Konu : Biz erkek kuzenimizle buluşmuşuzdur. Bir kafede gülüp eğlenerek sohbet ediyoruzdur. Biasımızda kafenin önünden geçerken kuzenimizle bizi görür ve ne tepki verir ?
Kim Namjoon ;
"Sakin ol Namjoon ve yanlarına gidip o çocuğun kim olduğunu öğren. Unutma sakin kalmalısın.. Sakin"
Kim Seok Jin ;
"Açlıktan halüsinasyonlar görmeye başladım galiba ? Y/N ve benden yakışıklı olmasada gideri olan bir erkekle bir kafede oturmuş gülüp eğleniyor huhh ben cidden açım"
Min Yoongi ;
"Kim bu balkabağı acaba ? Gidip öğrenelim bakalım kimmiş bu balkabaağııı"
(Sonrası size kalmış jcbskcksk)Jung Hoseok ;
"Umarım yanlış görüyorumdur.. Hayır Y/N bana bunu yapmaz ! Kuzeni, kardeşi ya da sadece arkadaşı olabilir demi ? Peki o zaman kimmiş öğrenmeliyim"
Park Jimin ;
"Neee !? Neee !? Neee !? Bu çocuk canına susamış olmalı ! O zaman suyunu çok bekletmeyelim !"
(Yapma, etme Jimiiin !)Kim Taehyung ;
"Y/N mı o !? Yanındaki kim acaba ? Neyse öğreniriz şimdi. Hadi bakalim Tae 'sahiplenici erkek' tutuşunu sergileme zamanı"
(Ne güzel tutuşmuş o öyle jcnskfnzk)Jeon Jungkook ;
"Bende diyordum avucum neden kaşınıyor !? Dayak isteyen birileri varmış, kimmiş, hanimiş aaa ordaymıış"
(Kaslarını kana bulama Jk djndksndms)Bitti ~
Nasıl buldunuz bölümü fayırlarımmm 🔥~
Eğer istekleriniz varsa çekinmeden yazabilirsiniz her türlü isteğe açığım ~
Klişelerimiz ;
- Wattpadden takip etmek
- Vote, oy (yıldız) vermek
- Yorum yapmak
(Emek...)
Bu kadaaar ~Kendinize iyi bakın ~
SARANGHAE 💜
Diğer bölümde görüşürüz ~
👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birisi Tepki Mi Dedi ?
FanficHadi o zaman ne duruyorsun !? 😉 Kitap iki temelden oluşuyor : 1- Tepki 🔥 2- Oyun 🎁