რთულია როცა მშობლები აღარ გყავს, ვერავის იმედად ვერ იქნები, არც არავინ გყავს რომ თუნდაც ერთხელ მაინც დახმარება სთხოვო.
პარკ ჯიმინი 20 წლის საყვარელი და ულამაზესი ქერათმიანი ომეგაა, ასევე ძალიან კეთილი და სათნოა, სტუდენტია და უნივერსიტეტის შემდეგ, ნახევარ განაკვეთზე მუშაობს ჯონების რეზერვაციის ერთერთ კაფეში, მისი დაგემოვნება ბევრ ალფას უნდა. მას რთული ცხოვრება აქვს, ხანდახან გაიფიქრებს ხოლმე რომ მის ალფას რომ შეხვდება ნეტავი როგორი ცხოვრება ექნება? ის არ ოცნებობს ფულზე და ძალაუფლებაზე, უბრალოდ მას სიყვარული სჭირდება, ძლიერი ალფა რომელიც მასზე იზრუნებს, სიყვარულს აჩუქებს და უბედნიერესს გახდის, თუმცა რამდენიმე წამიანი ოცნების შემდეგ თავს გააქნევს ხოლმე თითქოს ოცნებებს სდევნის გონებიდან და რეალობაში ბრუნდება. ჯიმინის მამა ალფა საზღვრის დაცვის დროს დაიღუბა, მამა ომეგა კი ბრძოლის ველზე ექთანი იყო და ერთ ერთი მოწინააღმდეგის ტყვიამ იმსხვერპლა.
ჯიმინს არავინ ჰყავს, მშობლების დაღუპვის შემდეგ ბავშვთა თავშესაფარში იზრდებოდა, თუმცა ყველგან და ყოველთვის წარმატებას აღწევს, მან წარმატებით გაიარა კულინარიული კურსები, თუმცა ახლა უნივერსიტეტის დამთავრებას ელოდება, და ცდილობს სამსახურში ცოდა დრო დაკარგოს რომ სწავლაში ხელი არაფერმა შეუშალოს.ჯონ ჯონგკუკი 21 წლის შავთმიანი ალფაა, ასევე ნამდვილი სისხლია, სტუდენტი, რეზერვაციის მომავალი და მთავარი ალფა, კეთილშობილი და სექსუალური, მას ძალიან ბევრი თაყვანისმცემელი ომეგები დასტრიალებენ თავს, ბევრთან ჰქონია ურთიერთობა, თუმცა მაინც ყველაზე უფრო მის ომეგასთან შეხვედრა უნდა, არსებასთან რომელიც სამუდამოდ მისი იქნება და მას მის ყველაფერს მიუძღვნის. ის მისი წარმატებული ოჯახის მიუხედავად, რომლისაც ბევრს შურს, მშობლებმა კეთილ და სამართლიან ალფად აღზარდეს, მისი დედა ალფა მკვდარია, რომელიც იმ ომმა იმსხვერპა რომელში ჯიმინის ორივე მშობელი დაიღუპა, თუმცა მამა ალფა ნამდვილი წინამძღოლი და სამართლიანია, ჯონგკუკი მამამისის ასლია, იმ განსხვავებით რომ ნამდვილი სისხლია. ეს ხანდახან პრობლემებსაც უქმნის თავის მოთოკვაში, თუმცა აღზრდა ხელს უწობს ნამდვილ ბუნებას, რომ თავი არ დაკარგოს.
YOU ARE READING
Alpha & Omega ,,Thanks to the hero for the help'' ❌❌18❌❌ ,,დასრულებული"
Romanceალფა და ომეგას ისტორია, რომელიც მოულოდნელად იცვლება, იპოვნიან თუ არა ისინი მათ ბედნიერებას?