~El viaje a California ~

29 0 0
                                    

CUANDO T/U VE LA HISTORIAS DE FRANCO LE LLAMO A SU AMIGA..

T/U: HEY  CARL VA A VENIR A USA FRANCO A VENIR Y CARL VA. A IR A VER LO..!!
AMIGA: WOOOW HAY ES TU OPORTUNIDAD DE PODERLO VER TIENES QUE HABLAR CON CARL PARA QUE LE PREGUNTES EN QUE AEROPUERTO VA A LLEGAR..!!

T/U: MMM HAY ESTA EL PROBLEMA QUE NO CREO QUE ME DIGA 💔 TAL VEZ NO QUIERE QUE SE DEN CUENTA..!!!

AMIGA:NO T/U PREGUNTALE NO CREO QUE CARL NO TE QUIERA DECIR EL ES UN GRAN CHICO ALGO ME DICE QUE SI TE VA A DECIR..!!

T/U: MM OK LE PREGUNTARE A VER QUE PASA..!!

AMIGA:PERO LE PREGUNTAS NO QUIERO QUE ME DIGAS QUE NO QUISISTE POR QUE ES TU OPORTUNIDAD DE VERLO Y DECIRLE LO QUE SIENTES ..!!

T/U: SI LO VOY A DECIR ..!!

AMIGA:JURAMELO🤞POR NUESTRA AMISTAD ..??

T/U: TE LO JUROO🤞💓

AMIGA: OK ES QUE YO SOLO QUIERO QUE TU CUMPLAS TU SUEÑO DE PODERLO ABRAZAR Y QUE LE DIGAS TODO LO QUE SIENTE POR QUE YO SE QUE EL.. ES EL UNICO QUE TE PUEDE HACER FELIZ.. !YA QUE LO QUE PASO CON LOS CHICOS DE CNCO💔🥺¡ NO ME GUSTABA VERTE CAIDA TODO LOS DIA LLORANDO Y NO QUERIAS  COMER  NADA.. Y NO QUIERO QUE ESO JAMAS VUELVA A PASAR POR ESO TE PIEDO QUE LOGRES PODER IR CON CARL..!!

T/U: SI PERO YA NO QUE HABLAR DE COSAS TRISTES... UNA COSA SI ME HACES MUCHA FALTA.. TE EXTRAÑO MUCHO LOQUILLA..

AMIGA: TU TAMBIEN PERO ESPEREMOS QUE PRONTO ESTEMOS JUNTAS Y VAMOS  A RECUPERAR EL TIEMPO PERDIDO..!!

T/U: OK TE QUIERO BYE 💓

AMIGA: BYE YO TAMBIEN 💓

YA FALTABA 7 DIAS CUANDO  EN ESO LE ENTRA UN LLAMDA DE MONSE A T/N

MONSE:ISABEL EN LA NOCHE LLEGO A CALIFORNIA...!! HAHAHAHAH
T/N: QUEE, COMO.  NO PUEDE SER..?
MONSE: SI MENSA EN LA NOCHE LLEGO NOMAS QUE NO TE QUISE DECIR NADA QUERIA QUE FUERA SORPRESA .
T/N; HAHAHA OMG.... ENSERIOOO
MONSE:SII WEY YA VOY A ESTAR ALLA CONTIGO  Y EN LA MISMA ESCUELA. .
T/N:HAY MONSE NO SE COMOE HICISTE PERO AWWW TE AMOO.. POR FIN OTRA VEZ JUNTAS...
MONSE: SI MENSA OTRA VEZ Y AHORA TE DEJO POR QUE YA CASI LLEGO AL AEROPUESTO..
T/N: OKAY BYE ME AVISAS CUANDO LLEGUES....

LLEGO MONSE A CALIFORNIA  T/N Y ELLA ANDABA SUPER FELICES YA WUE TENOA MUCHO TIEMPO  SIN VERCE... 

A LA MAÑANA SIGUIENTE TENIA QUE IR A LA ESCUELA  SUPER TEMPRANO..!!

