Capitolul 9

6 3 0
                                    


După o săptămâna la universitate am început să înțeleg cum funcționează lucrurile pe aici.
Ca să participi la misiuni trebuie să treci toate nivelele. Ca să treci anul trebuie să completezi misiunea.
Am mai văzut tineri prin Thetoris care participau la misiuni. Toți păreau așa fericiți, nu părea să le pese ca erau în mijlocul unui test.
Toate universitate distrugătorilor au obiceiul de a organiza misiuni în locul testelor finale de sfârșit de an, spre deosebire de celelalte care dau testele clasice, pe foi.

După cum spuneam a trecut o săptămâna, și una chiar lungă. Fiindcă eram mai în urma decât ceilalti elevii a trebuit să fac ore suplimentare, în special la antrenamente. Prima data mi să părut ciudat să rămân singura cu antrenori, dar după doua zile a venit o fata nouă, Ophelia.
Era o fata înaltă și blondă, avea o fire arțăgoasă și era rece cu cei din jur. Dar cu mine nu era rea deloc, din contra, era chiar foarte amabilă. Poate din cauza timpului petrecut impreuna la antrenamente.

- Și ai de gând să o provoci pe Kaia la lupta?o întreb eu pe Inerys în timp ce ne îndreptam spre masa la care obișnuit să stam la cantină. Ești sigura ca o să câștigi ?
- Da. Kaia nu e așa bună la lupta, cum încearcă ea să para a fii. Am studiat-o puțin și nu pare greu de învins.
Dacă ma gândesc bine Inerys are dreptate, Kaia are mișcările cam stângace și nu se concentrează destul de mult.
-Ai dreptate. N-ar fi o victorie prea grea.
- Dar tu? Te-ai gândit pe cine o să provoci? Timpul tău se apropie. Spune ultima fraza pe un ton ironic, apoi un zâmbetul i se lărgește pe față.
- Nu chiar. Sunt câteva opțiuni. Dar dat fiind împrejurările cam toți sunt mai buni decât mine căci au avut parte de mai mult antrenament.
În timp ce îmi împărtășeam părerea Ophelia se așeza la masa noastră. Mereu eram doar noi trei. Se pare ca nici una dintre noi nu e așa buna la a-și face prieteni. Dar nu e doar vina noastră cam toate fetele de aici sunt îngâmfate.
Eu am încercat o data să intru în vorba cu băieții dar lor nici nu le-a pasat și au continuat să facă activitățile lor de parca su nici nu eram acolo. Nu înțeleg în ce liceu am nimerit dar e mai rău decât fostul meu liceu, și asta chiar e ceva.
-Bună! Despre ce vorbeați? Ma intreaba Ophelia mai mult pe mine, fără să o bage pe Inerys în seama prea mult.
-Inerys o să o provoace azi pe Kaia la lupta pentru a trece la următorul nivel.
-Oh.Ok.
-Dar tu Elia? Pe cine ai de gând să provoci ?
-Nu îmi mai spune așa! Pentru tine sunt doar Ophelia. Se răsteste ea. Și nu, încă nu m-am gândit. Nu a trecut o săptămâna de când am venit. Deci nimeni..
-Nimeni nu are voie să te provoace și tu nu ai voie să provoci pe nimeni. Da știu cum sunt lucrurile cu cei noi. Inerys ia trântit-o în fața lui Ophelia, o doamne, sper să nu înceapă o ceartă, toată lumea s-ar uita la noi și nu prea îmi doaresc asta.

