Konu :
Kim Namjoon ;
"Y/N, inan ne diyeceğimi bilemiyorum. Onu bir çok kez uyarmamıza rağmen bizi dinlemedi. Sana davetiye gönderdiğinden de haberimiz yoktu. Cidden bu çocuk... Seni evine bırakmamı ister misin ?"
Kim Seok Jin ;
"Y/N inan bana bizimde haberimiz yoktu. Bilseydik zaten buraya gelmezdik... Sana çikolata almamı ister misin ?"
Min Yoongi ;
"Gidip ağzını burnunu dağıtmamak için kendimi zor tutuyorum. Bide seni burda yalnız bırakamam. En iyisi gel seni evine bırakayım, sonra onun işini hallederim."
Jung Hoseok ;
"Y/N, lütfen ağlama. Onun böyle bir şey yapacağını bizde beklemezdik. Ama senin gibi bizide kandırdı. Lütfen ağlama..."
Park Jimin ;
"Emin ol bana, ona orda yumruk atmamak için kendimi zor tuttum. Şuan gidip dövmemek için bile zor tutuyorum kendimi..."
Kim Taehyung ;
"Hadi kalk gidiyoruz. Nereye diye soracaksın tabiki. İçeri giricez tekrar. Bakma bana öyle aaaa. Bi dinle bak... İçeri girip bu düğünü mahvedicez. Biraz oyun oynamak istemez misin ? ;)"
Jeon Jungkook ;
"Neden burda oturup bu saçmalığın bitmesini bekliyoruz ki ? Hadi başka bir yere gidip eğlenelim. Biliyorum eğlenecek halde değilsin. Ama daha fazla ona üzülmeni istemiyorum. Kendine haksızlık etme hmm ?"
Bitti ~
Nasıl buldunuz bölümü fayırlarımmm 🔥~
Eğer istekleriniz varsa çekinmeden yazabilirsiniz her türlü isteğe açığım ~
Klişelerimiz ;
- Wattpadden takip etmek
- Vote, oy (yıldız) vermek
- Yorum yapmak
(Emek...)
Bu kadaaar ~Kendinize iyi bakın ~
SARANGHAE 💜
Diğer bölümde görüşürüz ~
👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birisi Tepki Mi Dedi ?
FanfictionHadi o zaman ne duruyorsun !? 😉 Kitap iki temelden oluşuyor : 1- Tepki 🔥 2- Oyun 🎁