༉‧₊˚✧
〖 Tzuyu 〗
İçinde eşya olan karton kutuyu evin içine bırakıp dışarı çıkmıştım. Ellerimdeki toza iğrenerek bakıp ellerimi birbirine çarpıştırdığımda Mina'ya bıkkın bir şekilde bakıp konuşmaya başladım.- Daha çok koli var mı? Cidden belim ağrımaya başladı da.
Mina: Ahh hadi ama Tzuyu! Bu kadar çabuk yorulacağını düşünmezdim.
- Unnie sen ciddi olamazsın! Bu kolileri taşımaya sabah başladık ama bak şu anda ay tepede! İki kişiyiz unnie! İki! Bir kaç kişiden yardım isteyelim dedim sana. Ve ayrıca daha bu evin temizliği var ne yapacağız biz?
Mina unnie yere bakıp düşünmeye başladığında bende homurdanırcasına sesler çıkarmıştım.
Mina: Bizim kızları çağırırdım ama akşam akşam onları çağırmak doğru olur mu ki?
- Olmaz, keşke sabah bu kolileri eve ilk taşımaya başladığımızda çağırsaydın.
Mina: Yapacak bir şey yok o zaman.
- Yugyeom veya Jinyoung oppayı çağırsak? Biz temizlik yaparken onlarda kolileri taşır?
Mina: İyi fikir ama onlar sanırım bir hafta önce şehir dışına çıkmıştı.
Sabır diliyorum...
- O zaman ne yapacağız unnie? Bu gece nerede kalacağız?
Mina: bence biz bu kolileri eve taşıyalım ama evi temizlemeyelim. Bu akşam bizimkilerden birinde kalırız yarında buraya temizlik için geliriz.
Sonunda mantıklı bir şey duydum.
- Mantıklı... Bencede öyle yapalım.
Mina: O zaman kolileri taşımaya devam! Uyuşukluk istemem asker!
Bu söylediği şeye küçük bir kahkaha atıp elimi askerlerin yaptığı gibi alnıma getirmiştim.
- Peki komutanım!
↬ ❀ ↫
〖 Jeongguk 〗
Jimin ile köpeğim Oscar'ı gezdirmek için dışarı çıktık. Jimin Oscar'ı hiç sevmez ama ona Oscar'ı gezdirelim dediğimde kabul etmesi bir garibime gitmişti, ama sonra işin aslını öğrendim :DJimin'in hoşlandığı kız ve arkadaşı bizim evin yakınlarında bir ev tutmuşlar ve Jimin'de Oscar'ı gezdirme bahanesiyle kızı görecekmiş. Bu yüzden kabul etti Oscar'ı gezdirmeyi.
Jimin: Jeongguk, Bu Oscar bana beni ısıracakmış gibi bakıyor korkuyorum!
Jongguk: Köpek öyle bakıyor korkma sen.
Jimin: Kipik iyli bikiyir kirkmi sin! Sana niye öyle bakmıyor o zaman ha?
Jimin'in beni taklit etmesi sinirimi bozsa da onu takmayıp Oscar'la yürümeye devam etmiştim.
Jimin: Bir de beni takmı-
Jimin'e dur işareti yapıp sözünü kestim.