𝐧𝐞𝐝𝐞𝐧𝐬𝐢𝐳 𝐡𝐢𝐳𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐥𝐩 𝐚𝐭𝐢𝐬𝐥𝐚𝐫𝐢𝐦<🐰🐯>

86 7 2
                                    

[başlangıç tarihini alalım~]

Kim Taehyung:
22 yaşında bir öğrenci,ailesinden ayrı yaşayan,saf,doğal,arkadaşlarını önemseyen biri.

Jungkook'un özellikleri :
-23 yaşında bir genç iş adamı,ailesinden ayrı yaşayan,soğuk,kıskanç,sert biri.

Jeon jungkook:

Annesi öldükten sonra babasının yeniden evlenmesiyle evi terk ederek kendine yeni bir hayat kurmuştu.
Üvey abisi Yoongi ile iyi anlaşıyor olsa da babasına duyduğu nefret yüzünden onunla da konuşmuyordu.
Annesini kaybetmeden önce cıvıl cıvıl sevgi dolu bir genç idi. Annesi öldükten sonra ve babasının annesinin üzerine eve yeni bir kadın getirdiğinde Jungkook bir takım sorunlardan değişmişti. Soğuk, acımasız, sert ve kurallı birine çevrildi.

Kim Taehyung:
Daha geç eve gelebilmek,eğlenmek ve derslerine odaklanabilmek için kendine bir ev almıştı ve hayalleri vardı bunları gerçekleştirmek istiyordu.

---------------
*𝖳𝖺𝖾'𝖽𝖾𝗇*

Sabah uyandığımda saat daha ondu,ne yapacağımı bilmeden yataktan etrafa göz gezdirdim ve dün yolda bulduğum iş ilanına baktım,resmen bir eleman arıyorlardı,ah anne diye söylendim.
Bir saniye milyonlarca başarılara imza atmış Jeon Jungkook'un asistanı olarak?
Düşündüğüm de kulağa iyi bir fikir gibi geliyor ama ya erkek almazlar ise
Kafamdaki soruları silip,yataktan çıktım ve terliklerimi giyerek mutfağa indim.
Elimde ilan varken numarayı gördüm ve aramam gerekir diye düşünüp telefonuma elimi uzattım*

0***********

çalıyor...

"Alo?"

X:Buyrun efendim.

"Merhabalar,ben ilanınız için aramıştım."

X:Oh,tam zamanında aramışsınız. Konum zaten ilanın üzerinde var,öğlen gelip tanışabilirsiniz.

"Tamam,teşekkür ederim iyi günler."

X:Size de

Telefonu kapattığım gibi mutfağa yöneldim ve kahvaltımı hazırladım.
Yemeğe başlarken hâlâ aklımda acaba beni alırlar'mı gibi sorular dönüp dolaşırken saate baktım,saat on iki olmuştu hemen koşarak odama çıktım ve dolaptaki bazı üstlerimi aldım.
Bir siyah dar pantolon ve bir beyaz gömlekten bir şey olmaz,güzel gözükmem gerek diye düşünerek mutlu oluyordum. Parfümümü sıkıp evden çıktım. Yoldan geçen insanlara bakıyordum ve ilana tabii ki...

*Yarım saat sonra*

Konumu anca bulabilmiştim ama güzel bir binaydı,içimden kendimi yer bulma konusunda överken içeri girdim.
Koridordan geçerek elimdeki ilanı cebime attım ve masanın önünde durup,

"Merhaba,ben bugün iş ilanı için burayı aramıştım"

X:Ah,o siz olmalısınız tabii ki hemen haber veriyorum.

"X:Jungkook Bey
X:Evet efendim
X:Hemen gönderiyorum "

*Konuşmasını bitirip bana döndüğünde

X:Bir üst kattan birinci numaralı oda.

"Teşekkürler" dedim ve katları çıkmaya başladım.

Ellerimin terini siyah pantalonuma silerek heyecanımı yatıştırmaya çalıştım ve içeriye girip baş selamı verdim karşımdaki ciddi suratını hiç bozmayan adama.

*Beni süzmesini bitirdikten sonra*

"Merhaba efendim,ben sizin-"

Jk:Her şeyi biliyorum,anlatmaya gerek yok.

𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠'𝐭𝐚𝐞𝐠𝐠𝐮𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin