کاتژمێر شەشی بەیانییە سێ هاوڕێکە خەریکی کۆکردنەوەی کەل و پەلەکانیانن مەبەستی گواستنەوەی خانووەکەیان بۆ دارستانە ترسناکەکە و دۆزینەوەی هاوڕێکەیان کە بۆ گەڕان بەدوای جۆرە گوڵێکا تووشی بوو بە تووشی (بیۆن بەیکهیۆن)ی دڕندەوە کە هیچ بەزەییەک لە دڵیا نییە و نابێ.
گەڕانەوە بۆ کاتی ڕۆشتنی سیۆک جین
ناوت/ئۆپا تۆ دڵنیایی کە ئەوێ مەترسیدارنییە؟
جین/بێگومان دڵنیام.
نامجون/باشە ئەم گوڵە ئەوەنە گرنگە؟
جین/بەڵێ وەک خۆت ئەزانی من زیندەزانم و پێویستم بەو گوڵە هەیە بۆ توێژینەوەکانم.
هۆسۆک/ئاگاداری خۆت بە برا.
جین/وائەکەم.
یەک بە یەک باوەشی پیاکردن و ماچی کردن بەشێوەیەک وەک ئەوە وابوو کە کۆتا جاربێ بیان بینێتەوە واش دەرچوو بەداخەوە!
جین بە ئۆتۆمبیلەکەی بەڕێکەوت بۆ دارستانەکە و دوای دوو کاتژمێر گەیشت.
لە ئۆتۆمۆبێلەکەی دابەزی و بۆ ماوەیەک سەیری دارستانەکەی کرد.جین/خوایەگیان یارمەتیم بە تا بە سەلامەتی دەرچم لەم دارستانە ترسناکە.
پاش وتنی ئەو قسەیە لایتەکەی داگیرسان و دەستی کرد بەڕۆشتن بۆ دۆزینەوەی گوڵەکە.
بێ ئاگابوو لەوەی کە یەکێک بە دوایەوەیەتی ئەو کەسەش کەسی تر نییە جگە لە (بەیکهیۆن).بەیکهیۆن/هههه لەخوا ئەپاڕێتەوە بە سەلامەتی دەرچێ لێرە بەڵام بەداخەوە ئەو ئاواتەی نایەتە دی هەتا (بیۆن بەیکهیۆن) لێرەبێ،بەم زووانە ئەبیتە میوانی من ههههه.
بەردەوام بوو لەدواکەوتنی جین تا ئەو کاتەی کەجین وەستا چونکە هەستی بەوەکرد کە کەسێک لەدوایەوەتی بەڵام پێش ئەوەی کە ئاوڕباتەوە دارێک کێشرا بەسەریا لەلایەن (بەیکهیۆن)وە پاشان بردییە کۆشکە تاریکەکەی خۆی و لەژوورێک داینا.
بەیکهیۆن/هیوادارم ئەم کۆشکەی منت بەدڵبێ و ئاسوودەبی لێرە ههههه.
[توخوا ئەمرم ئێستا لەبەرچاومە😂]
پاش ماوەیەک جین خەبەری بووەوە.
جین/ئاخ سەرم.
دەستی لەسەر سەری دانا،پاشان چاوەکانی کردەوە و شۆک بوو کە ژوورەکەی بینی.
جین/ئااااا ئەوە من لەکوێم؟
هاواری کرد.
[خۆتان ئەزانن کەمێک ترسنۆکە😂]
بەیکهیۆن هاتە ژوورەوە و جین زیاتر ترسا.
جین/ت...تۆ کێی؟
من لەکوێم؟بەیکهیۆن/هێواش بە بەڕێز سیۆک جین.
جین/تۆ چۆن ناوی من ئەزانی؟
بەیکهیۆن نازنامەکەی پیشان یا.
بەیکهیۆن/ئەمەم لە جانتاکەتا دۆزییەوە ئم وە تۆش زیندەزانی.
جین/باشە...بەڵام من بۆچی لێرەم؟
بەیکهیۆن/ئەزانی سێ ساڵە بێجگە لەخۆم قسەم لەگەڵ کەس نەکردووە؟
جین/چی؟تۆ سێ ساڵە لێرەی؟
بەیکهیۆن/من ناچارنیم ڕوونکردنەوە بۆ تۆ بکەم.
جین/باشە بەڵام وەڵامی پرسیارەکەم بەرەوە.
بەیکهیۆن/تۆ لێرەئەبی تا ئەو کاتەی خۆم ئەمەوێ لێرە بڕۆی.
جین/بۆچی؟
بەیکهیۆن/تۆ زۆر پرسیار ئەکەی.
بە شێوەیەکی ترسناک سەیری جینی کرد
جین ترسا و قسەی تری نەکرد دوای ئەوەش بەیکهیۆن چووە دەرەوە.جین/نەفرەت بەهۆی گوڵێکەوە تووشی چی بووم...ئەوە کەی وەزعە.
گەڕانەوە بۆ ئێستا
.
.
.
.
.
.سڵاو؟
.
.
.
.
.ئەوەش چیرۆکە تازەکەم وەک جەژنانەیەک بۆ ئێوەی گوڵ و دڵ.
.
.
.
.
.
.خواتان لەگەڵ.
.
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
Hidden {B.BH}✓
Horror-Beon baekhyun Kurdish story!! -Mafia AU!! بەیکهیۆن کەسێکی زۆر ئاڵۆزە. تێگەیشتن لەو ئەستەمە. ئەو کەسەی کە لێێ تێ بگات پڕۆفیسۆرە... ئەو ئاشقە،ئاشقێکی شێت،خۆشەویستییەکی یەکلایەنە. ئەو شاراوەیە. وە ناوازەیە. جیاوازە. زیرەکە. جدییە. ڕووداوەکان لەچیرۆکەک...