Viktoruntek 2 arkadaşı vardır bunlardan biri karlo biri sara bunlar 3 kişi tek bir haritada şağçıkmak için elerinden geleni yapıyorlardır birgün savaşa gitmek için hazırlanmışlar vesavaşa başlamış lar ve uçaktan atlayıp novaya gitmişler orayı temizledikten sonra köprüye gitmişler ama düşmanlar çok iyi saklandındanonları görememişlerve... arabayı süren karlo awmilevurulmuş viktor ile sara hemen her yeri şişlemişlervekarloyu kurtarmışlar karlo dikkatlice ateşin nerden hepsine bakar ve bulamaz ve sara dikkatlicekarşıyagecer sis olduğundan gözükmezve kar98 ile bakınır ve bi yarım dakadansonra bulur ve sara dikkatlice kafasına isabet alır o sırada viktor ise öteki kişinin yerini beler oda ona isabet alır sara nın sılanda susturucu oldundanhemen indirir ve viktorda indirir ve yol devam ederler o adamlarınsilshlarını alırlar ve yola gidecekleri anda aracın tekerinin patlak oldunu belerler ve ve yürümeye başlamışlar köprüyü geçince düşmanların arabasını görünüşler ve karlo bu arabaya binelimder... ve gidmeyebaşlarlar yarım sat süren bir yolculun sonunda bir çatışma sesleri duyarlar ve iki evide gören bir yere geçerler ve 3 bi yandan orayı kuşatmışlar ve yavaş yavaş içeri doğru sürünmüşler içeriyi bombaladıktamsonragirmişler...önden viktor gitmiş ve ardından sara arkayı da karlo korumuş ve adamları indirmişler sıra öteki eve gelmiş alt katan karlo birini indirmiş sara ve viktor evi bombalıyormuş ve aniden sara arkadan bir mermi yiyerek yaralanmış vitor ile karlo hemen sarayı kurtarmışlar ve karlo arkadaki adamı görür ve hemen vurur karlofça awm oldu için adam hemen ölür ve öndeki eve odaklanırlar ve evi basarlar bu sefer karlo ile viktor yer değiştirir ve o evi temizledikten sonra kazanırlar ve mutluluktan dans ederler...
1.bölümün sonu