KAMPTA TATİL 🏕️

İyi okumalar
Sabah uyandım bugün cumartesiydi yani bugün tatile gidecektik çok ama çok mutluydum çünkü okulların kapanmasına 2 hafta kalmıştı ve biz o iki hafta içinde iki tane okul gezisi yapacaktık  bu yüzden saat 5.30 da kalktım en önce kahvaltı yaptım ama tek başımaydım çünkü herkes uyuyordu sonra odama gittim valizimi hazırladım sonra siyah bir tayt ve sarı bir kazak giydim saçlarımı at kuyruğu yaptım makyajımı yapıp çıktım saat 7 olmuştu okula vardığımda bizim kızları gördüm ve yanlarına gittim sonra banka oturdum telefon da gezinmeye başladım ve bir mesaj geldi
Jin:Zoe neredesin
Karşıya baktığımda onları gördüm
- Ben sizi görüyorum aranızdaki bankta oturuyorum
Sonra arkalarına döndüler ayağa kalkıp el salladım yanımıza geliyorlardı ki hoca gideceğimizi söyledi ve hiç yanımıza gelmeden onlarda biz de otobüslere doğru yürümeye başladık otobüse binmeden önce herkese bir koltuk numarası verildi benimki 42 di yerime gittiğimde jimin 41 numarada oturuyordu
Jimin: Seninle  koltuk numaralarımızın yan yana  olduğunu bilmiyordum
- Bende
Yolculuğumuz iki saat sürecekti uyku yastığımı aldım sonra valizimi yukarıya koydum  sonra uyumaya çalıştım jimin uyumuştu bile 1 saat sonra uyandığımda jimin uyanmıştı
- Sen ne zaman uyandın
Jimin: şimdi ama ben çok acıktım
Valizimden küçük bir çanta çıkardım içinde kek börek ve  bir kaç meyve vardı jimin bunları görünce gözleri fal taşı gibi açıldı
Jimin: bunları sen mi yaptın
- Evet
Jimin: çok güzel gözüküyorlar
Doyduktan sonra yolculuğun bitmesine 15 dk kalmıştı ve bir personel içecek dağıtmaya başladı biz portakallı soda aldık ve artık yolculuk bitmişti herkes valizini alıp dışarıya çıktı
- Ohh dünya varmış bee
Evet bugünlük bu kadar diğer bölüm en kısa sürede gelecek.😇
Arkadaşlar covid 19 olduğu günlerde insanları birazcık teselli edebilmek adına böyle bir bölüm yazdım 💙💜💛 umarım beğenmişsinizdir.
Sizi çok seviyorum 🎈💘🎀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yeni sınıf arkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin