part 4

240 25 18
                                    

ჯიმინის და ჯონგკუკის პირველი სექსიდან დღეები გადიოდაა, მათი ვნება და მიჯაჭვულობა იმატებდა, სადაც ასწრებდნენ ყველგან კავდებოდნენ სიყვარულით, თან სექსის დროს მოესწროთ რამდენჯერმე კვანძით გადაბმა.

მათი ურთიერთობა წინ მიდიოდა, ჯიმინმა ჯერ ხომ გაიცნო ჯონგკუკის მამა, მერე მეგობრები, მათი ურთიერთობა ყველამ იცოდა, ომეგამ ჯერ ჰიონი გააცნო მერე კი უბრალოდ უნივერსიტეტის მეგობრები.

ჯონგკუკი ჯიმინს ახლოს იცნობდა და ხვდებოდა როგორ გაუმართლა ჯიმინი რომ მისი ომეგაა, ხვდებოდა რომ მასში არ იყო არანაირი ბოროტული გრძნობა, თუმცა ომეგასადმი გრძნობებიც ხომ ასეთი იყო? მასთან ყველა გრძნობა ერთად დაგროვებულიყო, სიყვარული, ვნება, დაცვის სურვილი საყვარელი ომეგას მიმართ. ხანდახან ფიქრობდა რომ ჯიმინთან სამუდამოდ ყოფნა უნდა და როგორმე უნდა უთხრას, მაგრამ ამასწინდელი ნანახის მერე ეშინია, ჯიმინს ცოტა დრო უნდა მისცეს. ალფას რამდენჯერმე დანახული ჰქონდა თუ როგორ ცდილობდნენ ალფები მისი ომეგას დამცირებას და ჯიმინის სიტყვებზე რომ მას ალფა ჰყავს, ისინი ცალყბით ირონიულად სთხოვდნენ დამამტკიცებელ საბუთს ნიშანს, ჯონგკუკი ერთხელ უნივერსიტეტის კარებთან შეეჩეხა ამ სიტუაციას და კაცმა უწყის ნამდვილ სისხლს როგორ გამოსტაცეს ეს ალფები ხელიდან, მეორეჯერ კი ისევ ჯიმინის სამსახურთან მოხვდა იგივე ინციდენტი, თუმცა ამჯერად მისი ომეგას შებმას ცდილობდნენ, ამას კი ალფაზე ოილად ნამდვილად არ უმოქმედებია, უკვე ეს სიტუაცია მობეზრდა, მართალია ჯიმინთან ურთიერთობიდან 20 დღეა გასული მაგრამ, ეს დრო ხომ შესაყვარებლად საკმარისია? ალფა ჯიმინს დაელოდება სამსახურის მორჩენამდე მერე კი სადმე რომანტიკულ ადგილზე წაიყვანს და თავიანთი ურთიერთობის დასერიოზულებაზე დაელაპარაკება.

უკვე საღამოვდება და ჯიმინიც რჩება მის მუშაობას მაგრამ უეცრად ალფასკენ მიმავალს გული მისდის, ჯონგკუკი შოკშია, სასწრაფოდ ომეგას ხელში იყვანს, გონებადაბინდული სწრაფად მიემარტება მანქნისკენ, მანქანაში სვამს და რამდენი წუთში უკვე საავადმყოფოში არიან, მოსვლისთანავე
ექიმებმა წაიყვანეს ჯიმინი.

Alpha & Omega  ,,Thanks to the hero for the help''  ❌❌18❌❌ ,,დასრულებული"Where stories live. Discover now