Защо демоните са в Ада

32 2 2
                                    

автор: BriaKelv

година на публикуване: 2020

статус: незавършена


"Оф, хората сте толкова скучни..."

Официално ревю:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Официално ревю:

Защо демоните са в ада? Те са свикнали да живеят там, където винаги е горещо и нечовешките способности са нещо нормално. Но какво става, когато един от тях успява да избяга и се сприятелява с човеци? Дали те го правят по-слаб, уязвим и чувствителен? Или го допълват с малкото, което му липсва - капка човечност...

Моето ревю:
( потенциално съдържа спойлери )

В началото историята ни запознава с Емидиела, обяснява ни се, че е могъщ демон, НО слугиня на самия Луцифер Моргенстърн. Авторката сама предупреждава, че е нова като писателка и че първите глави са пълни с грешки. Не преувеличава.

Изреченията са насечени, и честно казано смятам че някой от действията и маниера на геройте си противоречат с това какви авторката би искала да вярваме че са.

Факта, че Емидиела поема контрил над Ребека, но продължава да любезничи излишно, както и прескачането между уважителна форма и фамилиарност не ми се връзва също както и факта, че беглото описание на Ада ни навежда на мисълта, че Ада и Земята много си приличат и ВСЕ ПАК Емидиела си няма и понятие какво е "апартамент", какво представлява цялата концепция на заключването на дома или какво представлява образователната система.

В първите глави, като сюжет и герой, много неща са очевидно аматьорски, макар идеята да не е лоша сама по себе си, но най-силно ме уари това, че Ема е напълно безмощна на Земята. (технически)

Book Pile ChroniclesNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