Prov-NM
Kolejny poranek zaczęty łykiem aromatycznej kawy... i stertą jeb@nych papierów. No ale przyjemniej się nie nudzę, tak jak reszta naszego ,,Dream Team". Kolejny łyk kawy, kolejne strony białych odzianych w czarne litery stron (ja próbująca stosować się rad pani od polaka xD . Dop autorka)
-raz, dwa, trzy...- odliczyłem na głos i prawie jak na zawołanie rozległo się pukanie. -wejść.
Do pokoju wszedł killer.
-czy są jakieś zadania?- wymamrotał leniwie.
-Tak. Ty i Dust udacie się do UnderFresh i zrobicie tam nie małe zamieszanie by error, horror i Cross mogli zacząć prawdziwą demolkę w UnderSwapie.- oznajmiłem, killer tylko pokiwał dwa razy głową i wyszedł.
Uderzę w mały chodzący promyczek radości star sanses. Uśmiechnąłem się pod nosem i zadzwoniłem do fella.
-hallo? Fell?
-tsa dobry, dobry czego? -przywitał się jak zwykle miło red.
-co się dzieje w ekipie Gwiezdnychdupków ? -zapytałem. Tak fell pełni funkcje naszej wtyczki lub kreta.
-niestety ale chyba zaczynają coś podejrzewać...- wymamrotał prawie pod nosem.
Kuźw@ zastrane śmiecie pokrzyżują nam plany!
-rób wszystko by się nie dowiedzieli!- warknąłem już poddenerwowany.
-jasne- zrozłączył się.
- - - - - - - - ✂- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I oto jest krótki prolog! Przed patolą na maxa :3 cringe sięgnie zenitu!
Do zobaczonka za tydzień!
CZYTASZ
,,Loża Zwyrolów" Czyli The Bad Guys
HumorOto loża zwyrolców! Z undertale. Postacie dobieranie po przez Wiki fandom. Książka została napisana dla beki więc tak.