di sebuah klinik

21.3K 56 0
                                    

Awak ni tak ada kerja ke selain merempit. Doktor muda keturunan cina itu mula berceramah bila Amir berjalan masuk ke dalam bilik rawatannya.

Amir yang tenhencot-hencot itu diam saja tidak menjawab. Saya tengok budak-budak melayu saja yang
suka buang masa dengan merempit. Tak sayang nyawa agaknya. Dr. muda itu masih berleter.

Amir memekakkan telinganya. Kalau diikutkan perasaan, hatinya memang panas disindir bergitu. Tapi kerana badanya sakit dan lutut serta sikunya luka kerana terjatuh motor maka dia mengambil sikap berdiam.

Amir teringat peristiwa malam tadi bila dia dan kawan-kawannya berlumba motorsikaldi lebuh raya. Nasibnya tidak baik kerana terbabas dan dia tercampak ke jalan yang
keras itu. Badan, lutut dan sikunya
calar-calar. Nasib baik helmet yang
dipakainya jenis bermutu, kalau tidak
kepalanya mungkin berkecai.

Amir memilih untuk mendapat rawatan disebuah klinik swasta. Dia tak mahu ke hospital kerana jururawat di sana pasti menyindir hobinya itu. Tapi tak di sangka di klinik swasta pun doktornya menpertikai hobinya itu.

Doktor cina muda itu sungguh cantik. Doktor ini patut jadi pragawati atau model, fikir Amir. "Duduk, awak sakit apa?" Sapa doktor muda itu.

Amir berjalan perlahan sambil memandang ke dinding di belakang doktor yang memakai baju pink dan overcoat warna putih. Di dalam frame terlihat ijazah doktor berkenaan. Dr. Tan Ying Ying, MD (USM).

Saya sakit di sini doktor, jawab Amir malu sambil menunjukkan celah kelangkangnya.

"Kenapa jadi begitu?" tanya doktor.

"Tersepit zip doktor," jawab Amir
terketar-ketar menahan malu.

"Awak buka seluar dan baring di situ," sambil tangannya menunjukkan sebuah katil kecil yang dijadikan tempat pemeriksaan.

Amir membuka seluar yang dipakainya dan berbaring di katil seperti yang diarahkan oleh doktor amoi tersebut.Dr. Tan memeriksa dan memegang batang pelir Amir dengan tangannya yang dibungkus sarung tangan getah.

"Ini salah awak. Kalau awak tak buang kulit yang membungkus kepala penis awak tentu tak jadi begini". Dr. Tan bersuara sambil mengelus kepala licin yang lecet.

Amir berfikir. Salahkah aku kerana aku bersunat. Doktor amoi ini menyalahkan aku kerana kulit kulupku telah dibuang.

"Awak tak tau ke kulit foreskin berperanan melindung kepala penis. Yang kau orang buang tu buat apa?" Dr. Tan masih mengomel.

"Saya suka perempuan melayu, kepala mereka ditutup dengan baik. Saya tak suka penis melayu, kulit penutup kepala malah dibuang." tambah Dr. Tan lagi

Amir sungguh geram bila penisnya dihina seperti itu. Perasaan marahnya tidak ditunjukkan kerana lukanya sedang diperiksa. Kalau diturutkan hati mau saja diterajang doktor cina itu.

Malunyaberganda bila pembantu doktor tersebut senyum-senyum bila Dr. Tan terus-terusan mengomel.

"Mary! Suami kau bersunat ke?" tanya Dr. Tan kepada pembantunya

"Tidak, doktor," jawab Mary yang berketurunan india.

"Kau suka yang bersunat atau tak bersunat?” tanya Dr. Tan lagi.

"Saya tak kisah doktor. Asal cukup keras dan boleh memuaskan saya." Jawab Mary selamba.

Aku geram. Doktor ni nak merawat aku yang sakit atau nak berborak dengan pembantunya.

"Saya kalau berkahwin nanti nak pilih yang tak bersunat," Dr. Tan bercakap tanpa rasa malu kepada aku yang sedang dirawatnya.

Atau doktor amoi ini sengaja nak menunjuk-nunjuk.

"Kalau dia bersunat macam mana doktor?" tanya Mary.

"Sebelum bertunang saya pasti akan periksa penisnya terlebih dulu. Saya perlu uji keperkasaannya." jawab Dr. Tan

"Doktor tak kisah ke nanti bila bersanding doktor tak virgin lagi?" tanya Mary lagi

"Sekarang pun saya dah tak virgin." Celupar saja mulut doktor muda itu.

Aku diam saja di atas katil pemeriksaan. Perasaan geramku masih bersisa. Malu pun ada bila doktor cina ini memperkecilkan kepunyaanku.

Doktor itu terus menyapu ubat ke bahagian kepala pelirku yang luka.
Pedih rasanya ubat yang disapu. Geli juga ada bila kapas ubat merayap di kepala pelirku.

"Okey, dah siap. Penis awak ni kecil sangat. Tak ada perempuan yang suka." Sempat pula doktor muda ini menyindir Amir.

Perasaan Amir kembali membara. Kalaulah dia tak sakit waktu itu juga doktor cina itu akan dirogolnya. Kata-kata doktor tersebut menghiris perasaannya. Amir rasa terhina.

"Aku rasa terhina dengan dokor haram tu." Amir menceritakan halnya kepada Razak kawannya seminggu selepas pemeriksaan.

"Apa kau nak buat sekarang?" tanya Razak.

"Aku nak balas dendam, biar dia rasa batang butuh aku ni,” Amir masih menyinga.

"Kau nak ikut aku?" tanya Amir.

"No problem, aku nak rasa burit amoi tu." kata razak

Doktor Cina Dirogol RakusWhere stories live. Discover now