3

80 17 2
                                    

"Tati, tys o tom věděl!?" Otočil jsem se překvapeně na tátu Nialla, který stále stál ve dveřích opřený o jejich rám.

"Samozřejmě, vždyť díky tomu jsem ho i poznal. Byl jsi ještě malej, maximálně 3 roky ti byly když jsem šel z práce domu kde tě hlídala mamka, pro tebe babička. Měl jsem sluchátka a jako vždy jsem nevnímal okolní svět a tak jsem se ani nemohl divit, že jsem si nevšiml lidí v postranní uličce jak na sebe křičí něco kolem peněz. Všiml jsem si toho až když jeden vystřelil. Nečekal jsem to samozřejmě a vyděšeně vykřikl. Tím jsem na sebe přivolal pozornost Liama a dalších mužů. Byl mezi nimi i Styles. Byl jsem vyděšený, tak kdo by na mém místě nebyl, že? Jeden z nich, mám takový pocit, že to byl Grimshaw, mě chtěl jen jednoduše zastřelit kvůli tomu, že jsem byl svědek. No jak Liam už řekl tak Styles prostě odmítá zabíjet nevinné lidi, a proto mi dal na výběr. Buď se k nim přidám nebo o nich nikdy neřeknu ani slovo. Vybral jsem si to druhý. Vždyť mě znáš, nemohl bych to dělat. Nechal mě jít, ale ještě před tím mi řekl, že mě někdo bude hlídat a jestli o nich něco někde řeknu tak už nebude řešit, že jsem jen další z nevinných lidí pro něj v tu chvíli budeme jen přítěž a zabije mě... Pro mou smůlu jsem na ně narazil ještě přibližně 3x. Měl jsem pocit, že mě osud prostě a jednoduše nenávidí. Pokaždé jsem byl stejně mimo. Styles u toho naštěstí poté už nikdy nebyl a řešila to se mnou jeho práva ruka... Liam. Když jsem je ale potkal počtvrté tak už neměl náladu se mnou něco řešit a... No prostě mě zatáhl do auta a odjel se mnou za město do nějakého lesa. Nedokážeš si představit jak moc jsem byl vyděšený. Naštěstí mi nic udělat nechtěl jen chtěl být se mnou sám, aby mi dal najevo, že chce abych byl jeho. Do té chvíle jsem ani nevěděl, že jsem gay byl jsem zmatený, ale po několika dnech jsem se s tím smířil. Takhle jsme se dali dohromady. Nebylo to na žádné akci jak jsme ti do dnes tvrdili... Poště jsem potkal kriminálníka, který byl i přes to o kolik byl starší tak dokonalý, že jsme mu nemohl odolat."

"Takže... Pokud to chápu dobře... Styles je podobně starý jako táta Liam..."

"To je jediný nad čím ses na tom celém pozastavil?" Zasmál se táta Niall a já si začal uvědomovat, že jsem se líbal s člověkem, kterému je kolem 35 let...

"Pro Boha" Vydechl jsem a prsty si přejel po rtech.

"Loui, co se stalo při tom setkání?" Zeptal se vážně táta Niall

"On... On mě políbil" Zašeptal jsem, ale oba mí otcové to slyšeli.

"Cože udělal!?" Vykřikli nastejno a já se přikrčil. Oba občas umí být přísní a jde z nich při tom trochu strach.

"Já toho debila fakt zabiju." zavrčel táta Liam naštvaně, rychle si obul boty, oblékl si bundu a po políbení táty Nialla rychle vyšel ven z domu a poté jsem slyšel už jen nastartování a následný odjezd auta.

"Loui, tohle si měl říct rovnou" pohladil mě táta po tváři a mě po ní stekla první slza.

"Copak se děje?" Setřel onu slzu a já se mu podíval do očí.

"Nechci aby se kvůli mě rozhádali. V-věřím že Styles není špatný člověk když s ním je táta." táta mě s povzdechem objal.

"Neboj se. Li to s ním vyřeší jen slovně. Ať dělají to co dělají navzájem by si neublížili." Položil ruku na moje záda a já ho bezeslova objal.

"Zlatooo" zasmál se a dal mi pusu do vlasů jsem strašnej citlivka.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 29, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My CriminalKde žijí příběhy. Začni objevovat