Taehyung'dan:
Sabah erken kalkmak adıyla kurduğum alarmın yüksek sesi kulaklarımdan beynime yol alıyorken sinirlerim gerilmişti.
Hâlâ uyumak istiyor olsam da işe gideceğim aklıma geldiyi anda yatakdan kalkmış ama yere düşmüştüm.
Ağzımdan sesli bir küfür savurup telefonumu elime alarak ekranını kaydırdım ve saate baktım.
Gitmeme daha vardı ama erken hazırlanmam gerek diye düşündüm ve banyoya girip günlük işlerimi hall ettim.
Banyodan çıkıp üstüme giyeceğim kiyafetleri almak için kahverengi dolabıma adımladım ve dolabımın karşısında durarak ellerimi dolabın kapağına uzattım.
Dolabımı açarak içerisinden çıkardığım kiyafetleri yatağa attım ve kapağı kapatıp üstümü giydim.
(Arkadaşlar burada bir duyuru yapamacağım. Ard arda iki ve ya daha fazla resim koyduğumda resimler yuklenmediyi için şu anda böyle bir resim koyuyorum medyaya bakın.)
Üstümü giyinmiş ve saçlarımı tarayıp parfümümü sıkmıştım.
Yeniden yatağımda duran telefonuma uzandım ve saate baktım daha zaman vardı ve kahvaltı etmem gerekti yoksa tüm gün karnımın sesini susturmaya çalışacaktım.
Mutfağa inmek için odamdan çıktım ve merdivenlerden inerek mutfağa yöneldim. Kendime tost ve meyve suyundan ibaret küçük bir kahvaltı hazırladım.
Masaya oturup tam tostu ağzıma alacağım sırada kapı zilimin çalma sesiyle gözlerim kapıya yönelmişti.
Mutfakta olmama rağmen evimin her yerini ezbere biliyor olduğum için istemsizce yani refleks olarak gözlerim o yöne doğru kaymıştı.
Elime aldığım tostumu yeniden tabağa bıraktım ve sandalyeden kalkıp 3 kez ard arda çalan kapıma doğru yürüdüm.
Kapının önüne gelip kim olduğunu düşünüyorken elim kapının kolunu çevirmişti bile ve karşımda hiç beklemediyim birini gördüm.
İnanılmaz 1 yıl sonra onu görmüştüm. Bana eskisi gibi sıcak gülümsemesini sunarak eliyle siyah gözlüklerini çıkarmıştı.
"Seni özledim taetae."
Dediğinde sesindeki özlemi hissetmiş ve sevincim yenik düşmüştüm. Ona sımsıkı sarılmış, yüzümden silinmeyen gülümsememi görmeyeceyini bilsem bile hâlâ aynı şekilde gülüyordum.
"ben de seni özledim Chimchim."
1 yıl olmuştu ayrılalı. Jimin benim çocukluk arkadaşımdı ve her zaman yanımdaydı. Geçen yıl ailesiyle yani babasının işi yüzünden benden uzaklaşmış yurt dışına gitmişlerdi.
Görüntülü konuşmamıza rağmen onunla karşılaştığım da gerçekten çok özlediğimi fark ettim.
"böyle kapıda beklemeyeceğiz değil'mi?"
"ahh özür dilerim hadi içeriye geç"
Mahçup bir ifadeyle ondan ayrılarak içeriye geçmesi için yana çekilmiştim.
Gülümseyerek zaten yabancı olmadığı evime girmişti elindeki siyah bavuluyla.
Ben de peşinden içeriye girerek kapıyı kapatmıştım ve ikimiz de mutfağa girmiştik.
Aç olduğunu belirtdiyinde onun için de kahvaltı hazırlamıştım ve oturup beraber yerken sohbet ediyorduk.
Jungkook'dan:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠'𝐭𝐚𝐞𝐠𝐠𝐮𝐤
FanfictionMutluluktan uzak, sert ve soğuk adamın kalbinde sakladığı biri vardı.. Kim Taehyung. Onun bile haberi yoktu iki farklı kişiliğin bir birine olan zaaflarının.. -Zaafımsın Kim Taehyung.. ©+18 sahneler barındıran bir kitaptır. Rahatsız olacaklar lütfen...