M!
Jungkook ve Taehyung barışmışlardı. Artık kavga etmiyor ve kıskaçlık yapmıyorlardı. Yoongini paylaşıcaklarına ve Yoongi de onlara aynı ilgiyi vericeğine söz vermişti.
Bu gün ne Taehyung, ne de Jungkook işe gitmişti. Bu günü tamamile Yoongiye özel kılmak istiyordular. Ona istediği tüm dikkati ve sevgiyi vericektiler.
Yoongi dışarıda çiçeklerle ilgileniyordu. Jungkook onun yanına gelip arkasından sarıldı.
"Bebeğim ne yapıyorsun?"
"Çiçeklerle ilgileniyorum"
"Bir az gel benimle de ilgilen"
"Sen normalde işi bahane eder ve benimle ilgilenmezdin. Ne oldu şimdi sana? Benden ilgi istiyorsun"
"Üzgünüm bebeğim beni affet. Sana ilgi gösteremedim. Baştan yapmalıydım bunu. Ama aklım şimdi yerine geldi"
"Sevindim buna"
"Bebeğim diyorum yatağımıza gelsen de seninle bir güzel ilgilensem. Ellerim o narin ve seksi vücudunu keşf etse. Deliğini doldursam. Ne diyorsun?"
"İşim var diyorum"
Jungkook Yoonginin boynuna onu etkilemek için öpücükler konduruyordu. Sonrasında ise kulak memesine gelip onu emiyordu. Yoongi etkilenmişti ama Jungkooku kendi silahı ile vurmak istiyordu. O nasıl zamanında kendisini redd etdiyse Yoongi de onu redd edicekti.
"Jungkook dur artık. İşim var dedim sana"
"Umurumda değil"
Bu sırada Taehyung onları bahçe kapısından izliyordu. İçinde onlara katılma isteği vardı. Bu isteğe kapılıp yanlarına gitdi.
"Bebeğim belki beni istersin?"
"Taehyung şu an işim var. Şu arkamdakı kan emiciyi al ve git"
"Ama ben eğlenmek istiyorum"
"Ben de çalışmak istiyorum"
Taehyung onu dinlemeyip boynuna gömüldü. Taehyung boynunu emiyor ısırıyor ve öpücüklerle dolduruyordu. Arkada ise Jungkook öpücük ve ısırıklara yenisini ekliyordu. Yoongi iki taraflı zevk alıyordu ve yavaştan sertleşmeye başladığını hissediyordu.
"Ah lütfen iş ah yapmam lazım"
Ne Jungkook ,ne de Taehyung onu umursuyordu. Sadece kendi işlerine odaklanmıştılar.
"Tamam ah tamam. İçeri geçelim. Burda olmaz ah"
Jungkook ve Taehyung Yoongiden ayrılıp onun elinden tutarak yatak odasına götürdüler.
"Bebeğim kendini bize bıraksan çok eğlenicez"
Beraber yatak odasına gelmişlerdi. Jungkook daha fazla beklemeden Yoonginin dudaklarına yapıştı. Jungkook Yoonginin dudaklarını istekle öpüyordu. Kırmızı ve nefis dudakları emerken eli boş durmayıp Yoonginin kıyafetlerini çıkarıyordu. Yoonginin üzerindeki gömlekten kurtulunca Taehyung arkadan Yoonginin boynuna gömüldü.
Jungkook dudaklardan ayrılıp göğüs ucuna geldi. Göğus ucunu iyice emiyordu. Taehyung ise Yoonginin beline öpücükler kondurarak aşağıya doğru iniyordu. Jungkook göğüs ucundan ayrılıp elini pantolona atdı ve Yoonginin pantalonunu bokseri ile birlikte çıkardı. Artık Yoongi tüm çıplaklığı ile karşılarındaydı.
Jungkook ve Taehyung da kıyafetlerinden kurtulduldular. Jungkook Yoonginin kafasını aletine getirerek belini kalçası iyice belli olanadek eğdi. Yoongi Jungkookun ne istediğini anlayıp aletini ağzına aldı. O sırada arkasında Taehyung kalçalara ulaşmıştı. Önce kalçaları iyice yoğurdu. Sonra ise sert bir tokat atdı. Tokadın etkisinden Yoongi inledi. Ama ağızında Jungkookun penisi olduğu için bu boğuk çıktı.
Yoongi Jungkookun penisinin başını emiyordu. Jungkook bunun etkisiyle kafasını arkaya eğmiş inliyordu. Taehyung ise dolgun yanakları ayırıp görünen pembe deliğe iştahla bakıyordu. Önce parmağını deliğin etrafında gezdirmiş sonra ise bir parmağını içeri yollamıştı. Bunun etkisiyle Yoongi inlemişti. Taehyung ikinci parmağı da eklemişti. Parmaklarını Yoonginin içinde hareket etdiriyordu.
Yoonginin deliği hazır olmuştu. Yoongi ise Jungkookun penisinin başını ağzından çıkarmış ve hepsini ağzına almaya çalışmıştı. Ama yapamamıştı. Ağzına alamadığı kısımları ise eli ile okşuyordu. Taehyung hazır olan delikten parmaklarını çıkarmış ve penisini yerine eklemişti. İçine giren büyük aletle Yoongi büyük bir inleme bırakmış ve yalnışlıkla Jungkookun penisini ısırmıştı.
"Ah bebeğim yavaş ah ol"
Taehyung Yoonginin içinde gel gitlerine başlamıştı. Yoongi her vuruşta inliyordu. Ama Jungkookun canını yakmak istemediği için daha çok penise önem veriyordu. Artık Yoongi acıyı unutmuş ve zevk alıyordu. Taehyung ise vuruşlarına hızla devam ediyor ve inlemelerle dolu eve yeni bir inleme ekliyordu.
"Ah bebeğim harikasın. Bu kadar ah sıkı olucağını düşünmemiştim"
Yoongi artık Jungkookun gelmeğe yakın olduğunu görünce işini hızlandırmıştı. Jungkook artık geliceğini hissetdikte Yoonginin ağzından çıkmış ve boşalmıştı. Taehyung ise henüz boşalamamış ve Yoonginin tatlı noktasını bulma arayışındaydı.
Taehyung bulduğu tatlı noktaya baskı uyguluyordu. Tatlı noktayı vuruşlarıyle eziyordu. Artık boşalmasına az kalmıştı. Yoongi de geliceğini anladığı için kendini çekiyordu. Bir süre sonra ilk Yoongi sonra ise Taehyung geldi. Taehyungun menileri Yoonginin deliğini dolduruyordu. Taehyung sonunda delikten çıktı.
"Bu gerçekten harikaydı çocuklar"
"Henüz bitmedi bebeğim şimdi içini doldurmak için benim sıram"
Merhaba arkadaşlar. Bu bölüm kötü olduysa özür dilerim. Ben smut yazmakta iyi değilimdir. Umarım beğenirsiniz. Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOUCH OF LUST
FanfictionYoongi bir sevgilisi oldugu halde hayatina bes erkegin daha gire bilecegini bilmiyordu Yoongi x Bts Sope Taegi Yoonkook Namgi Yoonjin Yoonmin