{Sera que carl  se encuentre con una fan....!!}

     
               °《English 》°

WHEN YOU SEE FRANCO'S STORIES, I CALL HIS FRIEND.

T / U: HEY CARL IS GOING TO COME TO USA FRANCO TO COME AND CARL IS GOING. GO TO SEE WHAT .. !!
FRIEND: WOOOW THERE IS YOUR OPPORTUNITY TO BE ABLE TO SEE IT YOU HAVE TO TALK WITH CARL TO ASK HIM WHAT AIRPORT IS HE GOING TO ARRIVE AT .. !!

T / U: MMM THERE IS THE PROBLEM THAT I DON'T THINK YOU TELL ME 💔 MAYBE YOU DON'T WANT YOU TO KNOW .. !!!

FRIEND: DON'T YOU ASK HIM I DON'T THINK CARL DOESN'T WANT TO TELL YOU HE IS A GREAT GUY SOMETHING TELLS ME IF HE WILL SAY TO YOU .. !!

T / U: MM OK I WILL ASK YOU TO SEE WHAT HAPPENS .. !!

FRIEND: BUT YOU ASKED HIM, I DON'T WANT YOU TO TELL ME YOU DIDN'T WANT BECAUSE IT'S YOUR OPPORTUNITY TO SEE HIM AND TELL HIM WHAT YOU FEEL .. !!

T / U: YES I WILL SAY IT .. !!

FRIEND: SWEAR TO ME ON OUR FRIENDSHIP .. ??

T / U: I SWEAR IT

FRIEND: OK IS THAT I JUST WANT YOU TO FULFILL YOUR DREAM OF BEING ABLE TO HUG HIM AND TO TELL HIM EVERYTHING YOU FEEL BECAUSE I KNOW THAT HE IS THE ONLY ONE THAT CAN MAKE YOU HAPPY ..! SINCE WHAT HAPPENED TO THEM CHICOS DE CNCO💔🥺 I DIDN'T LIKE TO SEE YOU FALLEN ALL DAY CRYING AND YOU DIDN'T WANT TO EAT ANYTHING .. AND I DON'T WANT THAT TO NEVER HAPPEN THROUGH THAT I ASK YOU TO BE ABLE TO GO WITH CARL .. !!

T / U: YES BUT NO LONGER WHAT TO TALK ABOUT SAD THINGS ... ONE THING IF YOU MISS ME A LOT ... I MISS YOU A LOT OF CRAZY ..

FRIEND: YOU TOO BUT WE HOPE THAT WE ARE TOGETHER SOON AND WE WILL RECOVER THE LOST TIME .. !!

T / U: OK I LOVE YOU BYE 💓

FRIEND: BYE ME TOO 💓

HE WAS ALREADY 7 DAYS TO GO WHEN A CALL FROM MONSE TO T / N IN THAT

MONSE: ISABEL AT NIGHT I COME TO CALIFORNIA ... !! HAHAHAHAH
T / N: WHAT, HOW. CAN NOT BE..?
MONSE: IF I MESSAGE IN THE NIGHT I JUST ARRIVED THAT I DIDN'T WANT TO SAY ANYTHING TO YOU, I WANTED TO BE SURPRISE
T / N; HAHAHA OMG .... SERIOUSLY
MONSE: SII WEY I'LL ALREADY BE THERE WITH YOU AND AT THE SAME SCHOOL. .
Y / N: THERE IS MONSE I DON'T KNOW HOW YOU DID BUT AWWW I LOVE YOU .. AT LAST AGAIN TOGETHER ...
MONSE: IF I MESSED AGAIN AND NOW I LEAVE YOU BECAUSE I ALREADY ARRIVED AT THE AIRPORT ..
T / N: OKAY BYE LET ME KNOW WHEN YOU ARRIVE ....

MONSE CAME TO CALIFORNIA T / N AND SHE WAS SUPER HAPPY AND TO WUE HAD A LONG TIME WITHOUT SEEKING ...

THE NEXT MORNING I HAD TO GO TO SCHOOL SUPER EARLY .. !!

{Will carl meet a fan .... !!}

~Me enamore de una fan❤~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora