Incerc sa inteleg de ce s-ar muta cineva in orasul nostru. Toti stiu cat de periculos e sa traiesti aici, mor oamenii pe capete. Nimeni nu indrazneste sa se apropie, toti stiu de banda noastră si ce este in stare sa faca.
-Nu cred ca ar putea sa ne faca probleme, spune Catalin.
-Cum adica? spun eu.
-Adica, pur si simplu sunt o familie care s-a mutat intr-un alt oras, spune el ridicand din umeri.
-Ba, Gabriel, asta e prost? incerc sa ma calmez apoi adaug. Tu unde dracu ai crescut? Tu daca nu stateai pe langa noi erai mort de mult. Ce ar cauta o familie cu bani sa se mute in orasul nostru?
-Gata, Andreea, calmeaza-te, spune Gabriel, încercând sa ma liniștească.
-Tu nu te baga! spun mai mult tipand.
-De unde stii tu ca au bani? spune Catalin.
-De unde unde oare stiu? Esti tampit? Tu nu asculti? Au cumpărat conacul. Ala e gol de cand am omorat familia acum 2 ani, nimeni nu a avut bani sa-l cumpere. Astia sigur sunt aici pentru noi!
-Andreea, trebuie sa găsim fata. Trebuie sa vorbim cu ea, spune Gabriel.
-Voi nu trebuie sa faceti nimic, ma descurc eu!
Spunând asta ies din clasa si ma indrept spre urmatoarea. Nu stiu in ce clasa e, dar sigur o sa o gasesc. Nu trec eu des pe la scoala, dar ii cunosc toti elevii.
Am luat toate clasele la rand dar nu am gasit nimic. Poate au auzit gresit si nu e vorba de nimeni. Ma indrept spre clasa mea, iar cand intru il vad pe Alex stand de vorba cu o tipa. Fata are parul lung si negru, este putin închisă la culoare si cu un corp bine proporționat. Pe tipa asta n-am mai vazut-o pana acum. Se pare ca persoana pe care o cautam se afla chiar sub nasul meu. Imi scot pistolul, il incarc si il indrept si il indrept spre ceafa lui Alex.
-Dispari de aici! Am de schimbat doua cuvinte cu colega noua.
Alex nu raspunde, in schimb incearca sa ma dezarmeze, dar eu sunt mai rapida decat el. Imi ridic genunchiul si il lovesc cu toata putearea in coaste. Se da cativa pasi in spate si isi scoate arma. O indreapta spre capul meu si trage. Ma las la pamant iar glonțul trece pe deasuprea mea. Ma ridic in picioare, imi indrept arma spre el si il impusc in picior. Scoate un tipat puternic. Gabriel si Catalin stau in usa si se uita la mine nedumeriti.
-Nu va mai uitati ca prostii. Luati-l de aici pana nu ma gandesc sa-l impusc in cap!
Cei doi zâmbesc scurt si il ridica pe Alex de jos. Nu o sa-l duca la organizatie, probabil o sa-l lase pe afara. Niciunul din ei nu il suporta, cum de altfel nu o face nimeni. Imi îndrept atentia spre fata cea noua si o examinez: are ochii caprui, nasul mic, barbie mica si tenul curat. Ii infrunt privirea si incep sa vorbesc:
-Am auzit ca am primit o colega noua si am vrut sa te cunosc.
-Si nu ai mai avut rabdare si ai zis sa il impusti pe baiat in picior?
-Crede-ma, ti-am facut o favoare.
-Adica? Voi asa făceați? Ca împușcați intre voi? intreaba ea, ridicadu-si o spranceana.
-Asa merg lucurile la noi in oras, iar eu vrea sa aflu ce vant te aduce pe aici.
-M-am mutat aici cu ai mei. E un oras tare frumos.
-Stai sa ii vezi partea de Est.
-Ce e in partea de Est?
-Daca esti fata desteapta stai departe de locul ala.
-Dar cine esti tu pana la urma? Nu te-ai prezentat.
-Numele meu e Andreea.
-Ce banal. Al meu e Melania.
-Macar numele meu sa fie banal daca viata mea e un haos total.
-Tu ti-o faci asa. Si ce-ai avut cu baiatul ala, Alex? Era atat de dragut, poate imi iesea si mie ceva cu el.
-Vezi ca ai cam mult tupeu. Nu ai dreptul nici sa visezi la Alex dar sa ii pronunti numele.
-Daca nu ce?
Ma repede spre gatul ei, dar inainte sa o ating o mana ma prinde de mijloc si sa ma trage inapoi. Ma uit sa vad cine e si ii întâlnesc ochii negrii ai lui Catalin. Se uita in jos la mine si imi spune aproape șoptit:
-Ma intreb care dintre noi e prostul acum?
Ma trage spre usa fortat dar inainte sa iesim ii spun Melaniei:
-Asta nu se termina aici!
O vad facandu-mi cu mana.
Tremur de nervi si ma opresc in curtea școlii, imi duc mana la spate dupa pistol dar Catalin e mai rapid si ma prinde de maini.
-Nu e momentul pentru asta acum. Hai sa mergem, azi se anunta liderul si cele doua ajutoare ale lui. Gabriel a luat-o in fata cu Alex, hai sa-i prindem din urma!
Momentul pentru care m-am pregatit toata viata a sosit. Am avut zeci de lupte intre noi, copii celor din banda, iar acum, dupa atata timp, am ramas patru: eu, Alex, Gabriel si Cătălin. Azi vom afla cine o sa il înlocuiască pe tata ca lider. Din patru vor ramane trei si sper sa nu fiu eu cea eliminată. Sunt de zece ori mai buna ca Alex, deci poate va fi eliminat.
Ajungem la organizație si ne așezăm pe cele patru scaune puse la dispozitie pentru noi. Cei din banda stau si astepta sa afle cine o sa fie liderul lor. Tata sta langa o tabla care este acoperită cu un cearșaf negru, acolo sunt scrise numele noastre.
Isi drege glasul si toti fac liniste.-Liderul a fost decis. Cel mai bun luptator din banda este scris aici. Langa el vor mai fi inca doua persoane dupa cum bine stiti. Inainte sa va arat ce scrie pe tabla, vreau sa va spun ca toti participantii au fost buni, dar numai unul din voi merita cu adevarat sa fie lider. Cu alte cuvinte, aceștia sunt cei trei din consiliu!
1. Andreea
2. Cătălin
3. GabrielNu imi vine sa cred, sunt lider. Mereu am stiut ca locul imi e in banda, dar acum imi dau seama ca aici e toata viata mea. Asta e familia mea, asta e banda mea. Imi dau viata pentru oamenii astia.
CITEȘTI
Totul despre mine
Teen FictionMulti spun ca destinul nu exista, ca totul e intamplator, dar nu este asa. Melania este o fata crescută in puf care nu a dus niciodata lipsuri materiale. Parintii ei au avut grija sa o modeleze dupa bunul lor plac, scoțând din ea fata ideala. Cand...