®

482 18 7
                                    

Rok 2020

Przez 11 lat nawet nie śniło mi się, że istnieje coś takiego jak magia. Dopiero list z Hogwartu pokazał mi jak dużo jeszcze nie wiem o świecie. Mamy rok 2020, a ja właśnie siedzę W pociągu i jadę na mój ostatni rok. Może podpowiem wam kim jestem. W świecie magi ciężko żeby Cię nie kojarzono. Zwłaszcza kiedy jest się przyjaciółką samego Harrego Pottera. Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć kim jest ten chłopak. Wracając do mnie, jestem nie tylko przyjaciółką wybrańca, ale także według niektórych szlamą. Po mimo końca wojny i zmian jakie wprowadziło ministerstwo zawsze znajdą się ludzie którym będzie przeszkadzać moje pochodzenie. W Hogwarcie wszyscy mają mnie za najmądrzejsza czarownicę od czasów Roweny Ravenclaw. Większość społeczności postrzega mnie jako cichą, szarą myszkę z szopą na głowie. Jeszcze nie tak dawno pewnie bym się z nimi zgodziła. Wojna zmieniła w moim życiu bardzo dużo. Straciłam bliskie dla mnie osoby - rodzinę, przyjaciół, znajomych. Zakończyłam związek z Ronem, który nie miał przyszłości. Wiele zmieniłam w swoim życiu, ale tego dowiecie się już później. Nazywam się Hermiona Granger, ale to już pewnie wiecie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cześć,
Po  raz kolejny udostępniam wstęp do tego opowiadania. Jest on poprawiony. Są dodane nowe fakty. Zwłaszcza patrzcie na rok. Wszystko będzie działo się od 2020. Nasi bohaterowie będę trochę przesunięci w czasie. Hermiona zamiast urodzić się w 1979, urodziła się w 2001. I na ten moment ma 19 lat. Chcę dodać dużo rzeczy z teraz, więc jest mi potrzebna taka zmiana.

Miłego czytania.
Pozdrawiam ®

Hermiona Grange®Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz