Jimin: zeg me alsjeblieft dat je een grapje maakt......???? Jij: zou ik willen ja maar.....ik ben heel serieus....... (jou Bff heeft alles gehoord duh ze zat letterlijk gwn 1 meter van je weg dus...Bff: what?! Dat meen je toch niet hè? V: ja, dat meen je toch niet hè? Bff: dat kan niet! Je hebt daarnet tegen me gezegd hoeveel je van hem houdt en dat je letterlijk alles voor hem over hebt...... v: juist, je hebt daarnet aan haar verteld hoeveel je van hem houdt en dat je alles voor hem over hebt......(hij zag mijn Bff boos naar hem kijken dus hij kon beter maar zijn bek houden.....)
(Jij wou net af Jimin's schoot gaan toen hij je tegen houden en je begon te zoenen)..... Het was niet zo maar een zoen nee.......het was een heel diepe gepassioneerde en warme zoen.....je wouw je los rukken maar je kon maar niet..... hij hield je te stevig vaST hij bewoog zijn hoofd naar alle kanten (om eerlijk te zijn kon hij best goed zoenen)........ (toen je echt niet meer kon rukte je jezelf los stond af van zijn schoot en begon letterlijk huilend weg te rennen) Jou Bff zag je wegrennend dus wouw je achter haar aan lopen maar..... Taehyung: zeg me nu niet dat jij mij ook zo zal verlaten hè?.......bff: ik jou verlaten ? Dan moet ik echt dom zijn.... nee tuurlijk ga ik jou niet verlaten....ik ga gwn met haar praten.... Jimin? Jimin: ja......(hij huilde letterlijk) bff: het komt goed oké? Rustig.... Jimin: AAAAAAHHH! Het komt niet goed! Jij meekomen nu! Bff: euhm....ikke? Jimin: ja wat denk je nu zelf?! Bff: euhm....o-okay..... v: yah!! Als je nog één keer zo met haar praat dan~ Jimin: shut up!! (Hij naam jou Bff mee op het podium) Jimin: hier hou vast! (Hij gaf haar zijn gsm) film nu! Bff: o-okay.... HEEL de fandom keek verbaas!!!!!! en vroeg zich af wat er met hem scheelde....) Jimin begon een heel ontroerend liedje te zingen (je kon zien dat hij het met heel veel emoties zong.......) na dat hij klaar was zei hij tegen jou Bff... Jimin: ga en breng haar dit clipje...... (hij zong een liedje dat mensen vaak gebruiken om het goed te maken als ze iets fout hebben gedaan of om de gene waarvan ze houden te overtuigen hoeveel hij/zij voor hem/haar betekende........) Bff: maar.... het is uw gsm..... Jimin: ja en? Ik heb toch niks te verbergen voor mijn girlfriend toch ? Breng nu en overtuig haar alsjeblieft....als je haar kan overtuigen.....zal ik er voor zorgen dat jou diepste droom wordt vervuld....ga nu..... Bff: wouw ik wist niet dat ze zoooo veel voor je betekende....(oeps ze zei dat met luide stem...) Jimin: tuurlijk betekend ze veel voor me ze is mijn leven mijn alles verstaan? Ga nu..... Bff: oké ben al weg.... (die freaking video was nog niet dicht dus.....had jij waarschijnlijk alles gehoord als ze het aan jou ging laten zien ook toen hij zei hoeveel je voor hem wel betekend......) (jou Bff kwam thuis aan) (en jij had al kleren gewisseld en zat huilend in bed) Bff: j/n.....? Jij: *huilend* ja..... Bff: mag ik je iets laten zien ? Jij: ja..... Bff: hier....(ze gaf jou het clipje die op ja zijn gsm stond) jij: ik moet het niet hebben.... Bff: pls neem het aan... jij: ik moet zijn gsm niet! Bff: niet zijn gsm koppigaard wat er op staat! Jij: dat moet ik ook niet hebben.....hij en zijn shit! Bff: J/n GENOEG! IK WEET BEST DAT JE HEM NIET WIL TELEURSTELLEN MAAR NU STEL JE JE ECHT HARD AAN! Neem aan en je hebt het bekeken voordat ik thuis ben verstaan?! (Je hebt uw Bff nog nooit horen schreeuwen zeker niet tegen jou......) maar je nam het aan en begon het filmpje te bekijken....Jou Bff ging ergens naar toe je wist niet waar..... Dus ja je begon het filmpje te bekijken, wat je raar vond is dat het zijn gsm was....had hij nu zoooo veel vertrouwen in jou? Anyways je begon te kijken. Toen hij zei hoeveel je wel voor hem betekende begon je te huilen....steeds met de gedachten dat hij zal disbanden begon je zelfs harder en harder te huilen......je nam je beide knieën Vast en begon te huilen....je hield zielsveel van Jimin en je wist dat hij ook zielsveel van jou hield maar je was bang dat hij zijn (job, beroep) als kpop singer zal opgeven....want je hebt heel vaak gehoord dat je geen girlfriend mag hebben als je kpopper bent.......je weet gwn echt niet meer wat te doen.......(toen jou Bff thuiskwam) Bff: en ? Jij: ja ik heb het bekeken...... Bff: goed.....en denk je dat je met hem samen kan zijn.....? Jij: zoals ik al zei........ ik wil niet dat hij zijn carrière zal opgeven voor mij....... Bff: maar waarom denk je nou steeds dat hij zijn carrière zal opgeven ? Hij heeft toch met de andere leden gepraat en ze zijn ermee akkoord gegaan zolang het hem niet affecteert, zelfs bighit is akkoord gegaan wat is het probleem? Jij: en wat nou als het hem wel affecteert ? Wat dan ? Bff: zolang je hem zal ondersteunen en helpen zal het hem heus niet affecteren...... jij: en wat nou als ik zwanger geraak? Wat dan? denk je nog altijd dat het hem niet zal affecteren hè? Bff: *gulp* euhm...... jij: zie je....... (toen kwam Jimin naar binnen.....uit het niks....oh God! Zeg me nie dat hij alles heeft gehoord ?!) Jimin: *hij glimlachte* j/n......ik hou van je......en zoals jou Bff zei.....niks of niemand zal me kunnen affecteren zolang je maar bij mij blijft......maak je maar geen zorgen.....en als je zwanger geraakt.....dan zien we nog wel.......alsjeblieft.... ik hou van je...... Hij nam jou hand vast en zei: alsjeblieft j/n.....wil je met me samen zijn?
1090 woorden
HALLO IEDEREEN DIT IS HET 4DE DEEL VAN MIJN VERHAAL.....WAT DENKEN JULLIE DAT J/N ZAL ZEGGEN??? WORDT HET EEN JA OF EEN NEE?? WILT ZE MET HEM SAMEN ZIJN OF IS ZE BANG DAT HIJ ZIJN CARRIÈRE ZAL OPGEVEN...🤔🤔 WAT DENK JIJ?
XOXO ALISIA -BLIJF GEZOND EN SAFE- 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜IK HOOP DAT JULLIE PLEZIER HADDEN TIJDENS HET LEZEN... EN ALS HET NIET ZO IS LAAT ME WETEN WAT JE NIET GOED VONDT....ZODAT IK DE FAUT KAN VERBETEREN.....❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️LOVE YA
JE LEEST
BTS -Fulfilling my dream- (Dutch)
FanfictionJij en jou kbf (kpop best friend) zijn allebei grote BTS fans, maar jullie beide ouders zijn heel streng. Ze laten jullie nergens naar toe gaan, niet eens naar buiten! Jullie komen allebei uit een christelijke familie..... Maar toen jou beste vriend...