Mă pornesc către sala de antrenamente singură. Inerys a spus ca trebuie să meargă mai întâi la biblioteca ca să împrumute o cartea pentru ora de limba și literatură.
Am învățat deja drumul, nu e greu să te orientezi pe aici. Intru în sala de antrenament și aștept alături de ceilalti elevi ca antrenori să ajungă.
Uni dintre ei se încălzesc, fac ture de alergat în jurul sălii sau ridica greutăți iar alții ca mine stau pe marigine. Nu am de ce să ma agit. Când domnul antrenor Clark și doamna antrenoare Emori o să vina, o să ne pună la pământ doar cu încălzirea.
După 5 min, exact când suna clopotul de ora 16:00, au intrat și antrenorii pe usa sălii.
-Buna ziua, elevii! Spun ambi în același timp. Și fac asta de fiecare data, ma întreb dacă numără în minte.
Domnul Clark continuă.
-Astăzi vom face antrenamentele obișnuite, dar pana atunci să vedem dacă azi are cineva de gând să treacă la un alt nivel. Pana acum doar 9 persoane au ajuns la nivelul 2. Ma așteptăm la mai mult de la voi. Au trecut deja doua săptămâni, dacă o țineți tot așa nu știu dacă o să ajungeți toți la misiuni. Și cred ca cu toți va doriți să ajungeți la misiuni,...nu-i așa ?
-Da,domnule! Răspundem toți în cor.
Ne tine acest discut în fiecare zi, dar o zice cu un ton calm, nici odată cu răutate. Dar cu doamna Emori e altceva, ea e mai dura și trage de tine tot timpul pentru ați îndeplini sarcina indiferent dacă mai ai puțin și leșin.
Acum trei zile ma pus să fac 50 de flotări, poate pentru uni nu e greu, dar pentru o fata care nu a făcut mai mult de 6 flotări consecutive la viața ei e ceva .
- Deci cine provoacă pe cine azi?
- Eu doamna. Inerys face un pas în față.
Vreau să o provoc pe Kaia.
-Prea bine. Poftește pe saltea. Domnișoara Kaia? Veniți sau ce?
Kaia se îndreaptă cu pași înceți către salteaua din mijlocul sălii. Sunt sigura ca nu se aștepta să fie provocată.
Amândouă fete stau pe saltea, în poziții de lupta și așteaptă ca unul dintre antrenori să dea startul.
-Bun! Sunteți pregătite? Întreabă Clark.
-Da!
-Îhm.
-Atunci, să înceapă lupta. Fie ca cel mai bun să treacă la nivelul următor.
Aici nu conta ca tu ai fost cel care a provocat, dacă pierzi adversarul tău trece la nivelul următor.
Lupta începe bine. Kaia e prima care face o mișcare. Se îndreaptă rapid spre Inery încercând să o lovească în piept, dar ea e rapida și se ferește iar Kaia atinge podeaua.
Se ridica înapoi pe saltea, dar de data asta așteaptă, Inerys făcea următoarea mișcare de data asta, se îndreaptă cartea adversara ei și cu o mișcare rapida o lovește în gât, Kaia dă să se înece dar își revine rapid, da să o lovească pe Inerys, dar aceasta ii prinde mâna și i-o întoarce la spate, în aceasta poziție o lovește pe Kaia cu genunchiul în burtă, astfel încât aceasta cade la pământ. Inerys se îndreaptă către ea, dar săracă fata cedează, bănuiesc ca ia ajuns bătaia care și-a luat-o.
- Felicitări. Te-ai descurcat bine fetițo. Ii spune Clark. Ai trecut oficial la nivelul 2.
Prietena Kaiei, Oriana, o ajuta să se ridice de la podea, dar văzând ca abea se tine pe picioare antrenori o lasă să o ducă la asistentul medical.
-Ok. Alt cineva  care dorește să lupte azi? Emori părea deja plicisită, lupta parca nici nu avuse loc.
Camari face un pas în față.
-Eu as dori, doamna antrenoare.
Fata asta ma calcă pe nervi încă din prima zi când am ajuns, ea și prietenele ei Kaia și Oriana, parca încearcă să cucerească universitatea nu să o absolve.
-În regula domnișoara. Și cu cine ai vrea să te lupți?
Camari se uita peste toți din sala, apoi privirea ei se oprește pe mine.
- As vrea să o provoc pe Seren, doamna antrenoare, am dreptul să o fac. Și-a terminat prima săptămâna de adaptare.
Are dreptate și urasc asta. Nu la fel de mult cum uras zâmbetul ei încrezut care i să așternut pe față.
-Da, desigur. Răspunde antrenoarea.
- Hai Seren! Ai de gând să accepți provocarea sau o să refuzi ca o lașă.
Unii studenți aproape au bufnit în râs, dacă erau prietenele ei aici sunt sigura ca ar și făcut-o.
- Poți să o faci Seren. Te-am văzut la antrenamente, îmi șoptește Inerys și ma prinde cu brațul drept peste umeri, ai învățat mai mult decât unii care sunt aici de la început. Poți învinge o îngâmfată ca Camari.
Și chiar dacă nu o puteam învinge, nu aveam de gând să renunț ca o lașă, ca să ii dau satisfacție.
- Eu nu sunt lașă, Camari! Îți accept provocarea.
Am să îți șterg eu zâmbetul ăla de pe buze.

Cristalul destinului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum