𝐟𝐨𝐨𝐥𝐬

127 14 1
                                    

~       ♡       ~

~       ♡       ~

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

~       ♡       ~

jestem głupcem.

a to tylko dlatego, że obdarzyłam cię takim uczuciem. kogoś, kogo praktycznie nie mogę mieć.

zawsze byłeś tym idealnym chłopakiem, ciągle nim jesteś. inspirujesz wiele osób, dodajesz im otuchy.

jestem głupcem.

wiele razy widziałam twój piękny uśmiech. wiele razy głupio myślałam, że był dla mnie, ale obdarzasz nim każdego. każdego traktujesz tak samo, w wyjątkowy sposób, pełen miłości i troski.

jestem głupcem.

jesteś w stanie zrobić wszystko dla swoich przyjaciół. stajesz w ich obronie nie bojąc się konsekwencji. to pokazuje, ile tak na prawdę jesteś wart.

jestem głupcem.

twój głos przyprawia mnie o ciarki, jest taki spokojny, lecz interesujący zarazem. mogę go słuchać w kółko, i kiedy mówisz, i kiedy śpiewasz.

jestem głupcem.

może i nie wiem o tobie za dużo, ale widzę, jakim wspaniałym człowiekiem jesteś. potrafisz wykorzystać swój talent do poruszania innych i to właśnie w tobie cenię.

jestem głupcem.

mówią, że nie ma ludzi idealnych, ale wtedy przypominam sobie o tobie. może i masz jakieś wady, lecz w takim razie potrafisz je dobrze ukryć pod swoimi zaletami. żeby pokazać, że jesteś coś wart.

jestem głupcem.

jesteś też mądry. haha... czy jest coś, czego nie potrafisz robić? słowa, które często wypływają z twoich ust są ukojeniem, promyczkami nadziei nie tylko dla mnie, ale dla wielu innych osób.

jestem głupcem.

jest tyle rzeczy, za które chciałabym ci podziękować. robisz tyle wspaniałych rzeczy, że aż trudno je zliczyć. jestem w stanie podziękować ci nawet za samą twoją egzystencję.

jestem głupcem.

mówiłam już, jak bardzo kocham twój uśmiech, więc teraz powiem, jak uwielbiam twoje oczy. są po prostu piękne, jakby odbijały światła wszystkich gwiazd.

jestem głupcem.

głupio z mojej strony o tym myśleć, ale jesteś jedną z najlepszych rzeczy, jakie mi się w życiu przytrafiły. twoje szczęście jest moim szczęściem. twoje łzy są moimi łzami. nic nie poradzę na to, że jestem emocjonalnym głupcem.

jestem głupcem.

tak jak wiele innych osób, które darzą cię takim wyjątkowym uczuciem.

jestem-























































w pewnym momencie coś przerwało mój wewnętrzny monolog. poczułam brak ciepłych promieni słońca na twarzy, przez co mimowolnie otworzyłam oczy, dzięki czemu zobaczyłam, co odcięło mnie od światła.

lub może lepiej, kto.

zobaczyłam ten piękny uśmiech, ktory za każdym razem wydaje się, jakbym widziała go pierwszy raz. zobaczyłam te piękne oczy, mieniące się tysiącami gwiazd.

ledwo co podniosłam się z trawy, a już zostałam wciągnięta w czuły uścisk, który odwzajemniłam, przyciskając policzek do klatki piersiowej chłopaka, słysząc równomierne bicie jego serca.

w mojej głowie pojawiła się wtedy kolejna myśl.

"jestem głupcem," powiedziałam cicho, lecz na tyle głośno, by on mógł to usłyszeć.

"a to czemu?" odpowiedział tym spokojnym tonem głosu, który zawsze ocieplał moje serce.

"bo się w tobie zakochałam. zachowałam się jak głupiec zakochując się w tobie," myślałam, że to tyle, ale jeszcze dodałam. "ale jak to mówią, głupi zawsze ma szczęście."

usłyszałam w odpowiedzi cichy chichot z jego strony, a następnie poczułam, jak składa delikatny pocałunek na czubku mojej głowy, by potem powiedzieć:

"w takim razie, ja również jestem głupcem."

_________________________________________

wyobrażałam to sobie inaczej¿¿

ale przez ten cover nie potrafię racjonalnie myśleć... za dużo emocji na raz...

ja nie płacze¿¿

a więc to był taki szybki shocik... mam nadzieję, że chociaż trochę trzyma się kupy i w 1% przypomina to co tak na prawde chcialam tu przekazać hahah 👉👈

𝐟𝐨𝐨𝐥𝐬 | huang renjunOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz