kamerát, valamint egy mikrofont, és felrakták a pulzusmérőket is.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BiomesWhere stories live. Discover now