Pukul sepuluh malam itu Amir dan Razak sedang menunggu di hadapan klinik Dr. Tan. Satu persatu pembantu doktor tersebut meninggalkan klinik. Sepuluh minit menunggu kelibat Dr. Tan muncul.
Dia memegang kunci untuk menutup kliniknya. Dengan pantas Amir dan Razak menyerbu dan memeluk doktor tersebut dari belakang.
Sambil mulutnya dipekup badan doktor tersebut di tolak ke dalam klinik. Amir dibantu Razak menarik doktor amoi tersebut ke dalam bilik pemeriksaan.
Lampu dibuka terang dan doktor tersebut di baringkan di atas katil pemeriksaan. Amir mengeluarkan pisau kecil yang di simpan dalam koceknya dan hujungnya dirapatkan ke pipi licin doktor tersebut.
"Jika kau menjerit pisau ini akan menoreh pipi kau yang cantik ini." Amir memberi amaran kepada Dr. Tan.
"Kalau mahu selamat ikut saja perintah kami." sampuk Razak.
Dengan penuh ketakutan Dr. Tan mengikut saja tanpa berupaya melawan. Lelaki melayu dua orang yang berbadan kekar ini boleh melakukan apa saja ke atas dirinya.
Amir memegang erat paha Dr. Tan yang memakai skirt pendek. Dr. Tan hanya memejamkan matanya apabila skirt mininya diselak oleh Amir.
Airmata kelihatan menitis dari kelopak matanya apabila Amir menanggalkan skirt yang dipakainya dan menampakkan peha dan kakinya yang amat putih. Amir menjilat-jilat lidahnya menikmati pemandangan indah di hadapannya.
"Minggu sudah kau menghina butuh aku. Kau kata butuh bersunat tak cantik. Kau kata butuh aku kecil, tak ada perempuan mau. Sekarang aku mau kau rasa butuh aku ini." kata Amir dengan kuat.
Dengan perasaan yang masih takut Dr. Tan mula mengingati lelaki di hadapannya. Dr. Tan masih ingat pemuda yang terkengkang-kengkang bila kepala pelirnya tersepit zip. Dr. Tan mula menyesal kerana menyindir pemuda ini.
Tak sangka pemuda ini berdendam kepadanya. Akhirnya seluar dalam Dr. Tan berwarna putih itu telah dapat dilihat oleh Amir dan Razak. Amir pun mencium-cium dari hujung kaki hingga sampai ke seluar dalam Dr. Tan.
Mengeliat-geliat Dr. Tan diperlakukan begitu. Amir kemudiannya merentap seluar dalam Dr. Tan dan menampakkan tundun putih gebu ditutupi dengan bulu-bulu halus warna hitam dan amat menyelerakan.
Amir pun terus menekup mukanya ke celah rekahan burit Dr. Tan dan menjilat-jilatnya dengan penuh bernafsu. Mengeliat-ngeliat Dr. Tan diperlakukan begitu.
Buritnya terasa geli dijilat Amir. Walau pun tanpa rela tapi lidah Amir yang menyeksa kelentitnya membuat nafsunya membara juga. Sambil menjilat kemaluan Dr. Tan, tangan Amir tak henti-henti meraba-raba paha dan seluruh tubuh Dr. Tan.
Dr. Tan menjerit-jerit kecil apabila Amir menghisap biji kelentitnya yang sedap itu. Terangkat-angkat punggung Dr. Tan menahan sengsara tapi nikmat.
Amir tak kisah dengan burit amoi yang berbau kencing itu. Mungkin Dr. Tan tak basuh buritnya selepas kencing. Amir mula mengganas dan ingin mengerjakan bahagian atas tubuh Dr. Tan pula.
Dengan bantuan Razak baju dan coli yang menutupi buah dada Dr. Tan itu pun ditanggalkan. Buah dada indah Dr. Tan akhirnya terburai dan Dr. Tan kini telah telanjang bulat.
Bibir Dr. Tan kini menjadi mangsa ciuman Amir dan jari-jemarinya meramas buah dada padat milik Dr. Tan. Kelihatan pipi Dr. Tan yang lembut dan putih itu bertukar menjadi kemerah-merahan apabila Amir makin bertindak ganas.
Amir mula membuka baju dan seluar jeansnya. Amir pun menanggalkan seluar dalamnya dan mengeluarkan batang butuhnya yang telah lama mengeras. Butuh enam inci itu terhangguk-hangguk menunggu mangsanya.
YOU ARE READING
Doktor Cina Dirogol Rakus
FantasyKisah dendam seorang pemuda akibat dihina seorang doktor