-IM LOST!-

8 1 0
                                    

Jullie gingen jou bff's kamer uit en gingen richting Taehyung's kamer.....die precies naast die van jou Bff was.....jullie gingen binnen en zagen Taehyung daar liggen met buisjes en al door zijn neus en......(ik kan hier niet zo goed tegen) jou Bff was ook zo iemand die daar niet zo goed tegen kon....... je kon aan haar gezicht zien dat ze elk moment flauw kon vallen.... maar ze deed haar best om zo positief mogelijk te blijven......ze ging naast hem op een stoeltje zitten......nam zijn hand vast en begon zachtjes en langzaam haar tranen uit te laten......ze kon het niet meer langer verbergen........ze was te verdrietig dus gaf ze geen enkele shit about iemand anders haar/hem opinion! Ze moest het er uit laten dus.....begon ze te huilen...... Bff: Taehyung......als je me kan horen wil ik dat je weet dat ik in orde ben.....en dat ik zielsveel van je hou.....waarom dit moest gebeuren dat weet ik niet....en wil ik ook niet weten..... het enige wat ik nu wil is dat jij weer hersteld. Al moet ik mijn leven riskeren om dat van jou te redden....ik heb er ALLES voor over...... want... ik hou van je babe.....ik wil dat je dat weet en nooit zal vergeten......oké? (Ze legde zijn hand op haar buik....) Bff: wij houden veel van jou schat....het belangrijkste right now....is dat jij snel weer opknapt....zodat we samen weer naar huis kunnen gaan en we deze rot dag zullen vergeten......ik hou van je Taehyung....(en ze huilde harder) Taehyung werd toen wakker en zei: Stop met huilen over wat er is gebeurd, begin te glimlachen naar wat je kunt. Dat was het enige wat hij kon zeggen en na dat......stopte zijn hart..... Bff: TAEHYUNG!!!!!!!! LAAT ME NIET ALLEEN DOKTER!!!!! DOKTER!!!!! DOKTER! De dokter kwam binnen en duwde ons allemaal er uit.... Bff: RED HEM!!!! RED HEM!!! U HEEFT HET BELOOFD!!!! (En ze huilde zooo hard dat ze bijna in haar eigen tranen stikte) jij: het komt goed alsjeblieft stop met huilen pls.... (het brook je hart toen je zag hoe hard ze zat te huilen.) Jimin: ja het komt goed.....
Bff: Jimin!!! Je hebt beloofd dat hij zal herstellen dat hij beter zal worden!!!!!! En wat nu?! Ha?! (ze huilde zo ontzettend hard) ze kon letterlijk niks meer zeggen zo hard zat ze te huilen......) Bff: TAEHYNGAAAAAA!!!!!! LAAT ONS NIET ALLEEN!!! (En ze legde haar handen op haar buik.....) Bff: laat ons niet alleen.........Toen kwam de dokter naar buiten... dokter: u heeft geluk gehad dat ik hier naast zat en jou meteen hoorde anders kon je gedag nemen van uw man.....(zei hij tegen jou Bff) Bff: is hij oké?! Zeg me dat hij oké is?! (Ze hield de dokter's coat heel stevig vast en vraagde dat met waterige ogen, klaar om in tranen uit te barsten.......) dokter: jAaaa u heeft geluk gehad zijn hart klop nog steeds maar mag geen bezoek krijgen....dat zei ik toch al?! (En hij werd ineens kwaad) dokter: als jullie naar me luisterde en hem niet hadden bezocht was dit niet gebeurt !!!! Jullie hebben er zelf om gevraagd...... en jij laat me los. (Zei hij nog tegen jou Bff) jou Bff liet hem los en ging op haar knieën zitten......bff: u-u geeft gelijk gehad dokter.....sorry.....ik zal voortaan luisteren....kunt u er alstublieft voor zorgen dat alles goed met hem komt..... dokter: nou..... 1. Dat kan ik ja en 2. Ik heb nog nooit iemand gehoord me gelijk te geven al heb ik zo vaak mensen geholpen en goede raad gegeven......(hij hielp haar recht maar ze zat nog altijd met haar hoofd naar beneden) dokter: ik zal er alles voor geven! Dat beloof ik je.....na deze gezegde ging hij terug Taehyung's kamer binnen...... jullie allemaal gingen terug naar jou bff's kamer..... jij: gelukkig is deze dokter aardig oef! Jimin: ja zeg dat wel.....oh shit!!!!! Jij: wat? Jimin: weet de Rest of bangtan dit? Jij: n-nee.....denk ik.... Jimin: wacht even ik ga ze snel op de hoogte brengen.... ik ben sebiet terug....(en hij ging de kamer uit.....) Bff: j/n? Jij: ja? Bff: dankjewel. Jij: voor wat? Bff: nou, altijd wanneer ik je nodig had was je er en, als ik met iets zat wist ik dat ik iemand had die me kan troosten en iemand die ik al mijn geheimen kan vertellen.... omdat ik in je geloof..... en zo vaak heb je mij Bedankt ik weet trouwens niet waarom maar....nu is het mijn beurt om jou te bedanken...... (en ze stond op, ze stond voor jouw gezicht) Bff: Laat nooit de reden van je verdriet aan anderen weten, ze zullen het niet begrijpen......ik ben er voor je....oké? Aan mij kan je alles vertellen. Oké? Jij: je bent de beste. (En toen knuffelde jullie twee, en huilde tegelijk) maar toen kwam Jimin binnen en zag dat jullie knuffelde dus....ging hij weer naar buiten.....(10min later) de andere BTS leden waren er eindelijk ook aan gekomen...... Jimin legde ze alles snel uit....nadat hij klaar was met uitleggen kwamen ze allemaal naar binnen.... jullie twee knuffelden niet meer maar zaten wel naast elkaar in bed te slapen......jullie miste de tijd toen jullie samen zaten te slapen dus wouden jullie het op nieuw experimenteren...... Jimin zag dat jullie het best wel koud hadden dus kwam hij naar jullie en lag een deken over jullie alle twee..... Jimin: *fluisterend* jongens......ik moet hier blijven met mijn vriendin pls ga terug ik zal jullie informeren als ik nog iets weet....... rm: oké dan maar...... informeer ons als je iets nieuws weet...... wens ze allebei nog veel succes in het leven en aan b.n veel sterkte..... van ons allemaal bye~ (en ze gingen weg) Jimin: oh, j/n......nu pas zie ik hoe veel jou Bff wel voor je betekend en nu pas snap ik waarom je niet wouw dat jou Bff zwanger geraakte......je wouw haar niet kwijt.... je was bang om haar kwijt te raken...... je was bang dat ze je zou verlaten.....laat me je vertellen dat je een HEEL groot hart hebt..... en dat is.....waarom ik zo ontzettend veel van je hou....en hij zoende je voorhoofd.....

1102 woorden

💚LOVE YOU ALL HOPE YOU HAD FUN WHILE READING. REMEMBER THAT I LOVE YOU! TAKE CARE~ 💜💜💜💜💜💜💜💋😎
En
LET ALSTUBLIEFT NIET OP SCHRIJFFOUTEN DANKJEWEL! 💕💕💕

THIS IS PART 10 HOPE U
GUYS ENJOYED IT....LOVE YA'LL!!!! 💖💖💖💋💋💜❤️❤️❤️

XOXO ALISIA TAKE CARE~ 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💜💜💜💜💜💜

BTS -Fulfilling my dream-  (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu