פתחתי את העיניים בכעס,וראיתי שהספסל הריק שלי כבר לא כך כך ריק
ראיתי קצת מטושטש בכל זאת רק קמתי שפשפתי את עיני בזהירות,מתחתי את הידיים ופיהקתי מצמצתי פעמיים וזה היה המנהל של פייבסוס
התאפקתי כל כך שלא לצרוח ,אבל לשמוע...זה כבר לא בעיה בעיקר שהוא צורח לפאלפון...
הקשבתי לו והוא דיבר על..אודישנים..בשבוע הבא יום רביעי אבלאבל למה האודישנים חשבתי לעצמי הייתי מבולבלת עד ששמעתי:" כןכן אני יודע טוב אני יודע שהם לא מסוג הלהקות האלה אבל הם צריכים רקדי רקע הם לא תופסים את כל הבמה והבמה ניראת ריקה לא יעבוד אז לא יעבוד העיקר הם בעד...כן זה באודיטוריום של סידני"
מפה כבר לא הייתי צריכה לשמוע כלום כתבתי לי הכללל ומרוב שהייתי עסוקה בלהתרגש עוד שנייה איחרתי את הטיסה.
כשירדתי מהטיסה הייתי צריכה לאתאכסן במלונות לפחות במשך שלושה שבועות כי...אוי איך שכחתי באתי לדבר הזה של הריקוד אבל מה יקרה אם אתקבל??
אני אוותר על זה על..
החלום שלי??
טוב ישלי מספיק זמן לחשוב על זה...
ולהתייעץ עם אבא
_________________________
נשמתי עמוק לקחתי את הפלאפון וחשבתי על מה שאני אגיד ניסיתי להרגיע את עצמי,אספתי את שערי הארוך לגולגול נשכתי שפתיים עצמתי עיניים ולחצתי על התקשר...
"אבא,אבאא?!" שאלתי
"כן מתוקה? קרה משהו??"
"אבא אל תכעס אבל אני חושבת לוותר לבנתיים על הפנימית ריקוד,
יש אודישנים להיות רקדני רקע ללהקה שאני ממש אוהבת והאודישנים לפני ההרשמה לפנימייה ולך תדע אם יתקבל בכלל"
אבא נישמע בהתחלה קצת מגמגם.. "בטוח שזה מה שאת רוצה"
אבא אמרתי " זה הדבר שאני הכי הייתי בטוחה בו בכל החיים שלי"
"סקיי אני סומך עלייך אבל אם לא תתקבלי שזה לא ישבור לך את הלב ותעזבי את החלום האמיתי שלך."
צחקקתי בנימוס ואמרתי:" אבא זה אחד החלומות שלי ומקסימום אם אני אתקבל אני אצטרף לתוכנית של הפנימייה כשאחזור מה סיבוב הופעות"
"אוקיי סקיי"
סיימנו את השיחה וצרחתי כל כך שמחתי עד שכמעט התעלפתי היה לי קשה לנשום,כבר תיכננתי את הסדר יום שלי מחר ארשם ואז אתחיל להתכונן ליום הגדולל ...
-יום למחרת-
נכנסתי לבניין גדול עם שלט ה"אודיטוריום של סידני"
נכנסתי הסבירו לי כמה דברים כמו שזה קבוצתי ושזה אודישנים יחסית סודיים ושרק 40 מתמודדים
YOU ARE READING
A dancer- Luke Hemmings fanfiction
Fanfictionסקיילן היא נערה בת 17, עברה עם אבא שלה בעקבות גירושים של ההורים לארה"ב היא אוהבת לרקוד! והמקום בו היא נמצאת לא עוזר לה להגשים את חלומה.. אבל באוסטרליה, היא יכולה לממש את קריירת הריקוד שלה שהיא מגיעה לשם היא פוגשת גם את חבריי הלהקה - 5 seconds of sum...